Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Sanoman mediat

Sanoman digi

Vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö

Sanoman verkostossa tavoitat suurimman osan suomalaisista netinkäyttäjistä

Sanoman mainosverkosto tavoittaa 90 % suomalaisista, eli 3,4 miljoonaa ihmistä viikossa. Valtavan kävijämäärän ansioista tavoitat monipuolisesti kaikki kohderyhmäsi niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti.

Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen media-ympäristö, jossa myös mainostaja koetaan luotettavaksi.

Liikkuvan kuvan verkostomme on Suomen laajin ja monipuolisin. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto.

Mainostajana löydät meiltä sopivat ratkaisut digitaalisen asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin. Ja vielä kustannustehokkaasti.

Sanoman digiverkosto

Sanoma RON -digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi. Verkosto koostuu kotimaisista suomalaisten suosimista sivustoista ja palveluista.

Sanoma RON digiverkosto

Data ja kohdentaminen

Sanoman digiverkostossa voit kohdistaa mainoksesi niin tarkkaan tai laajasti kuin haluat. Oikein kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään.

Kohdentamisen avulla pienempikin yritys voi mainostaa valtakunnan vahvimmissa medioissa, kuten Helsingin Sanomissa ja Ilta-Sanomissa. Mikä ikinä kohderyhmäsi onkaan, me tavoitamme heidät.

Tutustu kohdentamisen mahdollisuuksiin

Sanoma digimarkkinointi data ja kohdentaminen liftup.jpg

Osta digimainontaa Sanoman verkostoon

Sanoma Ad Manager on mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa esimerkiksi Helsingin-Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan.

Sanoma Ad Manger

Tutustu digimainonnan ratkaisuihin

  • Lue lisää
    Tulospohjainen display-mainonta (CPC)

    Tulospohjaisessa display-mainonnassa maksat vain toteutuneista klikeistä, mitä tekee siitä kustannustehokkaan tavan ohjata liikennettä tuotteesi tai palveluidesi pariin.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Näyttöpohjainen display-mainonta (CPM)

    Display- eli bannerimainonnalla saavutat kohderyhmäsi Sanoman suosituissa digimedioissa päätelaitteesta riippumatta, oli kyseessä sitten mobiililla, desktopilla tai tabletilla surffailija.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Dynaaminen display-mainonta

    Dynaamisen mainonnan avulla voit tehdä personoitua, vaikuttavaa display-mainontaa ja saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä aineistontuotannossa.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Natiivimainonta

    Natiivimainonnan avulla sisältösi löytää sille sopivan yleisön. Natiivimainonnassa yhdistyy luotettava mediaympäristö, laadukas sisältö ja tehokas ohjaus.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Digitaaliset liiteratkaisut

    Uutismedian digitaalisella liiteratkaisulla voit hankkia uusia asiakkaita, joita printtiliite ei välttämättä enää tavoita.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Outstream-videomainonta

    Outstream-videomainokset näkyvät display-mainospaikoilla Sanoman digimedioiden artiikkelisisältöjen yhteydessä. Käyttämällä liikkuvaa kuvaa banneriin upotettuna voit hakea staattista banneria enemmän huomioarvoa.

    Lue lisää

0/0

    Katso kaikki ratkaisut

    Näkemyksiä digimainonnasta

    • Pienen ja aloittavan yrityksen markkinointi: näin mainonta auttaa asiakashankinnassa

      Aloittavan yrityksen markkinointi tähtää asiakashankintaan. Se onnistuu, kun perusasiat ovat hallussa. Lue, miten pienen yrityksen markkinointi ja mainonta kannattaa aloittaa!

      Tagit

      Digiratkaisut
      Julkaistu
      28.7.2023
      Lue lisää
      pienen_ja_aloittavan_yrityksen_markkinointi
    • Mustin ja Mirrin visuaalisesti hieno Tällaisia me olemme -kampanja on kesäkuun Kuukauden kamppis

      Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Musti ja Mirri viesti lemmikkitutkimuksensa tuloksia upeilla Meeri Koutaniemen kuvilla lemmikeistä ja niiden omistajista.

      Tagit

      Aikakausmedia Digiratkaisut Kuukauden kamppis Uutismedia
      Julkaistu
      30.6.2023
      Lue lisää
    • Hanskat naulaan ja lappu luukulle? Kolme keinoa ottaa oma asiakasdata tehokäyttöön

      Asiakkuusmarkkinointi on elänyt vahvaa murrosta jo jonkin aikaa. Muutokset henkilötietojen käytön lainsäädännössä sekä kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen ovat pakottaneet markkinoijat miettimään asiakasdatan keruuta ja käyttöä uudella tavalla, kirjoittaa Custobarin Aleksi Montonen.

      Tagit

      Näkemyksiä Digiratkaisut Vieraskynä
      Julkaistu
      14.6.2023
      Lue lisää
    • Vaikuttavuutta instream-pystyvideolla

      IS.fi:n, HS.fi:n, Aamulehden ja Satakunnan Kansan sekä Sanoman paikallismedioiden toimituksellisten videosisältöjen yhteydessä näkyvä instream-pystyvideo on loistava tapa saada lisäpeittoa ja keskittynyttä katselua esimerkiksi muun videokampanjoinnin tueksi.

