Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Mainonnan ratkaisut

Digimainonta

Tavoita asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa

Rakenna brändiä. Sitouta asiakkaasi. Tee myyntiä.

Digimarkkinointi vaikuttaa läpi asiakkaasi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä.
 

90 %

eli 3,4 miljoonaa ihmistä tavoitetaan viikottain Sanoman digikanavissa. Voimme ylpeydellä sanoa, että tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä.

300 miljoonaa

kohtaamispistettä syntyy Sanoman digikanavissa viikottain. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.

Yli 300

kohderyhmää, joiden joukosta löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai laajan kohdennuksen kuin katsot järkeväksi.

Lähde: Kantar Mind Kuluttaja 1–6 2022, kohderyhmä 15–74-vuotiaat; FIAM, viikot 14–25/2022

Mikä on digimainonnan tavoitteesi?

Brändinrakennus

Näyttävät pinnat, videoratkaisut, laaja tavoittavuus kohderyhmässä  sekä riittävä toistotaso auttavat sinua rakentamaan brändiäsi.

Paraati​

Pystyparaati​

Digikokosivu

Paraati + tapetti​

Videotapetti​

​Välisivut​

Ruutu Premium Impact​

Uutismedian monikanavaiset ratkaisut

Aikakausmedian monikanavaiset ratkaisut

 

Kiinnostuksen herättäminen

Kerro asiakkaillesi, miksi hänen olisi syytä valita juuri sinun brändisi. Harkintavaiheen ratkaisut saavat asiakkaasi kiinnostumaan ja viettämään aikaa brändisi parissa.

Natiivinosto​
Spin Cube
Slider
Korttipakka​

Transformer​
Digikokosivuliite​
Tarina
Dynaaminen paraati​
Dynaaminen digikokosivu (CPM)​
Dynaaminen digikokosivu karusellilla
Pystyvideo
Neliövideo
Vaakavideo

Ruutu Premium Reach​
RON Joustava

 

Myynnin lisääminen

Lyhyen tähtäimen toimenpiteissä tärkeimmät mittarisi ovat liikenne, liidit ja myynti.​ Tarjoamme käyttöösi taktisia ratkaisuja, joilla saat nopeasti kauppaa tai helposti liikennettä sivuillesi.

CPC-paketti​
Somenosto​
Tuotenosto​
Dynaaminen pystyparaati (CPC)​
Dynaaminen tuotenosto (CPC)​
Video Premium Efficiency​
Bumper Ad​
Dynaaminen instream-video (CPM)​
Tulospohjainen natiivi (CPC)​

 

Millaisia ratkaisuja haluat käyttää digikampanjassasi?

Lue lisää
Näyttöpohjainen display-mainonta (CPM)

Display- eli bannerimainonnalla saavutat kohderyhmäsi Sanoman suosituissa digimedioissa päätelaitteesta riippumatta, oli kyseessä sitten mobiililla, desktopilla tai tabletilla surffailija.

Lue lisää

Lue lisää
Tulospohjainen display-mainonta (CPC)

Tulospohjaisessa display-mainonnassa maksat vain toteutuneista klikeistä, mikä tekee siitä kustannustehokkaan tavan ohjata liikennettä tuotteesi tai palveluidesi pariin.

Lue lisää

Lue lisää
Aikapohjainen display-mainonta (CPD)

Aikapohjaista display-mainontaa myydään kiinteinä mainospaikkoina, jolloin mainoksesi näkyy koko päivän samassa paikassa.

Lue lisää

Lue lisää
Dynaaminen display-mainonta

Dynaamisen mainonnan avulla voit tehdä personoitua, vaikuttavaa display-mainontaa ja saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä aineistontuotannossa.

Lue lisää

Lue lisää
Rich Media -mainonta

Rich Mediaa -toteutuksena tehtyä display-mainontaa voidaan käyttää huomion kiinnittämiseen, useampien tuotteiden tai viestien esittelemiseen tai yhdessä luovan idean kanssa viihteellisen tai yllättävän ratkaisun luomiseen.

Lue lisää

Lue lisää
Digitaaliset liiteratkaisut

Uutismedian digitaalisella liiteratkaisulla voit hankkia uusia asiakkaita, joita printtiliite ei välttämättä enää tavoita.

Lue lisää

Lue lisää
Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatilaa suoraan järjestelmien avulla. Se mahdollistaa kampanjoiden reaaliaikaisen optimoinnin sekä datan tehokkaan hyödyntämisen mainonnan kohdentamisessa.

