
Sanoma Ad Manager
Suunnittele ja osta itse display-mainontaa helposti mainonnan ostoalustan avulla
Uuden asiakkaan etuna saat nyt 195 euron alennuksen Sanoma Ad Managerista ostettuun mainoskampanjaan*koodilla NRDN
*Alennuskoodin hyödyntäminen vaatii rekisteröitymisen palveluun, ja sen voi käyttää vain kerran y-tunnusta kohden. Alennuskampanjasta tulee aina maksettavaksi vähintään 5 € (+ alv). Koodi on voimassa 28.2.2023 asti.

Digimainostajan kotimainen valinta
Sanoma Ad Manager on uusi kotimainen mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa Sanoman digimedioihin, kuten Helsingin Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan. Voit kohdentaa mainontaa palvelussa niin alueellisten kuin demografistenkin tekijöiden perusteella.
Sanoma Ad Managerilla voivat mainostaa kaikki yritykset, joilla on suomalainen y-tunnus. Mainoskampanjan luonti on helppoa ja nopeaa: tarvitset vain kuvan ja tekstin. Alta voit tutustua tällä hetkellä palvelusta ostettaviin mainosmuotoihin.
Tutustu Sanoma Ad Manageriin
Sanoma Ad Managerista ostettavat tuotteet

Tuotenosto
Helppo matalan kynnyksen taktinen mainosratkaisu, jolla ohjaat käyttäjän tuote- tai tilaussivulle. Mainos muodostuu kuvasta (600 x 314 px), otsikkotekstistä, tuotekuvauksesta sekä CTA-napista, jonka teksti itse määritettävissä.
Tutustu

Somenosto
Näyttävä ja tehokas mainosratkaisu, kun haluat ohjata sivustollesi liikennettä, saada aikaan konversioita tai parantaa Facebook-mainontasi tavoittavuutta. Tarvitset kuvan (1.91:1 tai 1:1), otsikon sekä CTA- tai linkkitekstin.
Tutustu

Somenosto karusellilla
Somenoston karuselliversiolla ohjaat käyttäjän helposti haluttuun tuotteeseen tai palveluun. Mainokseen tarvitset 1–5 kuvaa (1.91:1 tai 1:1), otsikon sekä CTA- tai linkkitekstin.
Tutustu
Katso myös

Case Kivra – Sanoma Ad Managerin vahvuuksina alueellisuus ja helppokäyttöisyys

Mitä tuloksia kannattaa seurata Sanoma Ad Managerissa?

Viisi syytä, miksi kannattaa valita Sanoma Ad Manager mainosalustaksi

Neljä vinkkiä parempiin mainostuloksiin Sanoma Ad Managerissa

Kannattaako kohdentaminen?

Kotimaista digimainontaa voi ostaa nyt itse verkosta

Faksiajasta itseostokanavaan