Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatilaa suoraan järjestelmien avulla. Se mahdollistaa kampanjoiden reaaliaikaisen optimoinnin sekä datan tehokkaan hyödyntämisen mainonnan kohdentamisessa. Tutustu alla ohjelmallisen perusteisiin ja ostettaviin tuotteisiimme.


Miksi ostaa Sanomalta ohjelmallisen ratkaisuja?

Koko Sanoman verkosto on ohjelmallisesti ostettavissa. Ostaessasi mainontaa Sanomalta, voit luottaa siihen, että mainoksesi näkyvät turvallisessa, laadukkaassa ja luotettavassa mediaympäristössä.

Ohjelmallinen ostaminen tavoittavuus

1.  Suomen laajin tavoittavuus

Mahdollisuus tavoittaa asiakkaasi kohderyhmästä riippumatta.

Ohjelmallinen ostaminen bränditurvallisuus

2.  Bränditurvallisuus

URL-läpinäkyvyytemme ja käyttämiesi työkalujen avulla voit varmistua, että mainontasi näkyy vain niissä ympäristöissä missä haluat.

Ohjelmallinen ostaminen kohdennustuotteet

3.  Laajimmat kotimaiset kohdennustuotteet

Voimme rakentaa oikeita kohderyhmiä entistä räätälöidymmin ja tehokkaammin tarpeidesi mukaan. Ota yhteyttä!

Ohjelmallinen ostaminen henkilökohtainen asiakaspalvelu

4.  Henkilökohtainen asiakaspalvelu

Ohjelmallisen ammattilaisemme aina käytettävissänne.

Ohjelmallinen ostaminen parhaat sisällöt

5.  Suomen parhaat sisällöt

Suomen tunnetuimmat mediat ja luotettavimmat journalistiset sisällöt.

Ohjelmallinen ostaminen laadukas mainosympäristö

6.  Laadukas mainosympäristö 

Valikoimme mainostajakumppanimme tarkasti, joten voit varmistua siitä, että mainoksesi näkyy muun laadukkaan mainonnan yhteydessä.

Tutustu ohjelmallisen perusteisiin ja ostettaviin tuotteisiimme

Ohjelmallinen ostaminen perusteet

Perusteet

Mitä on ohjelmallinen ostaminen? – Termit ja lyhenteet
Usein kysytyt kysymykset

Lue lisää
Ohjelmallinen ostaminen tuotteistus

Tuotteistus

Verkosto – Diilirakenne ja hinnoittelu  
Display – Video – Kohdentaminen

Lue lisää

 

Autamme sinua mielellämme ohjelmallisen ostamisen kysymyksissä!
Ota meihin yhteyttä  tai laita viestiä programmatic@sanoma.fi

 

 

Käy tutustumassa keväällä 2021 tekemäämme ohjelmallisen ostamisen tutkimukseen!