Sanomista juuri nyt
Ajankohtaista tietoa Sanoman medioista
Sanoman kesälehdissä tavoitat yhteensä lähes miljoona kesää suunnittelevaa kuluttajaa
Kesälehdet ovat lukijoiden suosikkisisältöjä ja toimivat tärkeimpinä inspiraation ja tiedon lähteinä kesän suunnitelmiin. Mainokset kuuluvat oleellisena osana sisältöön ja tarjoavat vinkkejä loman suunnitteluun.
Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä
Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.
Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa
Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.
17 shorttia Sanoma Content Studion töille kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa
Sanoma Content Studion sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan työt ovat ehdolla kovatasoisessa International Content Marketing Awards -kilpailussa.
Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä
Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.
Uutismedian etusivu on voittajan valinta – Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansan etusivut 2026 ovat nyt varattavissa
Monikanavainen etusivu on ohittamaton mainospaikka. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja saat aikaan toimintaa.
HS Koulutusliite ja Aamulehden Opinnot ja Ura -teema tavoittavat opiskelijat ja heidän vanhempansa
HS Koulutusliite ilmestyy 23.1.2026 ja Aamulehden Opinnot & Ura -teema 27.1.2026. Koulutukseen ja uravalintoihin liittyviä asioita käsitellään näissä liitteissä monipuolisesti ja kiinnostavista näkökulmista.
Uutis- ja aikakausmediamme tavoittaa nyt 90 % suomalaisista – ”Näiden lukujen perusteella olemme onnistuneet tarjoamaan merkityksellistä sisältöä lukijoidemme moninaisiin tarpeisiin”
Ilta-Sanomat jatkaa Suomen suurimpana uutismediana. Aikakausmedioiden lukijamäärät kasvavat myös printissä ja näköislehtiä luetaan yhä enemmän. Alueidensa tavoittavimmissa medioissa panostetaan paikallisuuteen ja Lasten uutisissa ilahdutaan suosiosta nuoremmassa kohderyhmässä.
Poliittisen ja yhteiskunnallisen mainonnan sääntely tiukentuu
Seuraamme sääntelyn kehitystä ja välitämme ajantasaista tietoa mainostaja-asiakkaille. Kehitämme tuotteitamme jatkuvasti niin, että meillä on laaja mainonnan tarjooma kaikille yhteiskunnallisille ja poliittisille mainostajille myös jatkossa.
Voitto ja kaksi shorttia Terveystalolle ja Sanoma Content Studiolle arvostetussa kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa
Kansainvälinen Content Marketing Institute (CMI) on julkistanut vuoden 2025 Content Marketing Awards -kilpailun voittajat.
Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen
EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.
Sanoma TV:n monipuolinen syksy käynnistyy
Luvassa on kiinnostavia uutuuksia ja rakastettuja suosikkeja. Hyödyntämällä tv:n ja videon koko tarjoamaa varmistat laajan tavoittavuuden kaikissa liikkuvan kuvan eri kulutushetkissä.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.