Lue lisää

Lue lisää
Facebook ja Instagram-mainonta

Sanoman toteuttama Facebook- ja Instagram-mainonta näkyy Suomen suosituimmissa sosiaalisissa medioissa kaikkein potentiaalisimmille asiakkaillesi.

Lue lisää

Lue lisää
Google Ads -mainonta

Google-mainonnalla tavoitat ne, jotka etsivät sitä, mitä yrityksesi tarjoaa verkossa. Hakukoneen parissa vietetty pieni hetki voi olla iso asia yrityksellesi. Olemme virallinen Google Partner -kumppani.

Lue lisää

Somenostolla liikennettä sisältöihin

Somenosto on tehokas taktinen mainosmuoto, kun haluat ohjata sivustollesi liikennettä, saada aikaan konversioita tai laajentaa Facebook-mainontasi tavoittavuutta.

Tutustu tulospohjaisiin digiratkaisuihin

Haluatko kohdentaa mainontasi tiettyyn yleisöön?

  • Lue lisää
    Kohdennukset

    Voit kohdentaa digimainontaasi esimerkiksi demografisten tietojen, kiinnostuksen kohteiden tai sijainnin mukaan.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Retargeting

    Retargeting eli uudelleen­markkinointi tavoittaa asiakkaat, jotka jo kävivät kotisivuillasi.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Mukautetut yleisöt

    Mukautettujen yleisöjen avulla voit hyödyntää omaa asiakasrekisteriäsi mainonnan kohdentamiseen Sanoman digimedioissa. 

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Yleisöreportteri

    Yleisöreportterin avulla saat syvempää ymmärrystä verkkosivujesi kävijöistä sekä nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidesi kuluttajakäyttäytymisestä.

    Lue lisää

  • Lue lisää
    Segmentointi

    Sanoman mediankäyttösegementit auttavat kohderyhmäsi syväymmärryksen lisäämistä sekä uuden potentiaalin tunnistamista.

    Lue lisää

0/0

    Ethän unohda näitä digimainonnan mahdollisuuksia

    Lue lisää
    Outstream-videomainonta

    Outstream-videomainokset näkyvät display-mainospaikoilla Sanoman digimedioiden artiikkelisisältöjen yhteydessä. Käyttämällä liikkuvaa kuvaa banneriin upotettuna voit hakea staattista banneria enemmän huomioarvoa.

    Lue lisää

    Lue lisää
    Natiivimainonta

    Natiivimainontaa voit tehdä Sanoman digimedioissa sekä klikkipohjaisesti (CPC) että näyttöpohjaisesti (CPM). 

    Lue lisää

    Digimainonnan brändit
     

    • Helsingin Sanomat
    • Satakunnan Kansa
    • Menaiset
    • Gloria
    • Soppa 365
    • Rakennuslehti
    0/0

      Osta digimainontaa verkosta

      Sanoma Ad Manager on mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa esimerkiksi Helsingin-Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan.

      Tutustu Sanoma Ad Manageriin

      Digimainonnan aloitusopas

      Digimainonnan aloitusoppaan luettuasi tunnet digimarkkinoinnin termit, muodot ja keinot, sekä ostamisen perusperiaatteet.

      Lataa opas

      Suunnittelijan työkalut

      Hinnat ja myyntiehdot

      Katso digimainonnan ratkaisujen hinnat ja myyntiehdot.

      Hinnat ja myyntiehdot.jpg

      Mediatiedot

      Tutustu Sanoman brändien ja tuotteiden mediatietoihin.

      Mediatiedot.jpg

      Aineistotiedot

      Katso digimainonnan aineisto-ohjeet.

      Aineistotiedot

      Yhteystiedot

      Katso Sanoman myynnin ja asiantuntijoiden yhteystiedot.

      Yhteystiedot.jpg
      Sanoma

      Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

      Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

      Closure

      • Etusivu
      • Alueellinen mainonta
      • Asiakastarinat
      • Mediat ja palvelut
      • Tietopankki
      • Suunnittelijan työkalut
      • Osta mainontaa
      • Ota yhteyttä

      Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
      010 80 80 85 *

      Arkisin klo 8-16

      Uudet mainostajat
      010 321 9400  **
      Arkisin klo 9-15

      * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
      ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

      • Facebook
      • Linkedin

      Footer menu

      • Tietosuoja
      • Evästekäytännöt
      • Responsible Disclosure Statement

      ©2023 Sanoma Media Finland