Evästemuutos
Tietoa evästemuutoksesta ja vinkkejä uusiin digimarkkinoinnin toimintamalleihin
Mitä keksien kuoleman jälkeen?
Kolmannen osapuolen evästeisiin perustuva kohdentaminen tulee katoamaan lähivuosien aikana. Muutos tarkoittaa tuttujen digimarkkinoinnin keinojen poistumista markkinoijan työkalupakista, mutta avaa samalla myös uusia mahdollisuuksia ja tapoja.
Alalla on nyt erinomainen mahdollisuus pohtia, miten asioita voidaan tehdä nykytilannetta paremmin, ja miten ensimmäisen osapuolen datan edut saadaan täysin hyödynnettyä. Tervetuloa oppimaan uutta kolmannen osapuolen evästeiden jälkeisestä ajasta!
Saat vastauksia moniin evästemuutoksessa askarruttaviin kysymyksiin:
Mistä evästemuutoksessa on kyse?
Millaisella markkinoinnilla luodaan tulevaisuuden kasvu?
Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia?
Ratkaisusi evästemuutoksen jälkeiseen aikaan
Asiantuntijoiden näkemyksiä evästemuutoksesta
Digitaalinen markkinointi: mitä se on ja mihin se sopii?
Digitaalisessa markkinoinnissa asiakkaita tavoitellaan digitaalisissa kanavissa: verkossa ja sovelluksissa. Tutustu digimarkkinoinnnin keinoihin!

Web-analytiikka, Google Analytics 4 ja evästekäytäntöjen muutokset – mitä markkinoijan täytyy tietää?
Mitä markkinoijan täytyy tietää web-analytiikan, GA4:n ja evästeiden muutoksista? Ota Google Analytics 4 käyttöön oikeassa aikataulussa, ja kohdenna mainontaa oikein.

Oletko aina mitannut digimarkkinointia väärin?
Digimarkkinoinnin mittaaminen on liian helppoa ja siksi sen vaikuttavuutta mitataan kerta toisensa jälkeen väärin, Omnicom Media Groupin Teemu Neiglick väittää. Teemua haastatteli Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa Jaakko Kuivalainen.

Omalla datalla tehoa display- ja videomainontaan
Evästemuutoksen jälkeenkin toimivia kohdennusratkaisuja on saatavilla jo nyt, kirjoittaa Sanoman B2B:n digijohtaja Jaakko Kuivalainen.

Sanoma ja Custobar helpottavat asiakasdatan käyttöä digimarkkinoinnissa
Sanoma Media Finland ja asiakasdatan hyödyntämiseen erikoistunut Custobar vievät kotimaisen digimarkkinoinnin kohdentamisen kansainvälisten toimijoiden tasolle ensimmäisenä Suomessa.

Mittaamisen uusi aikakausi
Evästemuutos tuo uusia tuulia digitaaliseen markkinointiin, eikä tehokkuuden mittaaminen ole tässäkään poikkeus. Mutta mittaammeko oikeita asioita?, RADLYn Tiina Kangasniemi pohtii.
