Rich Media -mainonta
Aktivoi asiakkaasi vuorovaikutteisella mainonnalla

Rich Media -mainokset ovat vuorovaikutteisia, viestin vastaanottajaa aktivoivia mainoksia. Pyöritettävässä mainoskarusellissa esittelet näppärästi esimerkiksi useamman tuotteen tai palvelun ja annat lisätietoja yrityksestäsi. Aktivoi käyttäjää viettämään aikaa sisältösi parissa!
Rich Media -mainontaan pohjautuvia display-ratkaisuja voit käyttää huomion kiinnittämiseen, useampien tuotteiden tai viestien esittelemiseen tai yhdessä sopivan luovan idean kanssa viihteellisen tai yllättävän ratkaisun luomiseen. Perusratkaisuista ei veloiteta tuotantokustannuksia. Nämä mainosratkaisut pystymme myös toteuttamaan normaalien aineistoaikataulujen puitteissa.
Sanoman Rich Media -ratkaisut
Tarina
Tarina on erinomainen valinta, kun haluat luoda tarinallisen mainoksen, jossa yhdistyy sekä video- että kuvamateriaali. Cross-screen mainosmuotona näkyvässä Tarinassa voit hyödyntää maksimissaan viittä eri aineistoa – kuvaa tai videota.
Parallax
Parallax on näyttävä cross-screen-mainosmuoto. Formaatissa on taustavideo tai kuva, joka pysyy paikallaan suhteessa muuhun sisältöön päällä olevan kuvan rullatessa muun sisällön tahdissa sen yli. Parallax on ostettavissa IS.fi:hin, vauva.fi:hin ja kodinkuvalehti.fi:hin. Aineiston osalta on kaksi vaihtoehtoa: pelkkä taustakuva tai taustakuva + overlay. Parallax varataan ja hinnoitellaan digikokosivuna. Mainos näkyy ensimmäisen uutisnoston alapuolella.
Spin Cube
Spin Cube sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla. "Kuutiossa" on mahdollista esittää 4–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Spin Cube on mobiilimainosmuoto. Mainos näkyy ensimmäisen uutisnoston alapuolella.
Katso esimerkki
Katso Spin Cuben aineisto-ohjeet
Slider
Slider sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla. Sliderissa on mahdollista esittää 2–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Slider on mobiili -mainosmuoto.
Katso esimerkki
Katso Sliderin aineisto-ohjeet
Korttipakka
Korttipakka sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla. Korttipakkassa on mahdollista esittää 2–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Korttipakka on mobiilimainosmuoto ja se näkyy heti ensimmäisen uutisnoston alapuolella.
Katso esimerkki
Katso Korttipakan aineisto-ohjeet
Paraatipaikalla oleva selattava liite, jossa mahdollista esitellä useampi tuote/tarjous. Flipboard on mobiilimainosmuoto ja se näkyy heti ensimmäisen uutisnoston alapuolella.
Katso esimerkki
Katso Flipboardin aineisto-ohjeet
Digikokosivuliite
Digikokosivu on tehokas monikanavainen liiteratkaisu kokosivun mainospaikalle, joka mahdollistaa digitaalisten liitteiden tekemisen. Liitteissä voi olla 2–32 kpl 620 x 891 px -kokoista sivua. Digikokosivuliite on cross screen -mainosmuoto. Mainos näkyy ensimmäisen uutisnoston alapuolella.
Katso Digikokosivuliitteen aineisto-ohjeet

Transformer
Responsiivinen mainosmuoto, joka mahdollistaa saman aineiston käyttämisen deskarissa, tabletissa ja mobiilissa. Mahdollistaa useampien tuotteiden esittelyn kerralla. Transformerissa on mahdollista ajaa 5–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Transformer on cross screen -mainosmuoto, joka näkyy heti ensimmäisen uutisnoston alapuolella.
Katso Transformerin aineisto-ohjeet
