Mediatiedot
Sanoman brändien ja tuotteiden mediatiedot mainostajalle

Sanomista juuri nyt
Karri Ahonen myyntijohtajaksi Sanoma Media Finlandin B2B-yksikköön
Karri Ahonen on nimitetty Sanoman B2B:ssä suurasiakkaiden myyntijohtajaksi. Hän toimi aiemmin markkinoinnista, insightista ja mediakategorioiden kaupallistamisesta vastaavana johtajana.

Nyt pitää päättää mistä haluatte puhua – ajatusjohtajat vievät markkinat
Pelkällä puheella ei muuteta maailmaa. Mutta jos unohdat kertoa mitä merkitystä yrityksellänne ja sen tekemisillä on, menetät mahdollisuuden olla olemassa tulevaisuudessakin, kirjoittaa Sanoman sisältömarkkinointipalvelujen Jenni Lieto.

Kuinka päivittää sisustusta edullisesti mutta kestävästi?
Glorian kodin päätoimittaja Venla Kujakallio pohtii, miten sisustustrendit näkyvät ja toteutuvat epävarmoina aikoina.

Sanomista vastuullisuudesta -podcast tarjoaa vinkkejä ja vertaistukea markkinoijille vastuullisuuden viidakossa
Miksi vastuullisuus markkinoinnissa on niin vaikeaa? Juontaja Hanna Kinnunen jututtaa vastuullisuustyön ammattilaisia muun muassa sosiaalisesta vastuusta, viherpesusta sekä muodin, logistiikan ja elintarviketuotannon ympäristövaikutuksista.

"Sosiaalisesta vastuusta voi rakentaa kilpailutekijän, joka kasvattaa yrityksen arvoa”
Sus+Com Agencyn perustaja Mari Haaviston mukaan yrityksissä huomioidaan ympäristövastuu ja taloudellinen vastuu jo kohtuullisen hyvin, mutta sosiaalinen vastuu on vielä lapsenkengissä.

”Me elämme maapallolla jo jatkoajalla”
Isona logistiikkayrityksenä Postin tulee olla mukana ja näyttää suuntaa vastuullisuustyössä, kertoo Posti-konsernin brändi-, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Anna Salmi Sanomista vastuullisuudessa -podcastissa.
