Mistä hyvä työnantajakuva syntyy, miten sitä voisi kehittää ja miten konkreettisista teoista kannattaisi kertoa myös potentiaalisille työnhakijoille?
Lue yhteenveto Sanoman tuoreesta Työelämätutkan työntekijätutkimuksesta.
Työntekijöille suunnatussa kyselytutkimuksessa selvitettiin, mitkä ovat tärkeimmät asiat työssä ja työpaikassa, mitkä asiat korostuvat työpaikan hakuvaiheessa, mitkä ovat vetovoimaisimmat viestinnän tekijät ja mitkä ovat mieluisimmat kanavat tutustua potentiaalisiin työnantajiin ja heidän viesteihinsä.
”Työnantajakuvan rakentaminen on samankaltaista kuin vastuullisuusviestintä, läpinäkyvyys ja rehellisyys vievät siinä pitkälle. Työntekijöiden äänen kannattaa antaa kuulua”, vinkkaa sisällöistä vastaava johtaja Minna Husu Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.
Lataa alta yhteenveto tutkimuksesta. Saat myös vinkkejä kiinnostavista keinoista, joilla voit tavoitella potentiaalisia työnhakijoita.