Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Mainonnan ratkaisut
  4. Digimainonta

Rich Media -mainonta

Aktivoi asiakkaasi vuorovaikutteisella mainonnalla

 

Rich media hero.jpg

Rich Media -mainokset ovat vuorovaikutteisia, viestin vastaanottajaa aktivoivia mainoksia. Pyöritettävässä mainoskarusellissa esittelet näppärästi esimerkiksi useamman tuotteen tai palvelun ja annat lisätietoja yrityksestäsi. Aktivoi käyttäjää viettämään aikaa sisältösi parissa!

Rich Media -mainontaan pohjautuvia display-ratkaisuja voit käyttää huomion kiinnittämiseen, useampien tuotteiden tai viestien esittelemiseen tai yhdessä sopivan luovan idean kanssa viihteellisen tai yllättävän ratkaisun luomiseen. Perusratkaisuista ei veloiteta tuotantokustannuksia. Nämä mainosratkaisut pystymme myös toteuttamaan normaalien aineistoaikataulujen puitteissa.

Sanoman Rich Media -ratkaisut

Tarina

Tarina on erinomainen valinta, kun haluat luoda tarinallisen mainoksen, jossa yhdistyy sekä video- että kuvamateriaali. Cross-screen mainosmuotona näkyvässä Tarinassa voit hyödyntää maksimissaan viittä eri aineistoa – kuvaa tai videota. 

Katso esimerkki

Katso Tarinan aineisto-ohjeet

Parallax

Parallax on näyttävä cross-screen-mainosmuoto. Formaatissa on taustavideo tai kuva, joka pysyy paikallaan suhteessa muuhun sisältöön päällä olevan kuvan rullatessa muun sisällön tahdissa sen yli.  Parallax on ostettavissa IS.fi:hin, vauva.fi:hin ja kodinkuvalehti.fi:hin. Aineiston osalta on kaksi vaihtoehtoa: pelkkä taustakuva tai taustakuva + overlay. Parallax varataan ja hinnoitellaan digikokosivuna. Mainos näkyy ensimmäisen uutisnoston alapuolella.

Katso esimerkki 

Katso Parallaxin aineisto-ohjeet

Spin Cube

Spin Cube sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla. "Kuutiossa" on mahdollista esittää 4–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Spin Cube on mobiilimainosmuoto. Mainos näkyy ensimmäisen uutisnoston alapuolella.

Katso esimerkki
Katso Spin Cuben aineisto-ohjeet

Slider

Slider sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla. Sliderissa on mahdollista esittää 2–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Slider on mobiili -mainosmuoto.

Katso esimerkki
Katso Sliderin aineisto-ohjeet

Korttipakka

Korttipakka sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla. Korttipakkassa on mahdollista esittää 2–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Korttipakka on mobiilimainosmuoto ja se näkyy heti ensimmäisen uutisnoston alapuolella.

Katso esimerkki
Katso Korttipakan aineisto-ohjeet

Flipboard

Paraatipaikalla oleva selattava liite, jossa mahdollista esitellä useampi tuote/tarjous. Flipboard on mobiilimainosmuoto ja se näkyy heti ensimmäisen uutisnoston alapuolella.

Katso esimerkki
Katso Flipboardin aineisto-ohjeet

Digikokosivuliite

Digikokosivu on tehokas monikanavainen liiteratkaisu kokosivun mainospaikalle, joka mahdollistaa digitaalisten liitteiden tekemisen. Liitteissä voi olla 2–32 kpl 620 x 891 px -kokoista sivua. Digikokosivuliite on cross screen -mainosmuoto. Mainos näkyy ensimmäisen uutisnoston alapuolella.

Katso esimerkki

Katso Digikokosivuliitteen aineisto-ohjeet
Digikokosivun-liiteratkaisu

Transformer

Responsiivinen mainosmuoto, joka mahdollistaa saman aineiston käyttämisen deskarissa, tabletissa ja mobiilissa. Mahdollistaa useampien tuotteiden esittelyn kerralla. Transformerissa on mahdollista ajaa 5–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa. Transformer on cross screen -mainosmuoto, joka näkyy heti ensimmäisen uutisnoston alapuolella.

Katso esimerkki

Katso Transformerin aineisto-ohjeet
Transformer-laitteessa

Tutustu muihin display-mainonnan ratkaisuihin

  • Tulospohjainen display-mainonta

    Tulospohjaisessa display-mainonnassa maksat vain toteutuneista klikeistä, mitä tekee siitä kustannustehokkaan tavan ohjata liikennettä tuotteesi tai palveluidesi pariin.

    Lue lisää 

  • Lue lisää

    Näyttöpohjainen display-mainonta

    Näyttöpohjaisessa display-mainonnassa maksat siitä, että mainos näytetään median käyttäjälle, eli se latautuu sovittuun kohderyhmään kuuluvan käyttäjän selainnäkymään.

    Lue lisää

  • Lue lisää

    Aikapohjainen display-mainonta

    Aikapohjaista display-mainontaa myydään kiinteinä mainospaikkoina, jolloin mainoksesi näkyy koko päivän samassa paikassa.

    Lue lisää

  • Lue lisää

    Dynaaminen display-mainonta

    Dynaamisen mainonnan avulla voit tehdä personoitua, vaikuttavaa display-mainontaa ja saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä aineistontuotannossa.

    Lue lisää

  • Lue lisää

    Outstream-videomainonta

    Outstream-videomainokset näkyvät display-mainospaikoilla Sanoman digimedioiden artiikkelisisältöjen yhteydessä. Käyttämällä liikkuvaa kuvaa banneriin upotettuna voit hakea staattista banneria enemmän huomioarvoa.

    Lue lisää

0/0
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland