Sanoman digi
Vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö

Sanoman verkostossa tavoitat suurimman osan suomalaisista netinkäyttäjistä
Sanoman mainosverkosto tavoittaa 90 % suomalaisista, eli 3,4 miljoonaa ihmistä viikossa. Valtavan kävijämäärän ansioista tavoitat monipuolisesti kaikki kohderyhmäsi niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti.
Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen media-ympäristö, jossa myös mainostaja koetaan luotettavaksi.
Liikkuvan kuvan verkostomme on Suomen laajin ja monipuolisin. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto.
Mainostajana löydät meiltä sopivat ratkaisut digitaalisen asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin. Ja vielä kustannustehokkaasti.
Sanoman digiverkosto
Sanoma RON -digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi. Verkosto koostuu kotimaisista suomalaisten suosimista sivustoista ja palveluista.

Data ja kohdentaminen
Sanoman digiverkostossa voit kohdistaa mainoksesi niin tarkkaan tai laajasti kuin haluat. Oikein kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään.
Kohdentamisen avulla pienempikin yritys voi mainostaa valtakunnan vahvimmissa medioissa, kuten Helsingin Sanomissa ja Ilta-Sanomissa. Mikä ikinä kohderyhmäsi onkaan, me tavoitamme heidät.

Osta digimainontaa Sanoman verkostoon
Sanoma Ad Manager on mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa esimerkiksi Helsingin-Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan.

Tutustu digimainonnan ratkaisuihin
Asiakastarinat, joista tuli sanomista
Radion ohjelmayhteistyö ja digikampanja toivat Epassille hurjan määrän liikennettä ja liidejä
”Kun katsoo näitä lukuja, on vaikea olla hymyilemättä”, sanoo Epassi Groupin markkinointijohtaja Aleksi Miikkulainen.

Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten
Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin
Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla
BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi digimainonna ratkaisuilla saavutettua.