Näyttöpohjainen display-mainonta (CPM)

Näyttöpohjaisessa display-mainonnassa maksat siitä, että mainos näytetään median käyttäjälle, eli se latautuu sovittuun kohderyhmään kuuluvan käyttäjän selainnäkymään.
Näyttöpohjaista hinnoittelua käytetään usein brändillisissä kampanjoissa. Silloin kampanja-aika on rajattu esimerkiksi kahteen viikkoon, ja näyttömäärällä voi säädellä kampanjan vaikuttavuutta – mitä isompi kampanja, sitä enemmän näyttöjä.
Näyttöpohjaisesta hinnoittelusta käytetään usein termiä CPM-hinta, eli cost per mille, hinta per tuhat näyttöä.
Sanoman näyttöpohjaiset display-mainosmuodot
Digikokosivu
Digikokosivu on vaikuttava päätelaiteriippumaton mainosratkaisu. Se näkyy kaikissa valitun median digitaalisissa kanavissa. Iso pinta-ala ja hyvä huomioarvo toimivat niin brändillisessä kuin taktisemmissakin kampanjoissa. Digikokosivu kasvattaa tutkitusti brändivaikutuksia.


Paraati
Paraati on näyttävä päätelaiteriippumaton mainosmuoto, jolla tavoitat kohderyhmäsi laajasti. Kuluttajat tavoitetaan päivän aikana usean kosketuspinnan kautta ja tämä lisää toistoa ja vaikuttaa myönteisesti tunnettuuteen.


Paraati + tapetti
Desktopin näyttävin mainosmuoto, Paraati + tapetti, on oikea valinta, kun haluat desktopissa parhaan mahdollisen huomioarvon. Mainos näkyy koko desktop-ruudun kokoisena sisällön taustalla ja seuraa mukana myös käyttäjän selatessa sivustoa.


Pystyparaati
Pystyparaati näkyy desktopissa lukittuna suurtaulupaikalla ja mobiilissa artikkeleiden välissä. Pystyparaatin viewability ja huomioarvo ovat erittäin korkeita, koska lukittu mainospaikka liukuu sivuston oikeassa reunassa sitä mukaa kun käyttäjä rullaa sivustoa. Tällöin myös mainostajan viesti tulee selkeästi esiin ja jopa pidempiä taktisia viestejä on mahdollista tuoda pystyparaatiin.
Näyttöpohjainen natiivinosto (CPM)
Näyttöpohjainen natiivinosto on päätelaiteriippumaton mainosmuoto, joka ohjaa joko Sanoman medioissa tai mainostajan omalla sivustolla sijaitsevaan natiiviartikkeliin.


Mainosverkosto haltuun 24h
Mainosverkosto haltuun 24h on erinomainen tuote lanseerauksiin ja isoihin kampanjalähtöihin, joissa halutaan tavoittaa mahdollisimman suuri yleisö tiettynä päivänä.


IS Topscroll
IS.fi:n Topscroll tarjoaa ohittamattoman ja vaikuttavan mainospaikan. Synnytät sen avulla puheenaiheita ja aktivoit kuluttajat.
Uutismedian etusivu
Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansa – Länsi-Suomen uudessa etusivun topscroll-formaatissa on mahdollisuus hyödyntää liikkuvaa kuvaa. Formaatti näkyy mobiilissa, desktopilla ja tabletilla.
Jatkuva display
Varmista brändikampanjan huomioarvo jatkuvaan mainontaan suunnitelluilla mainosratkaisuilla.

