Sanoman digi
Vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö

Sanoman verkostossa tavoitat suurimman osan suomalaisista netinkäyttäjistä
Sanoman mainosverkosto tavoittaa 90 % suomalaisista, eli 3,4 miljoonaa ihmistä viikossa. Valtavan kävijämäärän ansioista tavoitat monipuolisesti kaikki kohderyhmäsi niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti.
Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen media-ympäristö, jossa myös mainostaja koetaan luotettavaksi.
Liikkuvan kuvan verkostomme on Suomen laajin ja monipuolisin. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto.
Mainostajana löydät meiltä sopivat ratkaisut digitaalisen asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin. Ja vielä kustannustehokkaasti.
Sanoman digiverkosto
Sanoma RON -digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi. Verkosto koostuu kotimaisista suomalaisten suosimista sivustoista ja palveluista.

Data ja kohdentaminen
Sanoman digiverkostossa voit kohdistaa mainoksesi niin tarkkaan tai laajasti kuin haluat. Oikein kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään.
Kohdentamisen avulla pienempikin yritys voi mainostaa valtakunnan vahvimmissa medioissa, kuten Helsingin Sanomissa ja Ilta-Sanomissa. Mikä ikinä kohderyhmäsi onkaan, me tavoitamme heidät.

Osta digimainontaa Sanoman verkostoon
Sanoma Ad Manager on mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa esimerkiksi Helsingin-Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan.

Tutustu digimainonnan ratkaisuihin
Asiakastarinat, joista tuli sanomista
Hammaslääkäriasema Helmiäinen otti Aamulehden natiiviartikkelit avuksi tunnettuuden kasvattamisessa
”Mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin”, kertoo Helmiäisen toimitusjohtaja Ville Männistö.

Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla
GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

L-Energyn verkkokaupan kävijämäärä ja myynti ampaisivat huikeaan kasvuun klikkipohjaisella bannerimainonnalla
Digimarkkinointi voi toimia äärimmäisen hyvin pienemmilläkin panostuksilla, huomasi L-Energyn toimitusjohtaja Juha Liimatta.

Erikoisartikkeli ja Aku Ankka -liite – DNA tavoitti lapsiperheet laadukkailla sisällöillä
”Sanoman mediavalikko juuri tälle kohderyhmälle on vaikuttava”, sanoo markkinointipäällikkö Lotta Rechardt DNA:lta.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi digimainonna ratkaisuilla saavutettua.