Muru Agency tehostaa asiakkaidensa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
Mediasuunnitteluun ja –ostamiseen erikoistunut kuuden hengen markkinointitoimisto Muru Agency tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaisia markkinoinnin palveluita suunnittelusta markkinointimateriaalien tuotantoon saakka.
Yrityksen toinen perustaja, markkinointistrategi Sami Karpinski kertoo toimiston tehneen asiakkaidensa mainontaa Ad Managerilla jo noin vuoden ajan.
“Meillä on asiakkaina yrityksiä laidasta laitaan kaikenlaisilta toimialoilta. Kuluttajapuolella asiakkaitamme ovat esimerkiksi kirja- ja ravintola-alan toimijat sekä terveyspalvelut, B2B-puolella teemme muun muassa isännöintiin ja koulutukseen liittyvää mainontaa.”
Osalle asiakkaista on tehty lyhyempiä, sesonkeihin tai alennuksiin liittyviä kampanjoita, osalle jatkuvaa mainontaa.
Ad Manager on hyvä etenkin niissä tilanteissa, kun asiakkaalta tulee pyyntöjä lyhyellä varoitusajalla. Järjestelmää on helppo käyttää, voimme reagoida tarpeisiin nopeasti ja kampanjan saa liveksi joustavasti."
Somenostosta vauhtia muiden kanavien rinnalle
Muru Agencyn eniten käyttämä mainosmuoto on somenosto, jonka formaattia Karpinski pitää erityisen toimivana. Myös banneri- ja videokampanjat ovat onnistuneet odotusten mukaan ja Ad Managerilla tehdyt kampanjat ovat tuoneet hyvää lisäpeittoa muiden kanavien rinnalle.
“Käytämme asiakkaidemme mainontaan myös Metan alustoja ja ohjelmallista ostamista. Niihin verrattuna olemme saaneet Ad Managerin avulla oikein hyvän määrän näyttöjä. Klikkihinta on pysynyt alhaisena sekä klikkiprosentti korkeana.”
Toimiston kiireisessä arjessa myös ongelmatilanteiden on ratkettava hetki. Ad Managerin asiakaspalvelu saa Karpinskilta kiitosta nopeasta reagoinnista.
“Vastauksen on aina saanut nopeasti ja Ad Manager –tiimin saa etenkin sähköpostilla hyvin kiinni. On myös iso etu ulkomaisiin toimijoihin nähden, että apua saa suomeksi.”