Sanoma Ad Manager
Suunnittele ja osta itse display-mainontaa helposti mainonnan ostoalustan avulla.

Digimainostajan kotimainen valinta
Mikä on Sanoma Ad Manager?
Sanoma Ad Manager on mainonnan ostoalusta, jolla voit itse ostaa mainontaa Sanoman digimedioihin, kuten Helsingin Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen ja Satakunnan Kansaan. Voit kohdentaa mainontaa palvelussa niin alueellisten kuin demografistenkin tekijöiden perusteella.
Kenelle Sanoma Ad Manager on tarkoitettu?
Sanoma Ad Managerilla voivat mainostaa kaikki yritykset, joilla on suomalainen y-tunnus. Mainoskampanjan luonti on helppoa ja nopeaa: tarvitset vain kuvan ja tekstin.
Hyödynnä uuden asiakkaan alennus!
Uuden asiakkaan etuna saat nyt 195 euron alennuksen Sanoma Ad Managerista ostettuun mainoskampanjaan koodilla NRDN
Alennuskoodin hyödyntäminen vaatii rekisteröitymisen palveluun, ja sen voi käyttää vain kerran y-tunnusta kohden. Alennuskampanjasta tulee aina maksettavaksi vähintään 5 € (+ alv). Koodi on voimassa 30.6.2023 asti.

Ajankohtaista Sanoma Ad Managerista
Erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.

Sanoma Ad Managerista ostettavat mainosmuodot
UUTUUS
Natiivinosto (CPM)
Ohjaa tehokkaasti liikennettä artikkelimuotoiseen sisältöön.
Natiiviartikkeli voi sijaita Sanoman mediassa tai mainostajan omalla sivustolla. Mainos rakentuu yhdestä kuvasta ja ohjaa artikkelisisältöön.

UUTUUS
Pystyvideo (CPM)
Tavoita asiakkaasi huomiota herättävällä ja kustannustehokkaalla tavalla.
Artikkelin yhteydessä pyörivä pystysuuntainen videomainos käynnistyy automaattisesti ilman ääntä ja pysähtyy loppuruutuun. Videon maksimipituus on 30 sekuntia ja formaatti MP4. Videon koko 1080 x 1920 px (kuvasuhde 9:16), tiedoston koko max. 3,5 mb.
UUTUUS
Digikokosivu (CPM)
Varmista huomioarvo ja vaikuttavuus niin brändillisissä kuin taktisemmissakin kampanjoissa.
Mainos koostuu yhdestä kuvasta, jonka minimikoko 620 x 891 px (.jpg tai .png), tiedoston maksimikoko on 300 kt.

UUTUUS
Paraati (CPM)
Paraatilla tavoitat asiakkaasi päivän aikana usean kosketuspinnan kautta. Tämä lisää toistoa ja parantaa yrityksesi tunnettuutta.
Paraati koostuu kahdesta valmiista bannerista, joiden minimikoot ovat: desktop 980 x 400 px (jpg tai png), tiedoston maksimikoko 300 kt, ja mobiili 300 x 300 px (jpg tai png), tiedoston maksimikoko 300 kt.

UUTUUS
Pystyparaati (CPM)
Pystyparaati näkyy desktopissa uutissisällön vieressä näkyvällä paikalla ja mobiilissa artikkeleiden välissä.
Mainos rakentuu yhdestä kuvasta, jonka minimikoko 300 x 600 px (.jpg tai .png), tiedoston maksimikoko on 300 kt.

UUTUUS
Paraati + tapetti (CPM)
Paraati + tapetti -mainosmuodolla näyt desktopissa mahdollisimman laajasti ja tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti.
Paraatin minimikoko 980 x 400 px (jpg tai png) ja tapetin minimikoko 1600 x 1200 px (jpg tai png). Tiedostojen maksimiyhteiskoko on 300 kt. Tapetti keskitetään sivulle ja se ei skaalaudu näyttöresoluution mukaan, joten pienemmissä näytöissä osa sisällöstä voi jäädä näkymättä.

Somenosto kuvalla tai karusellilla (CPC)
Laajenna hyvin toiminut somemainoksesi kotimaiseen uutismediaan ja ohjaa sivustollesi liikennettä.
Somenostoon tarvitset vain aineiston, otsikon sekä CTA- tai linkkitekstin.
-
kuva: (1.91:1 tai 1:1)
-
karuselli: 1–5 kuvaa (1.91:1 tai 1:1)
Lue lisää
Nettonosto (CPM)
Kohdenna mainontaa tarkasti kohderyhmän kiinnostuksen mukaan ja kasvata tuotteiden ja palvelujesi tunnettuutta.
CPM Nettonoston aineisto-ohjeistus on muuten sama kuin Tuotenostossa, paitsi CTA on valinnainen.
Lue lisää

CPC-paketti (CPC)
Hanki tehokkaasti lisää verkkosivukävijöitä ja maksa vain klikeistä.
CPC-paketti on edullinen mainosratkaisu, jossa käytetään omia bannereita. Mainos muodostuu kolmesta valmiista bannerista (600 x 500 px, 200 x 600 px sekä 468 x 400 px), eikä muita tekstejä tarvita.
Lue lisää

Tuotenosto (CPC)
Ohjaa asiakkaasi tuote- tai tilaussivullesi helpon, taktisen mainosratkaisun avulla.
Tuotenostoon tarvitset kuvan (600 x 314 px), otsikkotekstin, tuotekuvauksen sekä CTA-napin tekstin.
Lue lisää
