Aluemediat-parallax.jpg

Vaikuttavaa markkinointia Uudellamaalla

Kun pyydät kupin kahvia ja saat mukisi pohjalle pienen lirun, petyt. Puolesta kupistakin tunnet olosi, no, harmistuneeksi, vaikka kahvi olisikin hyvää. Sanoman kioskilla kahvitellessa saat rahoillesi vastinetta. Kuppisi täytetään, niin ettei siihen jää kuin maitovara.  

kahvikuppi-ikoni-keltainen.png

Sanoma tavoittaa 97 % kaikista uusmaalaisista. Joka viikko.*

Saisiko olla täysi kupillinen kahvia? Kanssamme viestisi ei jää pienen kuppikunnan supinaksi Kauppatorin kahvilapöydässä. Sen kuulee, näkee ja lukee koko tori, kaupunki ja ympäröivä maakunta. Meillä tarjoilu pelaa. 

Ole meihin yhteydessä ja kysy mielipidettä tai tarjousta. Kun te menestytte, mekin voimme menestyä. Se on win-win-tilanne. 

Ota yhteyttä

*KMT 2020, Finnpanel Oy TV-mittaritutkimus AdEdge vkot 1-53/2020, Finnpanel Oy KRT Audio Planner 11/2020, Kantar Mind Kuluttaja 7-12/2020

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tiedämme heistä jotain.

Millaisia kuluttajia uusmaalaiset ovat? Mikä heitä motivoi, mitä he ostavat, mitä medioita käyttävät, miten ja mihin tarkoituksiin? Miten eri mediankäyttäjäryhmät tavoitetaan TV:n, radion, sanoma- ja aikakauslehtien ja digitalisten medioiden kautta?

Lue lisää Uudenmaan kuluttajista

paikallinen mainonta uusimaa helsinki.jpg

Aluemainonnan ratkaisut Uudellamaalla

Sanoma on Suomen suurin mediatalo. Meiltä voit ostaa valtakunnallisia medioita paikallisesti tai kertoa viestisi vain Uudellamaalla ilmestyvissä paikallismedioissa. Monimediaisen tarjoamamme ansioista voimme tarjota juuri sinun tarpeisiisi ja budjettiisi sopivan ratkaisun. Emme myy väkisin jotain tiettyä mediaa, vaan tarjoamme parhaan ratkaisun haasteillesi.

Lataa monimediallisen mainonnan opas

Tutustu alla tarkemmin Uudellamaalla ostettaviin medioihin.  

TV-MAINONTA

Tv-mainonta-ikoni.png

TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja liikkuvan kuvan, äänen ja tekstin yhdistävään tarinan voimaan.

Nelosen avulla voit kohdentaa TV-mainontaa Uudenmaan alueelle. Nelonen tavoittaa viikkotasolla 56 % alueen väestöstä.*

TV-kampanjaesimerkki Uudellamaalla

  • Spotteja 58 kpl, spottipituus 10”, kohderyhmä 25-64v. Uudenmaan väestöstä mainoksen näkee joka kolmas henkilö. 
  • Hinta: 10.920 € 

Osta TV-mainontaa

Tietopaketti TV-mainonnan perusteisiin

Lue lisää Sanoman televisiosta

*Finnpanel Oy TV-mittaritutkimus AdEdge vkot 1-53/2020

RADIOMAINONTA

RADIO-ikoni.png

Radiomainonnalla pääset ääneen luovasti ja kustannustehokkaasti kasvattaen brändisi tunnettuutta ja ohjaten asiakkaasi kauppaan ostosten teon hetkellä.

Radiomainontaa on mahdollista ostaa Uudenmaan alueelle seuraavilta kanavilta: Aito Iskelmä, Groove FM, Helmiradio, HitMix ja Me Naiset Aalto.

Kanavat tavoittavat 267.000 viikkokuulijaa Uudellamaalla.*

Lisää korvapareja mainonnallesi saat Suomen suosituimmassa podcast-palvelusta, Suplasta. Myös Suplassa voit kohdentaa mainonnan haluamallesi alueelle.

Radiokampanjaesimerkki Uudellamaalla

  • Tehokkaan kampanjan saat Uudellamaalla jo alkaen 3 000 € (1-2 viikkoa). 
  • Jos haluat, tuotamme sinulle spotin alkaen 250 €.
  • Katso tarkemmin erilaisten radiokampanjoiden hintoja verkkokaupastamme.