      Tagit

      Digiratkaisut TV & video
      Julkaistu
      23.5.2023
      Lue lisää
    • Mainonnan ostoalusta Sanoma Ad Manager uudistuu

      Uudistuksen myötä Ad Managerin tuotevalikoima laajenee, kohdentamisessa voi jatkossa hyödyntää myös omaa asiakasdataa ja käyttökokemus sujuvoituu entisestään, kertovat Aapi von Creutlein ja Tuomas Waris.

      Tagit

      Ad Manager Digiratkaisut
      Julkaistu
      17.5.2023
      Lue lisää
    • Välitämme on Postille paljon enemmän kuin kampanja – se on sitoumus toiminnan jatkuvasta kehittämisestä

      Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Huhtikuun Kuukauden kamppis on Postin Välitämme.

      Tagit

      Audio & radio Digiratkaisut Kuukauden kamppis TV & video Vastuullisuus
      Julkaistu
      16.5.2023
      Lue lisää
    • Enemmän liikennettä samalla budjetilla

      Johannes Hocksell kertoo, miten dynaaminen CPC-hinnoittelu toimii käytännössä ja tarjoaa vinkkejä tehokkaaseen mainontaan.

      Tagit

      Näkemyksiä Digiratkaisut Omakynä
      Julkaistu
      26.4.2023
      Lue lisää
    • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

      Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

      Tagit

      Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut TV & video
      Julkaistu
      14.4.2023
      Lue lisää
      Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
    • Markkinointisuunnitelma on tuloksellisen markkinoinnin ensimmäinen askel

      Tehokas markkinointi edellyttää suunnitelmallisuutta ja johdonmukaisuutta. Tässä jutussa käymme läpi markkinointisuunnitelman tekemisen tärkeimmät askeleet ja annamme työkalut markkinointisuunnitelman tekemiseen.

      Tagit

      Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä Digiratkaisut
      Julkaistu
      30.3.2023
      Lue lisää
      markkinointisuunnitelma
    • Sanoma Ad Managerin uudet ominaisuudet palvelevat nyt entistäkin paremmin digimarkkinoijien tarpeita

      Mainonnan itseostopalvelu Sanoma Ad Manager helpottaa nyt entistäkin tehokkaammin digimainostajien arkea.

      Tagit

      Ad Manager Digiratkaisut
      Julkaistu
      10.3.2023
      Lue lisää
    • Tammikuun Kuukauden kamppis on Xploran erikoisartikkeli

      Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Xploran natiiviartikkeli tarjosi kiinnostavalla tavalla tietoa siitä, että lapsille hankittaville älypuhelimille on olemassa vastuullinen vaihtoehto.

      Tagit

      Digiratkaisut Kuukauden kamppis Natiivimainonta Uutismedia
      Julkaistu
      13.2.2023
      Lue lisää
    • Joulukuun Kuukauden kamppis sai inspiraationsa espoolaisuudesta

      Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL nappasi Kuukauden kamppis -palkinnon jo toista kertaa.

      Tagit

      Audio & radio Digiratkaisut Kuukauden kamppis Uutismedia
      Julkaistu
      5.1.2023
      Lue lisää
      HSL Kuukauden kamppis artikkelikuva

      Asiakastarinat, joista tuli sanomista

      Hammaslääkäriasema Helmiäinen otti Aamulehden natiiviartikkelit avuksi tunnettuuden kasvattamisessa

      Julkaistu
      18.9.2023

      ”Mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin”, kertoo Helmiäisen toimitusjohtaja Ville Männistö.

      Lue asiakastarina

      Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

      Julkaistu
      18.9.2023

      GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

      Lue asiakastarina

      L-Energyn verkkokaupan kävijämäärä ja myynti ampaisivat huikeaan kasvuun klikkipohjaisella bannerimainonnalla  

      Julkaistu
      14.9.2023

      Digimarkkinointi voi toimia äärimmäisen hyvin pienemmilläkin panostuksilla, huomasi L-Energyn toimitusjohtaja Juha Liimatta.

      Lue asiakastarina

      Erikoisartikkeli ja Aku Ankka -liite – DNA tavoitti lapsiperheet laadukkailla sisällöillä

      Julkaistu
      13.9.2023

      ”Sanoman mediavalikko juuri tälle kohderyhmälle on vaikuttava”, sanoo markkinointipäällikkö Lotta Rechardt DNA:lta.

      Lue asiakastarina
      • Näytä lisää

      Kiinnostuitko?

      Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi digimainonna ratkaisuilla saavutettua.

      Ota yhteyttä

      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      010 80 80 85

      Arkisin klo 8-16

      Uudet mainostajat
      010 321 9400
      Arkisin klo 9-15

      0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Evästekäytännöt
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2023 Sanoma Media Finland