Tagomo täydentää palveluvalikoimaansa Sanoma Ad Managerilla
Sanoma myi kotisivuliiketoimintansa turkulaislähtöiselle, digitaaliseen markkinointiin erikoistuneelle mainostoimisto Tagomolle. Samassa yhteydessä Tagomo päätti laajentaa tarjoamaansa Sanoman digiverkostoon Sanoma Ad Managerilla.
Tagomon päätuotteet ovat kotisivut, Google Ads ja somemainonta.
”Näiden palvelujen lisäksi käytössämme on jatkossa Sanoman laaja digiverkosto. Sanoma Ad Manager täydentää hyvin tämänhetkistä tuoteportfolioamme. Suomalaiset yritykset arvostavat kotimaista ja luotettavaa media-alustaa”, sanoo Tagomon yrittäjä ja myyntijohtaja Mikko Lehtinen.
“Sanoman kanssa tehtävä yhteistyö tarjoaa meille suoran ja läheisen kumppanuuden, mikä mahdollistaa joustavan ja nopean reagoinnin asiakkaidemme tarpeisiin. Tämä tekee prosessista tehokkaan ja helpottaa mainonnan optimointia yhdessä Sanoman asiantuntijoiden kanssa.”
Ad Manager tarjoaa hyviä kohdennusmahdollisuuksia
Tagomon asiakaskuntaan kuuluu pääasiassa pk-sektorin asiakkaita, joiden liikevaihto 1–5 miljoonan välillä.
”Haluamme tehdä asiakkaidemme elämän mahdollisimman helpoksi. Tämän yhteistyön kautta pystymme saamaan laajemmin potentiaalisia asiakkaita asiakkaidemme verkkosivuille tekemään ostopäätöksiä ja sitouttamaan asiakkaamme tätä kautta jatkossa meihin paremmin. Meillä on korkeat odotukset yhteistyölle, ja uskomme sen tuovan merkittävää lisäarvoa asiakkaillemme.”
Lehtinen arvostaa erityisesti Sanoma Ad Managerin hyviä kohdennusmahdollisuuksia.
”Ad Managerilla on helppo tehdä nopeasti ja tehokkaasti hyvin kohdennettuja kampanjoita. Pystymme aidosti löytämään asiakkaillemme Ad Managerin kautta parhaimmat asiakassegmentit ja kohdennukset. Olemme tästä hyvin innoissamme.”
Vahvuutena luotettavuus ja laaja tavoittavuus
Sanoman medioiden ehdottomia vahvuuksia ovat Lehtisen mukaan luotettavuus ja laaja tavoittavuus.
”Yrittäjille tieto siitä, että hänen mainoksensa näkyy vaikkapa Ilta-Sanomissa, on imagollisesti ja brändillisesti todella vahva viesti. Sloganimme on Tagomo muuttaa yrittäjän elämää. Tagomo erottautuu selkeydellään – keskitymme siihen, että digimarkkinointi on yrittäjille ymmärrettävää ja tuo mitattavia tuloksia ilman monimutkaista jargonia. Teemme asiat heille mahdollisimman helpoiksi ja yksikertaisiksi, jotta he pystyvät keskittymään omaan työhönsä.”
Lehtinen kertoo, että Tagomon asiakastyytyväisyys on todella hyvällä tasolla.
”Emme halua houkutella Sanoma-yhteistyöllä pelkästään uusia asiakkaita vaan tavoittelemme sitä, että myös olemassa olevat asiakkaamme voivat ja menestyvät paremmin ja ovat entistä tyytyväisempiä. Näen tässä yhteistyössä todella paljon mahdollisuuksia, joista kaikki osapuolet hyötyvät.”
Tutustu Sanoma Ad Managerin asiakastarinoihin: