Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

Hyviä tuloksia massasta erottuvilla mainossisällöillä
Julkee x Lempee on tehnyt mainontaa Sanoma Ad Managerin kautta niin parturiliikkeille, ravintola-alan asiakkaille kuin verkkokaupoillekin. Yrityksen toinen perustaja Lasse Iskanius kertoo suosittelevansa Ad Managerilla tehtäviä kampanjoita asiakkailleen mielellään, sillä mainonnan kautta tuleva liikenne on hyvälaatuista, kohdennukset toimivat hyvin ja tuloksia tulee.
Iskaniuksen mukaan Ad Managerilla tehtävät mainokset myös erottuvat selkeästi uutisvirrasta, sillä ne sijaitsevat uutissisällön keskellä ja niiden formaatti poikkeaa perinteisestä bannerimainonnasta.
“Minulla on pitkä tausta digitaalisen mainonnan ostamisesta ja olen aikoinani kokeillut varmaan kaikkia mahdollisia tapoja tehdä bannerimainontaa. Voin suositella Sanoma Ad Manageria jo formaattinsa takia, sillä se on selkeästi mietitty hyvin. Bannerimainonta on nykyään niin yleistä, että tavallisen mainosbannerin ohittaa helposti uutisvirrassa. Ad Managerin mainosmuodot ovat oikeasti vaikuttavia ja erottuvat muusta sisällöstä. Yksi parhaiten onnistuneista Ad Manager -kampanjoistamme on ollut pääkaupunkiseudulle kohdennettu joulubrunssin mainos, joka olisi jossain toisessa formaatissa saattanut mennä aika monelta ohi.”
Sanoma Ad Manager auttaa bannerimainonnan starttaamisessa
Toimialojen lisäksi myös kampanjoiden koot ovat vaihdelleet. Ad Managerin avulla Julkee x Lempee onkin pystynyt palvelemaan hyvin kaikenkokoisia asiakkaita.
“On ollut tosi iso etu, että voimme tarjota Ad Managerin avulla muista alustoista eroavaa mainontaa myös pienemmille mainostajille. Olemme voineet aloittaa pienemmällä budjetilla ja testailla erilaisia asioita. Monet asiakkaamme myös kaipaavat kampanjoilleen lisäpeittoa ja lisää tuloksellisuutta sekä uusia kanavia mainontaan. Monet ovat jo tottuneet Googlen ja Facebookin palveluihin, ja Ad Manager sopiikin erinomaisesti niiden rinnalle.”
Ad Managerin käyttö voi Iskaniuksen mukaan myös helpottaa bannerimainonnan aloittamista.
“Minusta Ad Manager demokratisoi mainonnan ostamista. Olen huomannut, että pienet ja keskisuuret yritykset saattavat joskus nähdä mainonnan monimutkaisena asiana, johon liittyy erilaisia sopimuksia, mediatilan buukkaamista ja paljon projektinhallintaa. Ad Manager on ollut tosi tervetullut palvelu niille, jotka ovat kaivanneet suoraviivaisempaa ja helpompaa tapaa tehdä bannerimainontaa.”
Vetoapua Sanoman verkostosta
Julkee x Lempeellä ollaan tyytyväisiä myös Sanoman verkostoon sekä Ad Managerin nykyominaisuuksiin.
“On iso plussa, että asiakkaamme pääsevät mainostamaan tunnettuihin mediaympäristöihin, kuten Ilta-Sanomiin. Sillä on iso arvo jo itsessään. Mediaympäristön uskottavuus näkyy mainonnan tuloksissa positiivisesti.”
Iskaniuksen mukaan Ad Managerista saa nopeasti irti hyödyllistä dataa selkeässä muodossa, vaikka kovin syvälle analytiikkaan ei pureuduta. “Kampanjoiden lopullinen toimivuus kuitenkin mitataan asiakasyrityksen datan avulla. Apuakin on aina saanut tarvittaessa, jos kampanjoiden suhteen on ollut jotain epäselvää,” Iskanius toteaa.
Meille kaikkein tärkeintä on tehdä tuloksellista, vaikuttavaa ja loppuasiakkaille uskollista markkinointia. Tämän takia haluamme myös tarjota asiakkaillemme tuoreimpia markkinointiteknologioita. Sanoma on ollut meille hyvä kumppani jo ennen Ad Manageria, ja kiinnostuimme palvelusta heti kun kuulin sen lanseerauksesta. Olemme käyttäneet Ad Manageria lähes sen koko olemassaolon ajan, ja mielestäni palvelu on kehittynyt paljon. Odotan mielenkiinnolla, miten pääsemme tulevaisuudessa hyödyntämään sitä asiakkaillemme vieläkin enemmän.
Julkee x Lempee yrityksenä
Julkee x Lempee on täyden palvelun markkinointitoimisto, joka uskoo asiakasohjattuun markkinointiin. Yritykselle tärkeintä on tehdä erottuvaa ja mitattavaa markkinointia loppuasiakkaan silmin.