Oppaat ja työkalut

Miten suunnitella markkinoinnin vuosikello? Kuinka mitata mainoskampanjan onnistumista?
Täältä löydät käytännöllisiä materiaaleja, jotka on suunniteltu helpottamaan markkinoinnin ja mainonnan tekemistä. Laskurit, suunnittelupohjat, oppaat, yms. - hyödynnä maksuttomat työkalut tietopankistamme.
Mikäli et löydä sivulta etsimääsi ja kaipaat konkreettista apua, ota yhteyttä, autamme mielellämme.
Helpota omaa arkeasi
Käytä hyväksesi pohjia ja laskureita, joiden avulla tehostat toimenpiteitäsi.
Testit, laskurit, ym.
Markkinoinnin vuosikello- ja vuosisuunnitelmapohja
Kokosimme avuksesi pohjan markkinoinnin vuosisuunnittelun tueksi. Voit rakentaa suunnitelmasi suoraan tämän pohjan päälle.

Digimainonnan tavoitelaskuri
Tutustu tavoitelaskuriin, jolla lasket mediakohtaiset sekä koko kampanjan tavoitteet samassa näkymässä ja huomaat miten eri muuttujat vaikuttavat lopputulokseen

Digikampanjoiden tulos- ja seurantalaskuri
Seuraa kampanjoidesi tuloksia! Laskurilla voit tarkastella kampanjoiden suorituskykyä medioittain. Saatavana myös osana markkinoinnin työkalupakkia

Markkinoinnin työkalupakki
Työkalupakin avulla määrittelet tavoitteet datapohjaisesti, teet muokattavan suunnitelman vaikka koko vuodelle ja seuraat kampanjoidesi…

Markkinoinnin ROI -laskuri - millaisia tuloksia markkinointisi tuottaa?
Markkinointi on aina investointi, ei kuluerä. Markkinoinnin ROI -laskurilla selvität, millaisilla panoksilla pääset tavoitteisiisi.

Checklist: Olisiko aika päivittää yrityksesi verkkosivut?
Kasasimme maksuttoman checklistin, jonka avulla tarkistat sivujesi kunnon ja selvität, pitäisikö verkkosivu-uudistus lisätä työlistalle?

Varaa oma juttutuokio
Moni hieno tarina on alkanut rupattelulla kahvin merkeissä. Juttutuokio tarjoaa vastauksia juuri sinun kysymyksiisi mainonnan saralta.

Kehitä osaamistasi
Aina voi parantaa ja oppia lisää. Tarjolla materiaaleja aloittelijasta konkariin.
Lataa, kuuntele, lue - silloin kun sinulla on sopiva hetki.
Oppaat, kurssit, ym.
Tunne asiakkaasi, kohdenna mainontasi
Mainonnan muodot kehittyvät huimaa vauhtia, ja etenkin digimainonta tarjoaa mahdollisuuden yhä tarkempaan kohdentamiseen.

Vauhdita myyntiä markkinoinnin avulla
Oikein suunniteltu markkinointi ja tehokas mainonta kasvattavat myyntiä. Koostimme sinulle yhdeksän vinkkiä.

Opas display-mainontaan
Display- eli bannerimainonta on tehokas tapa lisätä yrityksesi ja tuotteidesi tunnettuutta ja tuoda kävijöitä sivustollesi.

Hissipuhe, eli myyntipuhe - näin teet sen
Hissipuhe, eli napakka ja kiinnostava myyntipuhe on yrityksesi tarina noin minuuttiin tiivistettynä. Millainen on hyvä hissipuhe, entä hissipuheen rakenne?

Digimainonnan trendit
Tämä opas tarjoaa katsauksen digitaalisen mainonnan tuoreisiin trendeihin, sekä tehokkaita työkaluja matkalle kohti entistä parempaa mainontaa

Digimainonnan aloitusopas
Miten alkuun digimarkkinoinnissa ja mainonnassa? Tämän oppaan avulla pääset liikkeelle digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa!

Radiomainonnan opas
Viisi tärkeintä asiaa, joilla syntyy onnistunut radiomainoskampanja

Mainonnan starttikurssi
Millaista on pienyrittäjän markkinointi, miten aloittaa yrityksen mainonta? Neliosaisen kurssin avulla otat markkinoinnin perusteet haltuun

Digimarkkinoinnin tekniikat - Sukellus syvään päähän
Kolmen webinaarin sarja sukeltaa digimarkkinoinnin tekniikoihin. Vaikka uisit kuin kala vedessä, hyppy syvään päähän avaa uusia näkökulmia.

TV-kampanjasuunnittelun muistilista
Neljän kohdan checklistin avulla suunnittelet vaikuttavan televisiokampanjan!

Viisi askelta onnistuneempaan markkinointiin
Onnistu markkinoinnissa - kertaa keinot ja suunnittele toimenpiteet. Viiden webinaarin sarjan katsottuasi saat enemmän irti markkinointipanostuksistasi.

TV-mainosspotin briiffi
Tämän suunnittelupohjan avulla listaat itsellesi perustiedot, jotka auttavat TV-mainoksen suunnittelussa.

Monimediallisen mainonnan opas
Opas auttaa sinua tekemään toimivia mediavalintoja alueellisesti sekä valtakunnallisesti ja näin onnistumaan kampanjoissasi entistä paremmin

Tuloksellisen mainonnan käsikirja
Opi tekemään tuloksellista mainontaa – käsikirja sinulle, joka haluat tehdä kassavirrassa näkyvää mainontaa.

Onko Google Ads -mainontasi kunnossa?
Näillä vinkeillä varmistat, että tavoitat potentiaaliset asiakkaasi!

Mitä on natiivimainonta?
Natiivimainonnalla saat asiakkaat keskittymään sisältöösi. Toimisiko suosittu verkkomainonnan muoto sinunkin yrityksesi mainonnassa?

Kaipaavatko kotisivusi uudistusta?
Huomioi nämä asiat kun suunnittelet kotisivu-uudistusta.
