Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Tietopankki
  3. Toimialatietoa

Viihde ja vapaa-aika

Arjen helpottaminen ja elämykset korostuvat

Kuluttajat kaipaavat pandemian jälkeen takaisin elämysten pariin, mutta alan kasvua rajoittaa taloudellinen epävarmuus.  

Ravintolatoimialalle merkittävä kasvun ajuri on asiakasvirtojen varmistaminen sekä uusasiakashankinnalla tai käyntiuseutta lisäämällä. Keskeistä on ymmärtää erilaisten kuluttajaryhmien motiivit ja tarpeet vapaa-ajan palveluille ja viedä tämä ymmärrys osaksi palvelujen ja kommunikaation suunnittelua.

 

Ratkaisuja toimialallesi

Lue lisää

Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin

Sanomalla on laaja työkalupakki kuluttajaymmärryksen lisäämiseen ja ymmärrämme, millainen mainonta puhuttelee. Autamme myös mittaamaan mainonnan tuloksia.

Lue lisää
Lue lisää

Paranna viestisi tehoa

Kumppanuusmallisten datayhteistöiden avulla jakelet ja kohdennat yleisöillesi osuvaa viestintää entistä paremmin, jolloin markkinointipanostustesi kannattavuus paranee.

Lue lisää
Lue lisää

Näy monikanavaisesti

Sanoman monikanavaisen tarjoaman avulla saat kasvatettua tunnettuutta ja ylläpidettyä muistamista kuluttajien mielissä.

Tutustu
Lue lisää

Tavoita asiakkaasi paikallisesti

Olemme kumppanisi sekä valtakunnallisessa mainonnassa että paikallisesti. Kanssamme pystyt kohdentamaan mainontaasi tehokkaasti halutun alueen yleisölle.

Lue lisää

Asiakastarinoita toimialaltasi

Miten muuttaa tacoemoji oikeaksi tacoksi? – Monikanavainen kampanja lisäsi tacojen myyntiä 480 %

Julkaistu
17.11.2021

Taco Bell on Suomessa matkalla kohti isompaa tunnettuutta. Monikanavainen ja rohkea näkyvyys avaintuotteen ympärillä toi erinomaisia myynnillisiä tuloksia

Lue asiakastarina
Case Tacobell hero

Hartwallin ja Teflon Brothersin after ski -keikka piristi koronan kurittamaa kansaa

Julkaistu
7.4.2021

IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä.

Lue asiakastarina
Case Hartwall hero

Kotipizzan Kotisporttituur - Kun poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja

Julkaistu
29.6.2020

Kevät 2020 tullaan muistamaan aikana, jolloin oltiin kotona. Ja jolloin kaikki sportti maailmassa oli tauolla. Tämä ei kuitenkaan meitä lannistanut. Poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja. Kotisporttituur jatkoi Hokituurin ja Sporttituurin perinteitä levittäen positiivista fiilistä.

Lue asiakastarina
Kotisporttituur-hero.jpg

Kotipizza - Pepsin makushottien onnistunut lanseeraus

Julkaistu
21.8.2019

Kotipizzan valikoimaan kuuluvien Pepsin makushottien lanseeraus toteutettiin onnistuneesti The Voice on Finland -ohjelmayhteistyöllä. Ohjelmassa viestittiin innovatiivisella ja kiinnostusta herättävällä tavalla, että Kotipizzan ravintoloissa voi nauttia suosittuja virvoitusjuomia aivan uudenlaisilla makuvivahteilla.

Lue asiakastarina
Hero-Case-Kotipizza.jpg

Radisson Blu - Preferenssin kasvattaminen

Julkaistu
25.6.2019

Radisson Blun natiivikampanja tavoitti hyvin kohderyhmän ja artikkelien sisältöä pidettiin kiinnostavana ja erottuvana. Mielikuvat Radisson Bluta kohtaan paranivat. Mainonta onnistui kasvattamaan merkittävästi kuluttajien harkintaa ja ostoaikomusta.

Lue asiakastarina
Case_Radisson_blue_hero

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.

 

Ota yhteyttä

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland