Tulospohjainen display-mainonta
Maksa vain toteutuneista klikeistä

Tulos- eli klikkipohjainen mainonta on kustannustehokas tapa ohjata liikennettä verkkosivustollesi.
Tulospohjaisessa mainonnassa hinta määräytyy kampanjan tulosten perusteella. Jokaisella mainosmuodolla on oma pohjahintansa.
Klikkipohjainen hinnoittelu tarkoittaa sananmukaisesti hintaa per klikkaus. Klikkipohjainen eli CPC-hinnoittelu (cost per click, hinta per klikki) sopii erityisesti jatkuvan mainonnan kampanjoihin, kun pyrit tavoittamaan kohderyhmäsi juuri oikealla hetkellä.
Tuotenosto
Tuotenosto on helppo, matalan kynnyksen taktinen mainosratkaisu, joka ohjaa tuote- tai tilaussivulle.


Feed-pohjainen tuotenosto
Feed-pohjainen tuotenosto on sopiva mainosratkaisu silloin, kun haluat nostaa yksittäisen tuotteen esille.


Tulospohjaisen display-mainonnan kohdentaminen
Kohdennukset valitaan joko laajoista tai suppeista kohdennuksista.
Laajat kohdennusvaihtoehdot
Laajoista kohdennuksia on valittavissa 1-2 kohdennusta kahdesta eri ryhmästä.
Suppeat kohdennukset
Suppeista kohdennuksista on valittavissa yksi kohdennus.
Vinkkejä mainosten laatimiseen
Tulospohjaisessa mainonnassa mainosten rooli korostuu entisestään. Mainoksen tulee olla selkeästi rakennettu ja omaa kohderyhmääsi puhutteleva. Huomioi alla olevat asiat kun suunnittelet mainoksia tulospohjaiseen kampanjaan:
Oikeanlainen mainosviesti on tehokas tapa kohdentaa mainontaa omalle kohderyhmällesi
- Puhuttele mainosviestillä oikeaa kohderyhmää.
- Esitä asiasi selkeästi ja yksinkertaisesti ja vie kaikki ylimääräinen tieto laskeutumissivuille.
Mainosversioita voi olla useampi per mainosformaatti. Sopiva mainosversioiden määrä riippuu kampanjan rakenteesta, budjetista sekä kampanja-ajasta.
- Järjestelmän automaattinen optimointi valitsee käyttöönsä parhaiten toimivat mainosversiot. Emme voi taata tasaista näkyvyyttä kaikille mainosversioille.