Evästemuutos – mitä keksien kuoleman jälkeen?

Evastemuutos-hero.jpg

Evästemuutos

Mitä keksien kuoleman jälkeen?

Kolmannen osapuolen evästeisiin perustuva kohdentaminen tulee katoamaan tämän hetken tiedon mukaan vuoden  2023 aikana. Muutos tarkoittaa tuttujen digimarkkinoinnin keinojen poistumista markkinoijan työkalupakista, mutta avaa samalla myös uusia mahdollisuuksia ja tapoja. 

Tältä sivulta saat tietoa evästemuutoksesta ja vinkkejä uusiin digimarkkinoinnin toimintamalleihin.

Alalla on nyt erinomainen mahdollisuus pohtia, miten asioita voidaan tehdä nykytilannetta paremmin, ja miten ensimmäisen osapuolen datan edut saadaan täysin hyödynnettyä. Tervetuloa oppimaan uutta kolmannen osapuolen evästeiden jälkeisestä ajasta!

Mistä evästemuutoksessa on kyse?
Millaisella markkinointimallilla luodaan tulevaisuuden kasvu?
Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia?

Ratkaisusi evästemuutoksen jälkeiseen aikaan

Mukautetut yleisot nelio.jpg

Hyödynnä omaa asiakasdataasi mainonnan kohdentamiseen, yleisösi laajentamiseen ja analysointiin.

Lue lisää
Kohdennettu markkinointi nelio.jpg

Paranna viestisi tehoa kohdennetun markkinoinnin palveluidemme avulla.

Lue lisää
Data ja kohdentaminen nelio.jpg

Tavoita haluamasi yleisö laadukkaassa ja turvallisessa mediaympäristössä.

Lue lisää

Kirjoituksia evästemuutoksesta

Webinaari artikkelikuva Jaakko Kuivalainen ja Teemu Neiglick.jpg

Oletko aina mitannut digimarkkinointia väärin?

Digimarkkinoinnin mittaaminen on liian helppoa ja siksi sen vaikuttavuutta mitataan kerta toisensa jälkeen väärin, Omnicom Media Groupin Teemu Neiglick väittää. Teemua haastatteli Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa Jaakko Kuivalainen.

Oletko aina mitannut digimarkkinointia väärin?
Antti Kallio artikkelikuva

Miten tulevaisuudessa kohdennetaan?

Dagmar Driven vetäjä Antti Kallio kertoo, miten evästemuutos vaikuttaa mediatoimiston ja markkinoijien työhön. 

Miten tulevaisuudessa kohdennetaan?
Tero Tiainen artikkelikuva

Evästemuutos mullistaa digimainonnan toimintamallit

Markkinoija tarvitsee kumppanikseen sellaisia tahoja, joiden kanssa pystyy rakentamaan ratkaisuja, jotka toimivat muutoksista huolimatta, Head of Digital Tero Tiainen kirjoittaa.

Evästemuutos mullistaa digimainonnan toimintamallit
Jaakko Kuivalainen artikkelikuva

Kumppanuus korvaa evästeet

Kohdennettu markkinointi ja markkinoinnin mittaamisen palvelut tarjoavat apua evästeiden jälkeiseen aikaan, digijohtaja Jaakko Kuivalainen kirjoittaa.  

Kumppanuus korvaa evästeet
Jaakko Kuivalainen artikkelikuva

Keksit kuolevat, mitä tilalle?

 Mitä evästemuutos merkitsee markkinoijan kannalta ja miten siihen tulisi varautua? Sanoman Jaakko Kuivalainen vastaa.

Keksit kuolevat, mitä tilalle?
Valtteri Vartiainen artikkelikuva

Kohti älykkäitä kontekstikohdennuksia

Oikean yleisön tavoittaminen ei ole koskaan ollut samanaikaisesti niin helppoa ja vaikeaa kuin nyt, kirjoittaa Head of Data & Display Valtteri Vartiainen.

Kohti älykkäitä kontekstikohdennuksia