Sanoman digi
Vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö
Sanoman verkostossa tavoitat suurimman osan suomalaisista netinkäyttäjistä
Sanoman mainosverkosto tavoittaa 88 % suomalaisista, eli 3,3 miljoonaa ihmistä viikossa.* Valtavan kävijämäärän ansioista tavoitat monipuolisesti kaikki kohderyhmäsi niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti.
Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen media-ympäristö, jossa myös mainostaja koetaan luotettavaksi.
Liikkuvan kuvan verkostomme on Suomen laajin ja monipuolisin. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto.
Mainostajana löydät meiltä sopivat ratkaisut digitaalisen asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin. Ja vielä kustannustehokkaasti.
* Lähde: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2023
Sanoman digiverkosto
Sanoma RON -digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi. Verkosto koostuu kotimaisista suomalaisten suosimista sivustoista ja palveluista.
Data ja kohdentaminen
Sanoman digiverkostossa voit kohdistaa mainoksesi niin tarkkaan tai laajasti kuin haluat. Oikein kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään.
Kohdentamisen avulla pienempikin yritys voi mainostaa valtakunnan vahvimmissa medioissa, kuten Helsingin Sanomissa ja Ilta-Sanomissa. Mikä ikinä kohderyhmäsi onkaan, me tavoitamme heidät.
Osta digimainontaa Sanoman verkostoon
Sanoma Ad Manager on mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa esimerkiksi Helsingin-Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan.
Tutustu digimainonnan ratkaisuihin
Asiakastarinat, joista tuli sanomista
Jäteyhtiö Lakeuden Etappi tavoittaa viestinnällään kuntien asukkaat
Lakeuden Etappi on kuntien omistama jäteyhtiö, joka pyrkii tavoittamaan asukkaat kierrätykseen ja ympäristöön liittyvällä viestinnällään. Sanoman kanssa yhteistyötä on tehty niin somemarkkinoinnin kuin radionkin puolella. “Yhteistyö Sanoman kanssa on ollut toimivaa ja tuloksellista”, kertoo viestintäpäällikkö Hannele Lyytikäinen-Käppi.
Natiivimainonta toi LE-Worksille suoraa kauppaa ja kasvatti kiinnostusta
Saneerausfirma LE-Worksin natiiviartikkelit ylsivät ennätyslukemiin Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa.
Telia sai B2B-päättäjät haaviin natiiviartikkeleilla
Telian kolme natiivikampanjaa tietoturvasta ja esineiden internetistä keräsivät runsaasti silmäpareja HS Visiossa ja IS.fi:ssä.
Tuloksia pitkäjänteisellä digimainonnalla
Teuvan Mökki ja Sorvituote on nojannut vahvasti Sanoman digiverkostoon ja saanut erinomaisia tuloksia pitkäaikaisella kampanjoinnilla.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi digimainonna ratkaisuilla saavutettua.