Aluemainonnan ratkaisut Päijät-Hämeessä ja Kymenlaaksossa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.
Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki päijäthämäläiset ja kymenlaaksolaiset
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.
98 %
Medioidemme viikkotavoittavuus alueen asukkaista
91 %
Digisisältöjemme tavoittavuus alueella
53 000
Radiokanaviemme tavoittavuus alueella
53 %
Nelosen tavoittavuus alueella
Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Aito Iskelmä, Classic Hits, Easy Hits ja HitMix, KRT Päijät-Häme ja Kymenlaakso
Sanoman mediat
Tutustu alla tarkemmin Päijät-Hämeessä ja Kymenlaaksossa ostettaviin medioihin.
Sanoman digiverkosto
Sanoman digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.
Digiverkostoon kuuluvat isoimpina medioina Aamulehden, Ilta-Sanomien ja Helsingin Sanomien verkkosivut. Voit kohdentaa mainontaa Etelä-Karjalan tai Etelä-Savon alueelle tai rajata tarkemmin, esimerkiksi postinumeroalueen tarkkuudella.
Millaisia kuluttajia kymenlaaksolaiset ja päijäthämäläiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä alueella.
Olemme jakaneet suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme Päijät-Hämeessä ja Kymenlaaksossa korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.
Laatutietoinen tiedonhakija
17 %
Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.
Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.
Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.
Vakiintunut arjesta nauttija
16 %
Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä.
Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.
Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.
Kiireinen tasapainon etsijä
15 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.







