Matkailu ja liikenne
Matkustusmotiivit ovat murroksessa
Korona vauhditti matkailutoimialan toimintamallien muutosta. Pandemian jälkeen vanhoistakin asiakkaista on tullut uusasikkaita. Kuluttajien inspirointi on toimialalla keskeistä. Joustavuudesta ja nopeasta reagoinnista on tullut jatkuvan muutoksen keskellä tapa toimia.
Sanoma tutki
Lähes puolet suomalaisista pitää vastuullisuutta tärkeänä matkaa varatessaan
Mainonnan rooli tietolähteenä korostuu matkailumainonnassa yleiseen vastuullisuusviestintään verrattuna. Lataa maistiaiset matkailuun keskittyvästä vastuullisuuskartasta.
Kotimaan vetovoima matkakohteena jatkuu
Kiinnostus matkailuun kotimaassa on lisääntynyt vastuullisuusnäkökulmasta. Viidesosa kuluttajista aikoo lisätä kotimaanmatkailua entisestään, selviää vapaa-aikaa ja kotimaanmatkailua koskevasta tutkimuksesta.
Ratkaisuja toimialallesi
Hyödynnä omaa dataa tehokkaammin
Evästemuutoksen myötä on oman datan hyödyntäminen entistä tärkeämpää. Voit hyödyntää esimerkiksi kanta-asiakasdataa yhteistyössä Sanoman kanssa. Asiantuntijamme auttavat myös oikean puhuttelutavan valinnassa sekä toimivat markkinointitiimisi tukena verkkokaupan myynninohjauksessa.
Lue lisää
Asiakastarinoita toimialaltasi
Lomarengas laittoi tulospohjaiseen mainontaan ”all-in” – Tuloksena kolmanneksi paras heinäkuu kautta aikojen
Omaan asiakasdataan perustuvalla kohderyhmällä oli hurja vaikutus markkinoinnin tehokkuuteen.
Näyttävä natiivimainonnan kokonaisuus HS Teemassa sopi täydellisesti Viking Linen kesäkampanjaan
Viking Linelle oli luonnollinen valinta olla mukana HS Teeman Ahvenanmaasta kertovassa Saaristo-julkaisussa.
Matka-lehden liite vahvisti myönteistä mielikuvaa VR:stä
Lomalipun näyttävä french window -toteutus sai kiitosta inspiroivasta sisällöstä. Mainos onnistui vahvistamaan myönteistä mielikuvaa VR:stä peräti 80 prosentilla.
Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen
Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin.
Detur hioi mainosviestit timanttisiksi datan avulla
Detur halusi ymmärtää kohderyhmiään paremmin ja otti avuksi Sanoman Yleisöreportteri-palvelun.
Tervetuloa MS Big Brotherella -risteilylle – ”Halusimme tehdä jotain erilaista”
Viking Line oli mukana Big Brotherissa monipuolisella yhteistyöllä, joka sisälsi ohjelmayhteistyötunnisteiden lisäksi Viking Linelle räätälöidyn viikkotehtävän ja hybridi-tv:n kautta toteutetun arvonnan.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.