Lue audiomainonnan hyödyistä

Lataa radiomainonnan opas

*Finnpanel Oy KRT Audio Planner 11/2020

DIGIMAINONTA

DIGI-ikoni.png

Digimarkkinoinnilla voit vaikuttaa asiakkaisiisi asiakassuhteen kaikissa vaiheissa. Monipuolisilla digiratkaisuillamme luot kysyntää, oli tavoitteesi sitten brändin rakentamisessa, liikenteenohjauksessa verkkosivuillesi, kaupan kotiuttamisessa tai lisämyynnissä.

Tuttujen brändiemme parissa tiedät, missä mainoksesi näkyy. Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi. Digitaaliseen verkostoomme kuuluvat isoimpina medioina Ilta-Sanomien ja Helsingin Sanomien verkkosivut sekä Ruutu-videopalvelu.

Sisältömme tavoittavat Uudellamaalla jopa 88 %15-74-vuotiaista viikossa.*

Digimainonnan voit kohdentaa koko Uudenmaan alueelle tai halutessasi mainonta voidaan rajata hyvinkin tarkasti, esimerkiksi postinumeroalueen tarkkuudella. Yleisöksesi voit valita vaikka vain tietyn ikäiset tai tietyistä aiheista kiinnostuneet. Kohdennusmahdollisuuksia on monia. Lue lisää >

Suosittelemme vähintään 500 euron minimipanostusta Uudellamaalla näkyvyytesi vaikuttavauuden varmistamiseksi. Tutustu erilaisten digikampanjoiden hintoihin verkkokaupassamme.

Lue lisää Sanoman digiratkaisuista

Lähde: Kantar Mind Kuluttaja 7-12/2020

MAINONTA
UUTISMEDIASSA

UUTISMEDIA-ikoni.png

Sanoman uutismedioilla tavoitat ostovoimaisen, tiedonhaluisen ja aktiivisen yleisön, joka käyttää mediaa keskittyneesti. Uutismedia on ympäristönä luotettava ja mainonta siinä koetaan palveluna.

Painettu Hesari ja hs.fi verkkopalvelu tavoittavat viikkotasolla 74 % kaikista uusmaalaisista. PK-seudulla Hesarin tavoittavuus on jopa 79 %.

Helsingin Sanomien paikallislehdillä, HS Espoo, HS Helsinki ja HS Vantaa, kohdistat viestisi juuri haluamaasi kaupunkiin. Lehtiperhe tavoittaa jopa 70 % pääkaupunkiseudun talouksista. Tutustu HS paikallisiin.

Uutismedioiden verkkopalveluissa voit ostaa mainontaa ja kohdentaa viestisi monin eri tavoin. Lue lisää Digitaaliset ratkaisut -osiosta.

Esimerkkihintoja lehdissämme: 

  • HS Espoo 1/4-sivu tekstissä 598 €
  • Vertaile eri kokoisten printtimainosten hintoja verkkokaupassamme.

Lue lisää uutismediasta

Lataa printtimainonnan opas

Natiivimainonta uutismediassa

Hesarissa voit puhutella asiakkaitasi myös natiivimainonnan keinoin.

Natiivimainonta on kaupallista sisältöä, joka muistuttaa muodoltaan ja äänensävyltään median sisältöjä.

Natiivimainontaa voit tehdä niin printtilehdessä kuin HS.fi:ssä. Digitaalinen natiivimainonta onnistuu Uudellamaalla myös koko Sanoman verkostossa maantieteellisesti kohdennettuna.

Lue lisää natiivimainonnasta

Lataa natiivimainonnan opas

Lähde: KMT 2020

MAINONTA
AIKAKAUSMEDIASSA

AIKAKAUSMEDIA-ikoni.png

Aikakausmedian sisällöt ovat lukijalle laatuaikaa hänen kiinnostuskohdealueellaan. Taitavasti kirjoitetut sisällöt saavat aikaan tunteita, jotka jättävät lukijaan muistijäljen.

Kaikki aikakauslehtien verkkosisällöt ovat kohdennettavissa Uusimaalle.

Tavoittavin verkkosisällöistä on IS.fi/menaiset

Tutustu aikakausmedioiden Ostoksilla-osion hintoihin verkkokaupassamme.

Lue lisää aikakausmediasta

TAPAHTUMAMARKKINOINTI

TAPAHTUMAT-ikoni.png

Sanoma on Suomen suurin festivaalijärjestäjä. Järjestämme vuosittain kymmeniä tapahtumia, joissa käy satojatuhansia ihmisiä. Rakennamme tapahtumakumppanuudet aina tarpeistasi lähtien.

