Evästemuutos
Tietoa evästemuutoksesta ja vinkkejä uusiin digimarkkinoinnin toimintamalleihin
Mitä keksien kuoleman jälkeen?
Kolmannen osapuolen evästeisiin perustuva kohdentaminen tulee katoamaan lähivuosien aikana. Muutos tarkoittaa tuttujen digimarkkinoinnin keinojen poistumista markkinoijan työkalupakista, mutta avaa samalla myös uusia mahdollisuuksia ja tapoja.
Alalla on nyt erinomainen mahdollisuus pohtia, miten asioita voidaan tehdä nykytilannetta paremmin, ja miten ensimmäisen osapuolen datan edut saadaan täysin hyödynnettyä. Tervetuloa oppimaan uutta kolmannen osapuolen evästeiden jälkeisestä ajasta!
Saat vastauksia moniin evästemuutoksessa askarruttaviin kysymyksiin:
Mistä evästemuutoksessa on kyse?
Millaisella markkinoinnilla luodaan tulevaisuuden kasvu?
Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia?
Ratkaisusi evästemuutoksen jälkeiseen aikaan
Asiantuntijoiden näkemyksiä evästemuutoksesta
Digitaalinen markkinointi ja mainonta: mitä se on ja mihin se sopii?
Digitaalisessa markkinoinnissa asiakkaita tavoitellaan digitaalisissa kanavissa: verkossa ja sovelluksissa. Tutustu digimarkkinoinnnin ja -mainonnan eroihin ja keinoihin!
Kyky kohdentaa säilyy evästemuutoksessa
Pystymme jatkossakin tarjoamaan laadukkaita ja tavoittavia kohderyhmiä mainostajille, kirjoittaa Head of Data Niko Hovilainen.
Mitä on ohjelmallinen ostaminen kolmannen osapuolen evästeiden jälkeen? Näin kohdennat mainontaa tulevaisuudessa
Kohdentaminen onnistuu ilman kolmannen osapuolen evästeitäkin. Sanoman palveluista löydät sekä asiakkaasi että otollisimmat kontekstit mainonnalle.
Hanskat naulaan ja lappu luukulle? Kolme keinoa ottaa oma asiakasdata tehokäyttöön
Asiakkuusmarkkinointi on elänyt vahvaa murrosta jo jonkin aikaa. Muutokset henkilötietojen käytön lainsäädännössä sekä kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen ovat pakottaneet markkinoijat miettimään asiakasdatan keruuta ja käyttöä uudella tavalla, kirjoittaa Custobarin Aleksi Montonen.
Oletko aina mitannut digimarkkinointia väärin?
Digimarkkinoinnin mittaaminen on liian helppoa ja siksi sen vaikuttavuutta mitataan kerta toisensa jälkeen väärin, Omnicom Media Groupin Teemu Neiglick väittää. Teemua haastatteli Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa Jaakko Kuivalainen.
Omalla datalla tehoa display- ja videomainontaan
Evästemuutoksen jälkeenkin toimivia kohdennusratkaisuja on saatavilla jo nyt, kirjoittaa Sanoman B2B:n digijohtaja Jaakko Kuivalainen.