Vähittäiskauppa
Helppous ja elämyksellisyys korostuvat
Kuluttajien vaateet sekä kaupankäynnin elämyksellisyyttä että digitaalisia palveluja ja verkkokauppaa ovat kasvaneet. Samalla myös alueelliseen valikoimaan tulisi panostaa yhä enemmän.
Miten luoda ja johtaa yhtenäistä asiakaskokemusta kanavasta riippumatta? Miten tunnistaa kuluttaja ja tarjota hänelle yhtä hyvä ja sujuva, ostoprosessin eri vaiheita tukeva kokemus jokaisessa mahdollisessa kohtauspisteessä? Kotimaisena mediatalona tarjoamme luotettavia ja laadukkaita mediaratkaisuja niin massamedian kuin kohdennetunkin mainonnan osalta.
72 % suomalaisista kokee vastuullisuuden tärkeänä kriteerinä elintarvikkeiden ostopäätöksissä
Vastuullisuus vaikuttaa päätöksentekoon elintarvikkeiden valinnassa enemmän kuin muissa kategorioissa.

Ratkaisuja toimialallesi
Asiakastarinoita toimialaltasi
Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset
Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.

Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”
Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.

K-Citymarket kasvatti live shoppingilla myyntiä jopa 80 % ja sai uudenlaista näkyvyyttä
Livelähetys ja natiiviartikkeli pitivät otteessaan pitkään.

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon ruokasisällöistä kiinnostuneiden pääkohderyhmässä.

K-Supermarket - Superkauppiaat TV-sarja kehitti positiivisesti brändimielikuvaa
Superkauppiaat-sarjassa sukellettiin K-Supermarket -kauppiaiden elämään myyntitiskien, tarjousten ja asiakastoiveiden takana. Sarja sai hyvät katsojaluvut ja välitti tehokkaasti toivottuja brändiviestejä.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.