Sanomista juuri nyt
Ajankohtaista tietoa Sanoman medioista

Karri Ahonen myyntijohtajaksi Sanoma Media Finlandin B2B-yksikköön
Karri Ahonen on nimitetty Sanoman B2B:ssä suurasiakkaiden myyntijohtajaksi. Hän toimi aiemmin markkinoinnista, insightista ja mediakategorioiden kaupallistamisesta vastaavana johtajana.

HS Koulutusliite ja Aamulehden Opinnot ja Ura -teema tavoittavat opiskelijat ja heidän vanhempansa
Hesarin Koulutusliite ilmestyy 26.1.2024 ja Aamulehden Opinnot & Ura -teema 30.1.2024. Koulutukseen ja uravalintoihin liittyviä asioita käsitellään näissä liitteissä monipuolisesti ja kiinnostavista näkökulmista.

Sanoman uutis- ja aikakausmediat tavoittavat 91% suomalaisista
Ilta-Sanomat jatkaa Suomen suurimpana uutismediana, alueellisilla medioilla on vahva asema markkina-alueillaan ja aikakausmedioissa lukijamäärien kasvua myös printissä.

Valtakunnallista ja alueellista vaikuttavuutta – Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansan etusivut 2024 ovat nyt varattavissa
Monikanavainen etusivu on ohittamaton mainospaikka. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja saat aikaan toimintaa.

Helsingin Sanomien sisältökattaus uudistuu
HS panostaa painetun lehden kehittämiseen ja tuo runsaampaa sisältöä ja lisää visuaalisuutta viikonloppuun. Arkipäivien lehdissä painottuvat enemmän uutiset.

Selviytyjät Suomi rikkoi merkittävän ennätyksen Ruudussa – palvelun kaikkien aikojen katsotuin yksittäinen ohjelma
Nelosella ja Ruudussa sunnuntaisin nähtävän Selviytyjät Suomen käynnissä oleva seitsemäs tuotantokausi on noussut todelliseksi suoratoistohitiksi. Kauden avausjakso on Ruutu-palvelun katsotuin yksittäinen ohjelma.

Digital Commerce Finlandin tavoitteena on auttaa digitaalista kauppaa kasvamaan – Sanoma mukana tukemassa yhteiskunnallisen yrityksen toimintaa
Digital Commerce Finland haluaa kiihdyttää digitaalisen kaupan kasvua tavoitteenaan luoda maailman kilpailukykyisin digitaalisen kaupan yhteisö Suomeen. Uuteen yhteisöön kutsutaan mukaan niin verkkokauppoja ja kaupan alan pk-yrityksiä kuin digikaupasta kiinnostuneita ja siihen vaikuttavia tahoja.

Amazing Race Suomen odotettu kausi alkaa lauantaina 30.9. Nelosella ja Ruudussa
Kaikkien aikojen suurin seikkailuohjelma Amazing Race on rantautunut viimein Suomeen! Ohjelma on nostanut esiin myös huolen matkailun aiheuttamista päästöistä ilmastolle. Tutustu tietopakettiin lentojen ympäristövaikutuksista.

50 vuotta täyttävä ET-lehti tavoittaa aktiiviset, aikuiset lukijat
Eläketieto-nimisenä aloittaneesta julkaisusta on kasvanut yksi Suomen suosituimmista aikakauslehdistä. ET löytää jatkuvasti uusia yleisöjä, kun uudet ikäpolvet jäävät eläkkeelle.

Sanoma ostaa Länsi-Suomi- ja Raumalainen-lehdet – tavoitteena kasvu Satakunnassa ja kestävä digiajan alueellinen uutismedia
Kauppa vahvistaa Sanoman alueellisen uutismedian tavoittavuutta ja asiakaskantaa Satakunnan alueella.

Ivalo ja muut Elisa Viihteen uudet laatudraamat 1.10. alkaen ensiesityksessä vain Ruudussa
Tarjonta mainostajille kehittyy merkittävästi, kun Elisa Viihteen sisällöt tuovat Ruutuun ja myöhemmin myös tv-kanaville uusia yleisöjä ja kohdennusmahdollisuuksia.

Kesän katsotuimmat maksullisten suoratoistopalvelujen ohjelmat löytyvät Ruutu-palvelusta
Ruudun katselu on vahvassa kasvussa. Neljä kesäkuun viidestä katsotuimmasta maksullisesta ohjelmasta kuuluu Ruudun ohjelmistoon.

Sanomista sinulle -uutiskirje
Tilaa uutiskirje, saat ideoita, vinkkejä ja työkaluja
tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.