Vähittäiskauppa

Helppous ja elämyksellisyys korostuvat
Kuluttajien vaateet sekä kaupankäynnin elämyksellisyyttä että digitaalisia palveluja ja verkkokauppaa ovat kasvaneet. Samalla myös alueelliseen valikoimaan tulisi panostaa yhä enemmän.
Miten luoda ja johtaa yhtenäistä asiakaskokemusta kanavasta riippumatta? Miten tunnistaa kuluttaja ja tarjota hänelle yhtä hyvä ja sujuva, ostoprosessin eri vaiheita tukeva kokemus jokaisessa mahdollisessa kohtauspisteessä? Kotimaisena mediatalona tarjoamme luotettavia ja laadukkaita mediaratkaisuja niin massamedian kuin kohdennetunkin mainonnan osalta.
72 % suomalaisista kokee vastuullisuuden tärkeänä kriteerinä elintarvikkeiden ostopäätöksissä
Vastuullisuus vaikuttaa päätöksentekoon elintarvikkeiden valinnassa enemmän kuin muissa kategorioissa.

Ratkaisuja toimialallesi
Katso webinaaritallenne
Näköalapaikalla: Vähittäiskaupan markkinointi
Webinaarissa tarjoamme näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja vähittäiskaupan markkinoijille.
Asiakastarinoita toimialaltasi
K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon ruokasisällöistä kiinnostuneiden pääkohderyhmässä.

K-Supermarket - TV-sarja Superkauppiaat kehitti positiivisesti brändimielikuvaa
Perinteiseen mainontaan verrattuna oma ohjelma koettiin erottuvammaksi ja kunnianhimoisemmaksi.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.