Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Rekisteröidy

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Sanoma Ad Manager

Sanoma Ad Manager markkinointi­toimistoille

Kotimaisen mainonnan itseostoalustan kautta suunnittelet ja ostat display-mainontaa asiakkaillesi Sanoman verkostoon, ilman välikäsiä. Rekisteröidy maksutta!

Starttaa mainonta

Sanoma Ad Managerilla teet digimainontaa asiakkaillesi ilman välikäsiä

DIGIMAINONNAN KOTIMAINEN ITSEOSTOALUSTA

Työkalu, jolla luot asiakkaidesi mainoskampanjat käden käänteessä

Laajenna mainoskampanja Sanoman verkostoon

Sanoman verkosto ja tarjolla olevat mainosmuodot tuovat lisää peittoa ja tavoittavuutta asiakkaidesi monimediakampanjoihin.

Osta mediatilaa näppärästi ilman välikäsiä

Suunnittele ja osta digimainontaa asiakkaillesi itse, ilman välikäsiä. Näet järjestelmästä ajantasaisen inventaarin ja varaat mediatilan helposti ja nopeasti. Halutessasi kampanjan lasku ohjataan suoraan asiakkaalle.

Tehosta asiakkaidesi markkinointia

Monipuoliset ja bränditurvalliset mediaympäristömme takaavat, että saat asiakkaidesi markkinointitoimenpiteisiin lisää tehoa koko ostopolulle.

Kohdenna tarkasti ja hyödynnä asiakkaan omaa dataa

Sanoman kohdennuskyvykkyydet ja mukautetut yleisöt takaavat, että tavoitat kohderyhmät valtakunnallisesti ja alueellisesti, kaikista ikäryhmistä.

Rekisteröidy nyt maksutta

NÄIN KÄYTÄT AD MANAGERIA

Täysi hallinta asiakkaidesi kampanjoihin, alusta loppuun

1.

Rekisteröidy ja lisää asiakas

Voit lisätä useita asiakkuuksia ja vaihtaa niiden välillä helposti.

2.

Luo mainos­kampanja
  1. Valitse kampanjan tavoite

  2. Luo mainosryhmä

  3. Rakenna mainos mainoseditorilla

  4. Vahvista kampanja

3.

Seuraa kampanjoiden etenemistä

Voit seurata kampanjoiden tuloksia niiden aikana ja optimoida mainontaa kampanjan suoriutumisen perusteella.

4.

Raportoi, analysoi ja kehitä mainontaa

Saat raportointiportaalista kampanjan tuloksista kattavan raportin, jonka voit käydä asiakkaasi kanssa yhdessä läpi.

Starttaa mainonta

Maksutonta apua kampanjoiden suunnitteluun

Meille on tärkeää, että asiakkaidesi kampanjat tuovat niitä tuloksia, joita on luvattu. Kun haluat pallotella asiakkaan kampanjabudjettia, mainosmateriaalien toimivuutta tai vaikka kohderyhmäkokoa, autamme mielellämme: varaa 30 minuutin etätapaaminen Ad Manager -asiantuntijan kanssa. Jo lyhyellä sparrailulla saadaan kampanjoista parhaat tehot irti.

Varaa etätapaaminen

MAINOSMUODOT

Toimivat mainosmuodot erilaisiin tavoitteisiin

Klikkipohjaisilla (CPC) mainosmuodoilla ajetaan tehokkaasti liikennettä sivustolle ja näyttöpohjaisilla (CPM) rakentaan tunnettuutta. Jatkuvan mainonnan tuotteet sopivat tunnettuuden rakentamiseen joustavasti ja kustannustehokkaasti. Taatun loppuunkatselun (CPCV) mainosmuodoissa maksetaan vain loppuun katsoituista videoista.

