Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Alueellinen mainonta

Aluemainonnan ratkaisut Päijät-Hämeessä ja Kymenlaaksossa

Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.

Ota yhteyttä

Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki päijäthämäläiset ja kymenlaaksolaiset

Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.

 98 %

Medioidemme viikkotavoittavuus alueen asukkaista

91 %

Digisisältöjemme tavoittavuus alueella

53 000

Radiokanaviemme tavoittavuus alueella

53 %

Nelosen tavoittavuus alueella

Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Aito Iskelmä, Classic Hits, Easy Hits ja HitMix, KRT Päijät-Häme ja Kymenlaakso
 

Sanoman mediat

Tutustu alla tarkemmin Päijät-Hämeessä ja Kymenlaaksossa ostettaviin medioihin.
 

  • Nelonen
  • Soppa 365
  • Helsingin Sanomat
0/0

    Sanoman digiverkosto

    Sanoman digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi. 

    Digiverkostoon kuuluvat isoimpina medioina Aamulehden, Ilta-Sanomien ja Helsingin Sanomien verkkosivut. Voit kohdentaa mainontaa Etelä-Karjalan tai Etelä-Savon alueelle tai rajata tarkemmin, esimerkiksi postinumeroalueen tarkkuudella.

    Lue lisää

    Millaisia kuluttajia kymenlaaksolaiset ja päijäthämäläiset ovat?

    Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä alueella.

    Olemme jakaneet suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme Päijät-Hämeessä ja Kymenlaaksossa korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat yli puolet alueiden asukkaista.

    Laatutietoinen tiedonhakija

    17 %

    Hän haluaa kehittää itseään, oppia jatkuvasti uutta ja on avoin uusille ideoille ja ihmisille.

    Hän haluaa olla aktiivinen jäsen yhteiskunnassa ja antaa oman panoksensa yhteisen hyvän eteen esim. vapaaehtoistyöllä.

    Kuluttamisessa hän painottaa laatua, vastuullisuutta ja kotimaisuutta.

    Vakiintunut arjesta nauttija

    16 %

    Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä. 

    Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.

    Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.

    Kiireinen tasapainon etsijä

    15 %

    Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.

    Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkö­keskeisyys. 

    Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.

    Mutkattomasti kaikki palveluna

    Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti.  Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.

    • Mediat ja kanavat

    • Erikoisratkaisut

    Mainonnan ratkaisut

    Lue lisää
    • Asiakas- ja kohderyhmäymmärrys 

    • Sisällöntuotanto ja mainosaineistot

    Markkinoinnin palvelut

    Lue lisää
    • Tutkimus- ja toimialatietoa

    • Oppaat ja työkalut

    Tietopankki

    Lue lisää

    Paikallisia manestystarinoita

    • Miten tavoittaa teiden ritarit? Näin Raskone onnistui radiokampanjassa

      Julkaistu
      4.3.2022
      Ohjelmayhteistyöllä tavoitettiin juuri oikeat kuulijat - kampanjan aikana teiden sankarit pääsivät ääneen eli soittamaan lähetykseen ja kertomaan omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan.
      Lue asiakastarina
      Raskone ja Radio Rock kansikuva
    • Sisältöyhteistyö Radio Rockin Korporaation kanssa teki seutukaupunki Iisalmesta yrityksineen puheenaiheen

      Julkaistu
      25.3.2021
      Onnistunut kuntamarkkinointi vaatii rohkeutta. Iisalmen kaupungin ja Radio Rockin sisältöyhteistyö loi puheenaiheita sekä radiossa että somessa.
      Lue asiakastarina
      Sisältöyhteistyö Radio Rock ja Iisalmi kansikuva
    • Torpanpiha rakensi multabrändinsä tunnettuutta alueellisella mainonnalla

      Julkaistu
      4.3.2021
      Torpanpiha halusi panostaa tunnettuuden kasvattamiseen kuluttaja-asiakkaidensa keskuudessa. Keinoksi tähän valikoitui alueellinen mainonta joka näkyi ja kuului Ruudussa, radiossa ja bannereissa Uudenmaan alueella.
      Lue asiakastarina
      Torpanpiha kansikuva
    • Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen

      Julkaistu
      25.2.2021
      Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin.
      Lue asiakastarina
      Case-Visit-Lahti-Paijanne-artikkeli.jpeg

      Kiinnostuitko?

      Olemme läsnä alueellasi.

      Ota yhteyttä, tiimi kokeneita ammattilaisia ovat apunasi.

      Löydä asiantuntija nimellä

      Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.

      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Ajankohtaista
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Yhteystiedot
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      Arkisin klo 8-16

      yrityspalvelu@sanoma.fi

      010 80 80 85

      Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2025 Sanoma Media Finland