Natiiviartikkeli täytti Nuohous Viinamäen työkalenterin

”Helvetin hyvä!”
Tähän palautteeseen Nuohous Viinamäen yrittäjä Niko Viinamäki kiteytti tunnelmat ja tulokset natiiviartikkelista ja sen vaikutuksesta myyntipäällikkö Pasi Vesalaiselle.
Mainosartikkelin tavoitteena oli saada uusia asiakkaita, tuoda yrittäjä esiin erottuvalla tavalla sekä muistuttaa nuohouksen tärkeydestä hyvissä ajoin ennen lämmityskautta. Kohderyhmänä oli tulisijoilla lämmittävien talouksien asukkaat Satakunnassa.
”Puhelin ei ole koskaan soinut näin paljon”
Natiiviartikkelilla tavoitettiin tehokkaasti kohderyhmä ympäri Satakuntaa.
”Puhelin ei ole koskaan soinut näin paljon. Kotisivukäyntien määrä kymmenkertaistui, ja työkalenteri on täynnä koko syksyksi”, Viinamäki kertoo.
”Artikkelin tarkoituksena oli nostaa omaa profiiliani. Tykkään tehdä vähän eri tavalla.”
Artikkelin julkaisun jälkeen Viinamäellä oli ständi Porissa Noormarkun markkinoilla.
”Moni kävijöistä tunnisti ja tuli juttelemaan. Selkeästi näkyi, että juttua oli luettu.”
Asiakkailta on tullut pelkästään positiivista palautetta. Viinamäki sai jopa kaksi kyselyä yrittäjäkollegoilta: miten tuohon mediaan pääsee?
”Satavarmasti suosittelen kaikille!”
Kuva: Vesa Saivo
Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?
Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.
Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.