Aluemainonnan ratkaisut Etelä-Karjalassa ja Etelä-Savossa
Kohdenna viestisi valtakunnan suosituimmissa medioissa alueellesi. Yhdessä saamme aikaan juuri sinun tavoitteidesi ja budjettisi mukaisen markkinointiratkaisun.
Sanoman ratkaisujen avulla tavoitat viikoittain lähes kaikki eteläkarjalaiset ja eteläsavolaiset
Kohdentamalla mainontaa voidaan tavoittaa hyvinkin tarkasti myös pienempiä kohderyhmiä.
97 %
Medioidemme viikkotavoittavuus alueella
88 %
Digisisältöjemme tavoittavuus alueella
43 000
Radiokanaviemme tavoittavuus alueella
52 %
Nelosen tavoittavuus alueella
Lähteet: Kantar Mind Kuluttaja 1-6/2025, Finnpanel Oy KRT 1-6 2025/Audio Planner, Aito Iskelmä, Classic Hits, Easy Hits, Groove FM ja HitMix, KRT Etelä-Karjala ja Etelä-Savo
Sanoman mediat
Tutustu alla tarkemmin Etelä-Karjalassa tai Etelä-Savossa ostettaviin medioihin.
Sanoman digiverkosto
Sanoman digiverkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.
Digiverkostoon kuuluvat isoimpina medioina Aamulehden, Ilta-Sanomien ja Helsingin Sanomien verkkosivut. Voit kohdentaa mainontaa Etelä-Karjalan tai Etelä-Savon alueelle tai rajata tarkemmin, esimerkiksi postinumeroalueen tarkkuudella.
Millaisia kuluttajia eteläkarjalaiset ja eteläsavolaiset ovat?
Kolme ihmistyyppiä korostuu mediankäyttäjinä alueella.
Olemme jakaneet suomalaiset kahdeksaan segmenttiin sen mukaan, millä tavalla he käyttävät mediaa. Löydät alta kolme Etelä-Karjalassa ja Etelä-Savossa korostuvaa käyttäjäryhmää. Yhdessä nämä kolme ryhmää kattavat noin puolet alueiden asukkaista.
Vakiintunut arjesta nauttija
17 %
Hän arvostaa omaa rauhallisiin uomiin asettunutta ja turvallista elämäänsä, eikä kaipaa suuria muutoksia tai uusia virikkeitä.
Tavallinen arki on hänen mielestään parasta. Tekevänä ihmisenä hän puuhastelee jotain alinomaa.
Kuluttamisessa hän arvostaa kotimaisuutta ja luottaa tuttuihin brändeihin ja pyrkii toimimaan kuormittamatta luontoa.
Kiireinen tasapainon etsijä
17 %
Hän on sosiaalinen ja empaattinen ihminen, jolle perhe ja läheiset ovat erittäin tärkeitä.
Leimallista on myös kunnianhimo ja ulkonäkökeskeisyys.
Arkeensa hän kaipaa helpotusta, ja nauttii shoppailusta ja hyvien löytöjen tekemisestä.
Haaveileva mukanakulkija
16 %
Toteuttaa itseään hillitysti ja harkitusti – Seuraa edelläkävijöitä ja kuuntelee muiden mielipiteitä.
Treenaaminen, ulkonäkö ja trendien seuraaminen ovat tärkeitä.
Saattaa vielä etsiä itseään – kuitenkin halu kehittyä, ja sitä kautta saavuttaa menestystä, on kova.
Mutkattomasti kaikki palveluna
Olipa tarpeesi kertaluontoinen kampanja tai vaikka markkinoinnin vuosisuunnitelma, asiantuntijamme ovat apunasi henkilökohtaisesti. Halutessasi voit ostaa mainontaa myös itse. Tutustu alta tarkemmin kattavaan tarjontaamme.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Lue tietosuojakuvaus.










