Näyttöpohjainen display-mainonta (CPM)
Näyttöpohjaisessa display-mainonnassa maksat siitä, että mainos näytetään median käyttäjälle, eli se latautuu sovittuun kohderyhmään kuuluvan käyttäjän selainnäkymään.
Näyttöpohjaista hinnoittelua käytetään usein brändillisissä kampanjoissa. Silloin kampanja-aika on rajattu esimerkiksi kahteen viikkoon, ja näyttömäärällä voi säädellä kampanjan vaikuttavuutta – mitä isompi kampanja, sitä enemmän näyttöjä.
Hinnoittelun yhteydessä käytetty termi CPM-hinta tarkoittaa hintaa tuhatta näyttöä kohden (cost per mille).
Kokeile digimainontaa
Olemme paketoineet valmiiksi erilaisia kampanjavaihtoehtoja*, joilla pääset helposti alkuun digimainonnan tekemisessä. Tutustu paketteihin ja pyydä tarjous.
Tiukasti kohdennettu kampanja
Kampanja ajetaan pidemmällä ajalla tiukasti rajatulle kohderyhmälle. Sopii hyvin esimerkiksi B2B-kampanjoihin tai retargetointiin.
Kohdennus: esim. B2B, ostoaie tai postinumeroalue
Mainosmuoto: Pystyparaati
Kampanjan kesto: 4 viikkoa
Näyttömäärä: 33 000
1 000 €
Keskikokoisen kohderyhmän kampanja
Kahden viikon Digikokosivu-kampanja hieman suuremmalle kohderyhmälle. Sopii esimerkiksi tuotelanseerauksiin tai paikallisen tapahtuman markkinointiin.
Kohdennus: esim. kaupunki, koulutus tai kiinnostuksen
Mainosmuoto: Digikokosivu
Kampanjan kesto: 2 viikkoa
Näyttömäärä: 189 000
5 000 €
Laajasti kohdennettu kampanja
Suuren näkyvyyden kampanja laajalle kohderyhmälle näyttävällä mainospaikalla. Paljon näyttökertoja lyhyessä ajassa.
Kohdennus: esim. maakunta, ikä tai sukupuoli
Mainosmuoto: Cross-screen paraati
Kampanjan kesto: 1 viikkoa
Näyttömäärä: 496 000
12 000 €
Kysy paketeista ja pyydä tarjous. Voimme myös räätälöidä juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan kampanjan.
* Kampanjaesimerkkien hinnat ja näyttömäärät on laskettu hinnaston mukaisilla bruttohinnoilla. Todelliset tunnusluvut ja hinnat lasketaan asiakkaalle kampanjakohtaisesti mm. kausi-indeksin, mainosmuodon ja valittujen kohdennusten mukaan.
Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.
Sanoman näyttöpohjaiset display-mainosmuodot
Digikokosivu
Digikokosivu on vaikuttava päätelaiteriippumaton mainosratkaisu. Se näkyy kaikissa valitun median digitaalisissa kanavissa. Iso pinta-ala ja hyvä huomioarvo toimivat niin brändillisessä kuin taktisemmissakin kampanjoissa. Digikokosivu kasvattaa tutkitusti brändivaikutuksia.

Paraati
Paraati on näyttävä päätelaiteriippumaton mainosmuoto, jolla tavoitat kohderyhmäsi laajasti. Kuluttajat tavoitetaan päivän aikana usean kosketuspinnan kautta ja tämä lisää toistoa ja vaikuttaa myönteisesti tunnettuuteen.

Paraati + tapetti
Desktopin näyttävin mainosmuoto, Paraati + tapetti, on oikea valinta, kun haluat desktopissa parhaan mahdollisen huomioarvon. Mainos näkyy koko desktop-ruudun kokoisena sisällön taustalla ja seuraa mukana myös käyttäjän selatessa sivustoa.

Pystyparaati
Pystyparaati näkyy desktopissa lukittuna suurtaulupaikalla ja mobiilissa artikkeleiden välissä. Pystyparaatin viewability ja huomioarvo ovat erittäin korkeita, koska lukittu mainospaikka liukuu sivuston oikeassa reunassa sitä mukaa kun käyttäjä rullaa sivustoa. Tällöin myös mainostajan viesti tulee selkeästi esiin ja jopa pidempiä taktisia viestejä on mahdollista tuoda pystyparaatiin.
Näyttöpohjainen natiivinosto (CPM)
Näyttöpohjainen natiivinosto on päätelaiteriippumaton mainosmuoto, joka ohjaa joko Sanoman medioissa tai mainostajan omalla sivustolla sijaitsevaan natiiviartikkeliin.

Mainosverkosto haltuun 24h
Mainosverkosto haltuun 24h on erinomainen tuote lanseerauksiin ja isoihin kampanjalähtöihin, joissa halutaan tavoittaa mahdollisimman suuri yleisö tiettynä päivänä.

Uutismedian etusivu
Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansa – Länsi-Suomen uudessa etusivun topscroll-formaatissa on mahdollisuus hyödyntää liikkuvaa kuvaa. Formaatti näkyy mobiilissa, desktopilla ja tabletilla.
IS Topscroll
IS.fi:n Topscroll tarjoaa ohittamattoman ja vaikuttavan mainospaikan. Synnytät sen avulla puheenaiheita ja aktivoit kuluttajat.
Midscroll
Midscroll on näyttävä formaatti huomion ja kiinnostuksen herättämiseen. Soveltuu hyvin tilanteisiin, jossa halutaan saada potentiaalinen asiakas käyttämään aikaa brändin parissa.
Midscroll näkyy luontevana osana sisällön seassa - kiinnittää huomion, mutta ei häiritse käyttökokemusta.
Jatkuva display
Varmista brändikampanjan huomioarvo jatkuvaan mainontaan suunnitelluilla mainosratkaisuilla.
