Neljä vinkkiä parempiin mainostuloksiin Sanoma Ad Managerissa
Kampanjan optimaalinen kesto riippuu tuotteestasi
Sanoma Ad Managerin asiakaspalvelulta kysytään usein mainonnan optimikestosta. Mainoskampanjan sopiva kesto riippuu osin tuotteestasi: jos asiakkaasi harkitsevat pitkään tuotteesi tai palvelusi ostoa, mainonnan kannattaa olla pitkäjänteisempää. Jos tuotteesi taas liittyy sesonkiin tai on kulutustuote, lyhyempikin kampanja voi toimia.
Älä unohda sesonkia
Sesongit kannattaa ehdottomasti hyödyntää, varsinkin jos tietyt asiakassegmenttisi noudattavat sesonkimaisuutta ostokäyttäytymisessään. Sanoma Ad Manager ei lomaile, vaikka sinä ottaisit vapaata. Yhdistämme sinut lomalaitumilta valtakunnan ykkösmedioihin.
Raportointi paljastaa mainoshelmet
Entä kun kampanja loppuu, mitäs sitten? Ad Managerin raportointi on reaaliaikaista, mutta viimeistään kampanjan loppuessa tulokset kannattaa käydä katsomassa. Raportoinnin tarkkailua on hyvä tehdä säännöllisesti, jotta saisit tärkeät oivallukset ja opit talteen seuraavia kampanjoita varten.
Mikäli olet jo käyttänyt Ad Manageria, kannattaa konepellin alle vilkaisu aina. Jos jokin kampanja on pärjännyt todella hyvin, se kannattaa kopioida ja käynnistää uudelleen.
Kysy meiltä, sitä varten olemme täällä
Haluamme, että kuka tahansa osaa ja voi mainostaa laajassa mediaverkostossamme, ilman alan tutkintoja tai titteleitä. Siksi olemme tehneet mainostamisen helpoksi. Meiltä voit aina kysyä apua ja tukea. Sanoma Ad Managerin väki on täällä auttamassa sinua ja yritystäsi.
Sanoma Ad Managerilla pääset helposti mainonnassa alkuun. Rekisteröityminen on ilmaista ja tarvitset sitä varten vain kotimaisen Y-tunnuksen. Alkuun pääsee pienelläkin summalla. Älä unohda uuden asiakkaan tarjousta, jolla saat jopa 100 euron alennuksen ensimmäisestä kampanjastasi.