Tapahtumavalikoimastamme löydät parhaat ratkaisut, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, työnantajamielikuvan kehittämisestä tai vaikkapa tuotelanseerauksesta. 

Uudellamaalla sijaitsevat tapahtumamme ovat Tikkurila Festivaali ja Gloria Fashion Show

Lue lisää Sanoman tapahtumista 

Paikallisia menestystarinoita

Verkkokauppa

verkkokauppa-ikoni.png

Kaikki mainonnan ratkaisut verkosta

Sanoma Markkinointi Roudan verkkokaupasta saat kaikki mainonnan ratkaisut Sanoman medioihin ja kotisivut yrityksellesi helposti ostettavina paketteina.

Verkkokauppaan

Ota yhteyttä

Me palvelemme sinua Uudellamaalla

Oletko uusi mainostaja tai sinulla ei ole vielä omaa yhteyshenkilöä?
Autamme mielellämme p. 010 321 9400 tai info@markkinointirouta.fi.
Myyntipalvelu palvelee arkisin 9-16 välillä.

Ota yhteyttä

Voit myös varata juttutuokion sinulle parhaiten sopivaan hetkeen. 

Varaa juttutuokio

Juha Heikkilä

Juha
Heikkilä

Myyntiryhmän päällikkö
juha.heikkila@sanoma.com
040 163 1243
juha.heikkila@sanoma.com
040 163 1243
Anne Jääskeläinen

Anne
Jääskeläinen

Myyntiryhmän päällikkö
anne.jaaskelainen@sanoma.fi
040 532 1493
anne.jaaskelainen@sanoma.fi
040 532 1493
Tomi Jäppinen

Tomi
Jäppinen

Myyntiryhmän päällikkö
tomi.jappinen@sanoma.com
040 589 5365
tomi.jappinen@sanoma.com
040 589 5365
Päivi Jokinen

Päivi
Jokinen

Myyntipäällikkö
paivi.jokinen@sanoma.fi
040 592 4879
paivi.jokinen@sanoma.fi
040 592 4879
Olavi Kajantie

Olavi
Kajantie

Myyntipäällikkö, kansainväliset asiakkaat
olavi.kajantie@sanoma.fi
050 590 7828
olavi.kajantie@sanoma.fi
050 590 7828
Kuva tulossa nainen

Elina
Kantola

Myyntipäällikkö
elina.kantola@sanoma.com
040 481 1910
elina.kantola@sanoma.com
040 481 1910
Sari Koschin

Sari
Koschin

Myyntiryhmän päällikkö
sari.koschin@sanoma.com
040 587 5295
sari.koschin@sanoma.com
040 587 5295
Heidi Kurppa

Heidi
Kurppa

Myyntipäällikkö
heidi.kurppa@sanoma.com
050 367 8467
heidi.kurppa@sanoma.com
050 367 8467
Rami Lehmuskoski

Rami
Lehmuskoski

Myyntipäällikkö
rami.lehmuskoski@sanoma.com
040 481 1930
rami.lehmuskoski@sanoma.com
040 481 1930
Jarmo Multanen

Jarmo
Multanen

Myyntipäällikkö
jarmo.multanen@sanoma.com
040 770 2878
jarmo.multanen@sanoma.com
040 770 2878
Kirsi Nyström

Kirsi
Nyström

Myyntipäällikkö
kirsi.nystrom@sanoma.com
040 547 1178
kirsi.nystrom@sanoma.com
040 547 1178
Konsta Raussi

Konsta
Raussi

Myyntijohtaja
konsta.raussi@sanoma.com
040 064 3676
konsta.raussi@sanoma.com
040 064 3676
Pirita Syrjäntö

Pirita
Syrjäntö

Myyntipäällikkö
pirita.syrjanto@sanoma.com
050 527 7422
pirita.syrjanto@sanoma.com
050 527 7422
Sari Torsti

Sari
Torsti

Myyntipäällikkö
sari.torsti@sanoma.com
040 358 4573
sari.torsti@sanoma.com
040 358 4573
Kari-Pekka Varpio

Kari-Pekka
Varpio

Myyntipäällikkö
kari-pekka.varpio@sanoma.com
040 820 8596
kari-pekka.varpio@sanoma.com
040 820 8596
Sebastian Wikman

Sebastian
Wikman

Myyntipäällikkö, kansainväliset asiakkaat
sebastian.wikman@sanoma.com
040 164 8525
sebastian.wikman@sanoma.com
040 164 8525

Alueellinen mainonta muualla Suomessa