Aikapohjainen display-mainonta

Aikapohjaista display-mainontaa myydään kiinteinä mainospaikkoina, jolloin mainoksesi näkyy koko päivän samassa paikassa.
Aikapohjaisesta display-mainonnasta käytetään usein lyhennettä CPD eli Cost Per Day, joka viittaa siihen, paljonko mainos maksaa päivässä.
Alue- ja paikallismedioiden etusivujen kiinteät mainospaikat

Alue- ja paikallismedioiden etusivujen mainospaikat tavoittavat lähes varmuudella kaikki etusivulla vierailevat käyttäjät. Mainospaikka on kiinteästi etusivulla ja näkyvyys on SOV100. Kiinteä nettohintainen tuote myydään viikoksi (ma–su) kerrallaan per lehti. Etusivun kiinteä mainospaikka takaa jatkuvan näkyvyyden paikallisesti mainostaville.

Kokosivun välisivumainokset näkyvät HS tablet- ja puhelinsovelluksissa ja näköislehdessä selaimella kaikissa päätelaitteissa. Välisivumainontaa voi ostaa myös Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan. Mainokset näkyvät sivujen välissä lehteä selattaessa. Aineistona voi hyödyntää joko staattisia kuvia tai HTML-pohjaisia Rich Media -toteutuksia. Mainos ostetaan aikapohjaisesti ja se näkyy joka päivä, keskimäärin joka 4. sivu ja maksimissaan 2 kertaa päivässä / laite.