Webinaari: Ajatusjohtajat
vievät parhaat työntekijät
Näin rakennat työnantajamielikuvaa sisältömarkkinoinnilla
Vetovoimaiset työnantajat pärjäävät työnhakijan puntarissa ja vievät parhaat osaajat. Ne osaavat hyödyntää ajatusjohtajuutta myös työnantajakuvan kehittämisessä. Parhaimmillaan työnantajan arvot ja merkityksellisyyden tunne valjastetaan osaksi työyhteisön arkea, ja se voimistaa yritystä myös sisäisesti.
Tässä maksuttomassa webinaarissa
annamme vinkkejä siihen, miten hyödynnät sisältömarkkinointia työnantajamielikuvan kehittämisessä.
kerromme, miten puhuttelet työnhakijoita vaikuttavasti.
julkistamme löydöksiä tuoreesta tutkimuksesta, jossa selvitettiin työpaikan valintaan, viestintäkanaviin ja sisältöihin liittyviä teemoja.

Tilaisuuden juontaa Tapio Haaja Sanoman markkinointipalveluista.
Katso alta webinaarin tallenne!
Työnantajabrändi peilissä ja puntarissa
Webinaaripäivänä peruutuneen Hanna Johteen esityksen Työnantajabrändi peilissä ja puntarissa voit katsoa oheiselta videolta.
Mistä hyvä työnantajakuva syntyy, miten sitä voisi kehittää ja miten konkreettisista teoista kannattaisi kertoa myös potentiaalisille työnhakijoille?
Lataa yhteenveto Sanoman tuoreesta Työelämätutkan työntekijätutkimuksesta
1. Ajatusjohtaja poimii ja pitää huippuosaajat
Nyt pitää päättää, mistä haluat puhua.
Jenni Lieto, sisältöjohtaja, Sanoma
2. Työnantajabrändi puhuu, kuuleeko kukaan?
Näin suomalaiset kokevat työnantajien viestit. Poimintoja tuoreesta tutkimuksesta.
Tiina Kosonen, insight strategi, Sanoma
Minna Husu, sisältöjohtaja, Sanoma
3. Työnantajabrändi
peilissä ja
puntarissa
Ota haltuun kohtaamisten totuuden hetket.
Hanna Johde, viestintä- ja työntekijäkokemusjohtaja, Sanoma
Tutustu puhujiin
Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari.
Jenni auttaa yrityksiä päättämään, mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.

Tiina Kosonen on dataan pohjautuvien tulkintojen mestari.
Tiina auttaa yrityksiä tunnistamaan ja tuntemaan kohderyhmiään entistä paremmin. Hän hyödyntää vastuullisuustutkimusten, toimialakatsausten ja muiden Sanoman tutkimuspalveluiden lähteitä työntekijäymmärryksen syväluotauksessa.

Minna Husu on viestinnän ja sisältömarkkinoinnin osaaja.
Minnalla on kokemusta toimialakohtaisista työnantajamielikuvan kehittämishankkeista kattaen strategiat, suunnitelmat ja toteutukset. Hän kannustaa HR-, markkinointi- ja viestintätiimejä yhteistyöhön, joka tuo työnantajabrändiin lisää voimaa ja oivalluksia.

Hanna Johde vastaa Sanoman viestinnästä ja työntekijäkokemuksesta.
Sanomalla työtä kulttuurin, työntekijäkokemuksen ja työnantajakuvan kehittämiseksi on tehty tietoisesti ja pitkäjänteisesti – ja saavutettu hyviä tuloksia! Työn merkityksellisyys, ihmislähtöisyys ja konkreettiset teot ovat erinomaisia lähtökohtia.