  • Somenosto
    CPC

    Lue lisää
    Somenosto
  • CPC-Paketti
    CPC

    Lue lisää
    CPC-paketti
  • Jatkuva display
    CPM

    Lue lisää
    Jatkuva display
  • Katselutakuu­video
    CPCV

    Lue lisää
    Katselutakuuvideo
  • Paraati
    CPM

    Lue lisää
    Paraati
  • Artikkelivideo
    CPM

    Lue lisää
    Artikkelivideo
  • Jatkuva video
    CPM

    Lue lisää
    Jatkuva video
  • Digikokosivu
    CPM

    Lue lisää
    Digikokosivu
  • Pystyparaati
    CPM

    Lue lisää
    Pystyparaati
  • Paraati+Tapetti
    CPM

    Lue lisää
    Paraati + Tapetti
  • Natiivinosto
    CPM

    Lue lisää
    Natiivinosto
  • Tuotenosto
    CPC

    Lue lisää
    Tuotenosto
0/0


    Tutustu tarkemmin mainosmuotoihin

    Tutustu toimistojen onnistumisiin Sanoma Ad Managerilla

    • Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta

      Julkaistu
      10.11.2025
      Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
      Lue asiakastarina
    • Pienillä budjeteilla hyviin tuloksiin

      Julkaistu
      5.3.2025
      Sanoma Ad Manager on Rauha Creativen Riina Pyöttiölle luottotyökalu.
      Lue asiakastarina
    • Jatkuvaa mainontaa helposti ja tuloksellisesti Sanoma Ad Managerilla

      Julkaistu
      14.1.2025
      Sanoma on tuonut markkinoille selkeän kolmannen pelaajan, joka on aikaisemmin puuttunut, sanoo Bearly Digitalin Miikka Virtanen.
      Lue asiakastarina
    • Muru Agency tehostaa asiakkaidensa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

      Julkaistu
      16.10.2024
      Mainonnan itseostokanava tuo lisäjoustavuutta tilanteisiin, joissa kampanja on saatava liveksi mahdollisimman nopeasti.
      Lue asiakastarina
    • Markkinointitoimisto Kuuki tekee tulosta asiakkailleen Sanoma Ad Managerin avulla

      Julkaistu
      11.8.2023
      Sanoman verkostossa mainostaminen on tuonut lisää peittoa ja uusia kohdennusmahdollisuuksia muiden kanavien rinnalle.
      Lue asiakastarina
    • Markkinointitoimisto Parceron ja Sanoman välinen yhteistyö luo lisäarvoa asiakastyöhön

      Julkaistu
      17.5.2023
      Mainos- ja markkinointitoimistojen sekä Sanoman välinen yhteistyö pitää sisällään paljon muutakin kuin mediaostoja. Parceron kanssa se on ollut muun muassa yhdessä kehittymistä ja luovaa sparrausta.
      Lue asiakastarina
    • Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

      Julkaistu
      17.3.2023
      Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.
      Lue asiakastarina

      WEBINAARITALLENNE

      Lisäbuustia kampanjoihin somen rinnalle

      Markkinointitoimistoille suunnatussa webinaarissa Ad Manager -eksperttimme Aapi von Creutlein ja Heidi Rantala kertoivat miten voit Ad Managerin avulla rakentaa itse tuloksellisia digikampanjoita Sanoman digiverkostoon. Saat konkreettisia esimerkkejä siitä, miten roolitat digitaalista uutismediaa somen rinnalle sekä saat hyviä vinkkejä miten voit Ad Managerin avulla tehdä tehokkaampia digikampanjoita asiakkaittesi eri tavoitteisiin.

      Katso tallenne

      Sanomista toimistoille: Kampanjoihin lisäbuustia Sanoman digistä

      Starttaa mainonta

      Rekisteröidy maksutta ja aloita mainonta Sanoman tavoittavissa digimedioissa.


      Kokeile Ad Manageria

      Sanoma Ad Manager

      Digimainonnan kotimainen itseostokanava

      Rekisteröidy  |  Kirjaudu sisään

      Tietoa

      Mikä Ad Manager on?

      Ad Manager toimistoille

      Käyttöehdot

      Ad Manager -asiakastuki

      Arkisin klo 8-16

      admanager.tuki@sanoma.com

      Varaa sparrivartti


      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Ajankohtaista
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Yhteystiedot
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      Arkisin klo 8-16

      yrityspalvelu@sanoma.fi

      010 80 80 85

      Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2025 Sanoma Media Finland