Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Alueellinen mainonta

Aluemainonnan ratkaisut Uudellamaalla

Haluatko tavoittaa uusimaalaiset tehokkaasti, muistettavasti ja myyvästi?

  Hyödynnä laajaa mediavalikkoamme ja kohdenna viestisi Uudellemaalle. Oli valintasi sitten Helsingin Sanomat tai IS.fi, meiltä saat juuri sinun tarpeisiisi ja budjettiisi sopivan ratkaisun.

Helsingin Sanomat takaa ainutlaatuisen näkyvyyden uutismediassa.

Tikkurila Festival ja Rockfest – ole paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät Uudellamaalla.

Tunnuslukuja

Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki uusimaalaiset. Kohdentamalla mainontaasi voit tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.

99 %

Kanssamme tavoitat 99 % kaikista uusimaalaisista, joka viikko

90 %

Sanoman digisisältöjen tavoittavuus on 90 % alueella

70 %

Helsingin Sanomat tavoittaa 70 % uusimaalaisista

247 000

Radiokanavamme tavoittavat 247 000 kuulijaa alueella

52 %

Nelonen tavoittaa 52 % uusimaalaisista

Lähteet: KMT 2022, Finnpanel Oy TV-mittaritutkimus AdEdge vkot 1-26/2022, Finnpanel Oy KRT Sanoma Uusimaa 3-8/2022, Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2022

Kaikki aikakauslehtien verkkosisällöt ovat kohdennettavissa Uudellemaalle. Tavoittavin aikakausmedian verkkosisällöistä on IS.fi/menaiset.

Sanoman mediat Uudellamaalla

Tutustu alta tarkemmin Uudellamaalla ostettaviin medioihin. Klikkaamalla ikonia pääset katsomaan kyseisen brändin mediatietoja.

  • Helsingin Sanomat
  • Nelonen
  • Aito Iskelmä
  • Groove FM
  • Hitmix
0/0

    Helsingin Sanomat

    Helsingin Sanomat on aidosti monikanavainen uutismedia: lukija voi lukea sisältöä missä tahansa, koska tahansa ja millä laitteella tahansa. Mainostajalle Helsingin Sanomat tarjoaa luotettavan mediaympäristön, jolla tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä

    Lue lisää

    Helsingin Sanomat.jpg

    Sinä tunnet asiakkaasi – mekin tunnemme heidät

    Millaisia kuluttajia uusmaalaiset ovat? Mikä heitä motivoi, mitä he ostavat, mitä medioita käyttävät, miten ja mihin tarkoituksiin? Miten eri mediankäyttäjäryhmät tavoitetaan TV:n, radion, sanoma- ja aikakauslehtien ja digitaalisten medioiden kautta?

    Lue lisää alueen kuluttajista

    uusimaa kuluttajat.jpg

    Kaikki mainonnan ratkaisut vaivattomasti meiltä

    Tutustu medioihin ja palveluihin

    Paikallisia menestystarinoita

    • Onnistu printtimediassa maltillisella budjetilla - Lara's Secret paljastaa 4 salaista vinkkiä

      Julkaistu
      30.6.2022

      Alusasujen ja uima-asujen erikoisliike Lara’s Secret on erinomainen esimerkki siitä, miten alueellinen printtimainonta voi tuoda huikeita tuloksia maltillisella budjetilla Helsingin Sanomien pienilläkin mainospaikoilla.

      Lue asiakastarina
      Laras secret kansikuva
    • Hiomalla hyvä tulee - Suomen Parkettityöt pääsi parhaille mainospaikoille

      Julkaistu
      10.5.2022

      Kuinka voittaa asiakas omalle puolelle, jos heillä on taustalla pelkkiä epäonnistumisia mainonnan saralla? Ja mitä tapahtuu, kun mainonta toimiikin paremmin kuin mihin yrityksen paukut riittävät.

      Lue asiakastarina
      Suomen Parkettityöt Oy kansikuva
    • Miten tavoittaa teiden ritarit? Näin Raskone onnistui radiokampanjassa

      Julkaistu
      4.3.2022

      Ohjelmayhteistyöllä tavoitettiin juuri oikeat kuulijat - kampanjan aikana teiden sankarit pääsivät ääneen eli soittamaan lähetykseen ja kertomaan omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan.

      Lue asiakastarina
      Raskone ja Radio Rock kansikuva
    • Pihapaja sai uusilla sivuilla ja tehokkaalla Google-mainonnalla asiakashankinnan kasvuun

      Julkaistu
      23.11.2021

      Funktumin toiveena oli saada viherrakentamisen palvelunsa uuteen nousuun. Toteutimme upouuden Pihapaja-sivuston sekä tehokasta Google-mainontaa ja asiakashankinnassa onnistuttiin.

      Lue asiakastarina
      Pihapaja artikkelikuva
    • Tiivistalo tavoitti räätälöidyn ohjelmayhteistyön avulla rakennustarvikkeista kiinnostuneet ostajat

      Julkaistu
      1.9.2021

      Ohjelmayhteistyön avulla Tiivistalon tunnettuus kasvoi vauhdikkaasti ja pitkäkestoisella kampanjalla saatiin verkkokauppaan uusia ostajia.

      Lue asiakastarina
      Tiivistalo kansikuva
    • Eiran Tukku sai kymmeniä uusia yritysasiakkaita sosiaalisen median mainonnalla

      Julkaistu
      22.3.2021

      Mainonta sosiaalisessa mediassa voi olla yhtä tehokasta niin yrityksille kuin kuluttajille. Eiran Tukku sai sosiaalisen median kautta kymmeniä uusia B2B-asiakkaita.

      Lue asiakastarina
      Eiran Tukku kansikuva
    • Torpanpiha rakensi multabrändinsä tunnettuutta alueellisella mainonnalla

      Julkaistu
      4.3.2021

      Torpanpiha halusi panostaa tunnettuuden kasvattamiseen kuluttaja-asiakkaidensa keskuudessa. Keinoksi tähän valikoitui alueellinen mainonta joka näkyi ja kuului Ruudussa, radiossa ja bannereissa Uudenmaan alueella.

      Lue asiakastarina
      Torpanpiha kansikuva
    • Vaateliike Tonelle luottaa mainonnassa visuaalisuuteen ja pitkäjänteisyyteen

      Julkaistu
      23.10.2020

      Kivijalkaliikkeen mainonnassa täytyy muistuttaa, että ostoksilla voi käydä myös suurten shoppailukeskittymien ulkopuolella.

      Lue asiakastarina
      Vaateliike Tonelle kansikuva
    • Uudet kotisivut ja tehokas mainonta siivittivat prc rakennuksen kasvua

      Julkaistu
      10.10.2019

      PRC Rakennuksella tiedostettiin että kasvava yritys tarvitsee näkyvyyttä tuekseen. Siksi markkinointi päätettiin ulkoistaa osaavan kumppanin käsiin!

      Lue asiakastarina
      PRC Rakennus paraatimainos

      Kiinnostuitko?

      Keskustelusta se alkaa. Asiantuntijamme ovat apunasi Uudellamaalla. Kun sinä menestyt, mekin voimme menestyä, se on win-win. Ole rohkeasti yhteydessä.

       

      Ota yhteyttä

      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      010 80 80 85 *

      Arkisin klo 8-16

      Uudet mainostajat
      010 321 9400  **
      Arkisin klo 9-15

      * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
      ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Evästekäytännöt
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2023 Sanoma Media Finland