Verkkokauppa

Asiakaskokemus on verkkokaupan keskiössä
Digitaalinen kauppa on kokenut nopean murroksen viimeisten vuosien aikana, ja markkinointi ja mainonta ovat nousseet keskeiseen asemaan toimialan kilpailukyvyn parantamisessa. Kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut, ja verkkokaupasta on tullut arkipäivää. Tässä uudessa liiketoimintaympäristössä on entistä tärkeämpää olla joustava, nopea ja kohderyhmää inspiroiva.
Verkkokaupan markkinointi vaatii syvällistä ymmärrystä kuluttajista, heidän tarpeistaan ja ostokäyttäytymisestään. Asiakaskokemus on noussut keskiöön, ja tulospohjaisen mainonnan lisäksi brändin määrätietoinen rakentaminen on avainasemassa kilpailuedun saavuttamisessa.
Tarjoamme monipuolisia markkinointiratkaisuja, jotka auttavat kasvattamaan verkkonäkyvyyttäsi, houkuttelemaan uusia asiakkaita ja luomaan merkityksellisiä asiakassuhteita. Olipa tarpeesi sitten asiakasymmärryksen parantaminen, brändin tunnettuuden kasvattaminen, liikenteen lisääminen verkkosivuillesi tai myynnin kasvattaminen, meillä on ratkaisut siihen.
Pandemia-aika vahvisti verkon roolia ostoprosessissa pysyvästi
Verkon rooli ostoprosessissa nousi täysin uudelle tasolle pandemia-ajalla sekä Suomessa että globaalisti. Mitkä ovat verkkokaupan kasvuun linkittyvät mediatrendit?
Verkkokaupan markkinointi ja mainonta: näin kasvatat verkkokaupan myyntiä mainonnalla
Mitä aloittelevan verkkokauppiaan on syytä tietää markkinoinnista ja mainonnasta?
Ratkaisuja toimialallesi
Ymmärrä asiakkaitasi paremmin
Sanomalle kertyy jatkuvasti tietoa suomalaisten kiinnostuksen kohteista, arvoista ja asenteista. Lisäksi kasvatamme kuluttajaymmärrystä tutkimuksin. Autamme sinua tavoitteidesi määrittelyssä ja tarjoamme tietoa kohderyhmiesi kiinnostuksen kohteista, mediankäytöstä ja siitä, miten heitä kannattaa puhutella.
Toimivat mainosaineistot kaikkiin kanaviin
Teemme mainostuotannot ja -aineistot kaikkiin kanaviin ja kampanjoihin kätevästi palveluna budjettisi ja tavoitteesi huomioiden. Tarpeesi mukaan tuotamme niin simppelit digimainokset kuin näyttävät suurtuotannotkin liikkuvaa kuvaa, ääntä ja älykkäitä luovia ratkaisuja hyödyntäen.
Asiakastarinoita digitaalisesta kaupasta
L-Energyn verkkokaupan kävijämäärä ja myynti ampaisivat huikeaan kasvuun klikkipohjaisella bannerimainonnalla
Digimarkkinointi voi toimia äärimmäisen hyvin pienemmilläkin panostuksilla, huomasi L-Energyn toimitusjohtaja Juha Liimatta.

Valopilkun markkinoinnin tehokkuus parani muutamassa kuukaudessa 33 prosentilla
Brand Tracking ohjaa mainonnan suuntaa, ja ROMI-mallinnus tuo lisää tehoa mainonnan optimoinnilla. Valopilkun Tytti Strandingin mukaan markkinoinnin toimenpiteitä tulee mitata ja johtaa datalla.

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla
BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

Aluekohdennettu display-mainonta tuplasi kävijämäärän Kymppikylppäreiden verkkosivuilla
"Iso oppi itselleni on ollut, että markkinointiin kannattaa satsata jo yrityksen ensitaipaleella", kertoo Kymppikylppäreiden Jussi Siikakoski.

Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin
Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

eKukka.fi haluaa tietää, mitä kuluttajat heistä ajattelevat – avuksi bränditutkimus
eKukka.fi on kuluttajille suunniteltu ja täysin kotimainen kukkien ostamiseen tarkoitettu verkkopalvelu, jonka avulla voit ostaa kukkia kaikkialle Suomeen. Palvelussa on mukana yli 550 kukkakauppaa. Voit siis tilata kukkia helposti ja vaivattomasti omalta kukkakauppiaaltasi tai lähettää kimpun vaikka vähän kauemmaskin! eKukka.fi -palvelusta löydät myös kasvikirjaston, kukkavinkkejä ja tietoa kaikesta alaan liittyvistä asioista.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.