Evästemuutos

Evästemuutos

Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia?

Kolmannen osapuolen evästeisiin perustuva kohdentaminen tulee katoamaan viimeistään vuoden 2022 aikana. Muutos tarkoittaa tuttujen digimarkkinoinnin keinojen poistumista markkinoijan työkalupakista, mutta avaa samalla myös uusia mahdollisuuksia ja tapoja. 

Tämän osion tarkoituksena on tarjota tietoa evästemuutoksesta ja antaa vinkkejä uusiin digimarkkinoinnin toimintamalleihin. Alalla on nyt erinomainen mahdollisuus pohtia, miten asioita voidaan tehdä nykytilannetta paremmin, ja miten ensimmäisen osapuolen datan edut saadaan täysin hyödynnettyä. Mistä muutoksessa on kyse? Millaisella markkinointimallilla luodaan tulevaisuuden kasvu? Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia? 

Tervetuloa oppimaan uutta kolmannen osapuolen evästeiden jälkeisestä ajasta!

Evastemuutos-ikoni.png

Kirjoituksia evästemuutoksesta

kohdennettu-markkinointi-hero.jpg

Paranna viestisi tehoa kohdennetulla markkinoinnilla.