Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Tietopankki
  3. Toimialatietoa

Lääkkeet ja hyvinvointituotteet

Hyvinvointi on megatrendi

Hyvinvoinnin merkitys kuluttajille kasvaa ja samaan aikaan yksilön valintoja ohjaa yhä moninaisempi joukko vaikuttajia. Miten hyvinvoinnin pirstaloituminen vaikuttaa toimialan markkinointiin ja miten vastata sillä kuluttajien tarpeisiin?

Hyvinvointi näkyy ostopäätöksissä: enää ei hoideta pelkästään sairauksia vaan halutaan ennaltaehkäistä niitä ja voida hyvin mahdollisimman pitkään. Samaan aikaan yksilön valintoja ohjataan yhä moninaisemmilta tahoilta – terveyden asiantuntijat ja ammattilaiset ovat saaneet rinnalleen mm. sosiaalisen median vaikuttajia ja personal trainereita. Hyvinvoinnin pirstaloituminen vaikuttaa toimialan markkinointiin ja vaikeuttaa kuluttajien tarpeisiin vastaamista.

Kotimaisena mediatalona tarjoamme luotettavia ja laadukkaita mediaratkaisuja niin massamedian kuin kohdennetunkin mainonnan osalta.

Tutkittua hyvinvoinnista

Hyvinvoinnin kannalta tärkeintä on hyvä uni

Erityisesti hyvään uneen ja säännölliseen liikuntaan halutaan jatkossa panostaa enemmän, Sanoman tekemästä hyvinvointitutkimuksesta selviää. Hyvä uni on ehdottomasti tärkein hyvinvointiin liittyvä asia. Miltei 70 % Sanoman tekemään kyselyyn vastanneista kokee unen erittäin tärkeäksi oman hyvinvointinsa kannalta.

Lue lisää

Hyvinvointitutkimus artikkelikuva

Ratkaisuja toimialallesi

Lue lisää

Kohdenna mainoksesi tehokkaammin

Autamme sinua ymmärtämään tärkeimpiä kohderyhmiäsi paremmin ja tekemään heille kohdennettuja mediasuunnitelmia, joilla tavoitat kaupallisesti riittävän suuren yleisön. Avullamme voit myös kohdentaa digikanavissa sellaisiin konteksteihin, joissa kohderyhmäsi liikkuvat tai jotka ovat tuotteesi käyttötarkoitukselle merkityksellisiä.

Tutustu
Lue lisää

Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin

Sanomalla on valtavasti tietoa suomalaisista  – myös hyvinvointialan kohderyhmistä. Työkalujemme avulla ymmärrät kohderyhmiäsi syvemmin ja pääset seuraamaan kuluttajakäyttäytymisen yhä kiihtyvää muutosta.

Lue lisää
Lue lisää

Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin

Ainutlaatuisen sisältömuotoilumme ansiosta tiedämme, millaiset viestit puhuttelevat kohderyhmääsi vaikuttavasti. Maailmassa on jo tarpeeksi tylsiä sisältöjä – me tiedämme, mikä on kiinnostavaa.

Lue lisää

Katso Näköalapaikalla-webinaaritallenne

Lääkkeiden ja hyvinvointituotteiden kuluttajalähtöinen markkinointi

Asiakastarinoita toimialaltasi

Blistexin kontekstikohdennettu kampanja kasvatti ostoaikomusta

Julkaistu
1.6.2021

Visuaaliselta ilmeeltään raikkaat mainokset jäivät hyvin kuluttajien mieleen.

Lue asiakastarina
Blistex hero

Vagisanin natiivikampanja toi huipputulokset

Julkaistu
1.3.2021

Vagisan-brändin natiiviartikkeli IS.fi:ssä tavoitti lähes kaksi kertaa enemmän silmäpareja kuin vastaava kampanja keskimäärin.

Lue asiakastarina
Case Vagisan hero

Rennien kontekstikohdennettu mainonta kasvatti kaikkia brändimittareita

Julkaistu
14.5.2020

Kohderyhmät saatiin tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella.

Lue asiakastarina
Case Rennie hero

Case Colonic Plus®

Julkaistu
5.4.2019

Colonic Plus® suoliston rauhoittaja -tuotteen monimediallinen kampanja rakentui natiiviartikkeleiden ympärille. Mainonnan vaikuttavuutta lisäsi viestin toistuminen eri kanavissa. Suoliston hyvinvointi kiinnosti aiheena lukijoita ja aktivoi heitä onnistuneesti: lähes 3000 vastaajaa halusi antaa oman panoksensa osallistumalla kyselyyn.

Lue asiakastarina
Case Colonic Plus

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.

 

Ota yhteyttä

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland