Aluemainonnan ratkaisut Uudellamaalla
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.
Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki uusimaalaiset
96 %
Sanoman tavoittavuus kaikista
uusimaalaisista, joka viikko.
90 %
Sanoman digisisältöjen
tavoittavuus Uudellamaalla.
233 000
Sanoman radiokanavien
tavoittavuus Uudellamaalla.
Lähteet: KMT 2025, Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Sanoma Uusimaa, KRT Pk-seutu+Uusimaa
Sanoman mediat Uudellamaalla
Tutustu alta tarkemmin Uudellamaalla ostettaviin medioihin.
Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijä
Helsingin Sanomat on aidosti monikanavainen uutismedia: lukija voi lukea sisältöä missä tahansa, koska tahansa ja millä laitteella tahansa. Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä
Suosittuja mediaratkaisuja alueellasi
Räätälöimme aina tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sopivan kampanjan. Tutustu esimerkkeihin.
RadioPlus-kampanja
Tavoita kustannus-
tehokkaasti.
alk. 4 370 € / kk*
Mediat:
radio- (2 vk) ja
digimainonta (2 kk)Kampanja-aika:
minimi 2 kkKuuluvuus:
Uusimaa
*Hinta sisältää radiospotin ja digibannerin tuotannon.
Tutustu tarkemmin MediaPlus-kampanjointiin >
Klikkihinnoiteltu
digimainonta
Maksa vain tuloksista.
n. 500 € / vk
Kohdennus:
esim. Uusimaa, pk-seutu,
Helsinki, Espoo, VantaaKampanja-aika:
2–4 viikkoaKlikkiarvio:
noin 1 000 kpl*
*sivukävijöistä yli 90 % tulee hs.fi- ja is.fi-sivustoilta.
Alueellinen printti-
ja digimainonta
Vaikuttavuutta monikanavaisuudella.
alk. 1 308 €
Mediat:
HS aluemarkkinat + klikkipohjainen
alueellinen digimainontaKampanja-aika:
2 vk –1 kk (suositus)Printti:
kohdentamisvaihtoehdot:
aluepainos Helsinki, Espoo, tai Vantaa.
Ilmoituskoko: 99 x 88 mm.Digimainonta:
esim. Uusimaa, pk-seutu, Helsinki, Espoo, Vantaa.
Klikkiarvio: 1 000 kpl.
Monimediallinen
TV-kampanja
Maksimoi mainontasi vaikuttavuus.
alk. 14 000 €
Mediat:
Total TV (TV+video)
ja radiomainontaKampanja-aika:
2 viikkoaTV- ja radiospottien pituus:
10 sNäkyvyys ja kuuluvuus:
UusimaaKontaktiarvio:
1,5 milj. bruttokontaktia (10+)
Millaisia kuluttajia uusimaalaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä Uudellamaalla.
Sanoma jakaa suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme Uudellamaalla korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat puolet alueen asukkaista.
Kiireinen tasapainon etsijä
22 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Laatutietoinen tiedonhakija
16 %
Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.
Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.
Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.
Haaveileva mukanakulkija
13 %
Toteuttaa itseään hillitysti ja harkitusti – Seuraa edelläkävijöitä ja kuuntelee muiden mielipiteitä
Treenaaminen, ulkonäkö ja trendien seuraaminen ovat tärkeitä
Saattaa vielä etsiä itseään – kuitenkin halu kehittyä, ja sitä kautta saavuttaa menestystä, on kova.
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Olemme läsnä alueellasi. Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.
Sari Koschin
myyntiryhmän päällikkö
sari.koschin@sanoma.com
+358 40 587 5295
Uudenmaan toimipisteet
Töölönlahdenkatu 2
00100 HELSINKI
Porkkalankatu 20 A
00180 Helsinki
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.






