Pienempi haastaa isommat rohkeasti ja fiksusti
Pekka Kaikkosen vetämä Hoviruoka Oy on hyödyntänyt Sanoman monikanavaisia mediaratkaisuja monipuolisesti ja säännöllisesti kahden vuoden ajan. Kampanjoiden tavoitteena on ollut yrityksen ja sen tuotteiden tunnettuuden kasvattaminen, uusasiakashankinta sekä kävijöiden houkuttelu tapahtumiin, kuten Vegemessuille.
”Monet kilpailijamme ovat meitä isompia, mutta meillä on tuotteita, jotka ovat merkittävässä asemassa omissa tuoteryhmissään. Meidän on siksi tärkeää muistuttaa olemassaolostamme ja tehdä sekä tuote- että brändimainontaa”, Kaikkonen sanoo.
Monikanavaisuus ja alueellisuus vahvistavat viestin tavoittavuutta
Sanoman tarjoamat kanavat, Helsingin Sanomien etusivu sekä alueelliset radio- ja digikampanjat ovat tukeneet toisiaan ja vahvistaneet viestin tavoittavuutta.
Erityisen toimivana Kaikkonen pitää alueellisia kohdennusmahdollisuuksia.
”Vuodenvaihteen Vegemessujen kampanja oli hyvä esimerkki: alueellisen radion ja digin kautta saatiin tuotua liikennettä osastollemme.”
Kampanjoiden vaikutus näkyy myös verkkosivujen kävijämäärissä.
”Aktiivisuus sivuillamme kasvaa selvästi aina kampanjoiden aikana. Se on konkreettinen tulos, joka kertoo kampanjoiden toimivuudesta.”
Yhteistyö, joka kehittyy ja tuo tuloksia
Kaikkonen uskoo ja luottaa siihen, että näkyvyys Sanoman kanavissa tuo tuloksia myös pidemmällä aikavälillä. Monikanavainen näkyvyys lisää yhteistyön monipuolisuutta.
Monikanavaisuus ja alueellisen kohdentamisen mahdollisuudet ovat syitä siihen, miksi olemme tehneet viime vuosina enemmän yhteistyötä.”
Kasvispohjaisille tuotteille pääkaupunkiseutu on vahvaa aluetta, joten niiden mainontaa on kohdennettu sinne.
Hän kiittää Sanoman asiantuntevaa ja proaktiivista otetta.
”Yhteistyö on kehittynyt koko ajan. Meille ehdotetaan toteutuksia ja mietitään parhaat kanavat kullekin tuotteelle”, Kaikkonen kiittää.
”Sanoman mediat ovat uskottavia ja laaja-alaisia. Niiden kautta tavoittaa eri-ikäisiä ja eri puolella maata asuvia.”
Myös luotettavuus ja kotimaisuus ovat Hoviruoka Oy:lle tärkeitä arvoja.
Miksi Sanoma?
- Monikanavaisuus: Radio, digi ja printti ovat yhdessä tehokkaampia
- Alueellinen kohdentaminen on tärkeää erityisesti tapahtumissa ja messuilla
- Laaja tavoittavuus: Eri ikäryhmät ja alueet tavoitetaan uskottavien kanavien kautta
- Luotettavuus ja kotimaisuus ovat Hoviruoka Oy:lle tärkeitä arvoja
Kampanjamateriaaleja
Radiospotti
Digikampanja Sanoman verkostossa
Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?
Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.
Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.