Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
      • Verkkokauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B markkinointi
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Kaikki toimialat
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2025
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Natiiviartikkeli täytti Nuohous Viinamäen työkalenterin

Satakunnankansa.fi:ssä julkaistu artikkeli kymmenkertaisti nuohousyrittäjän kotisivujen käynnit.
2.10.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

”Helvetin hyvä!”

Tähän palautteeseen Nuohous Viinamäen yrittäjä Niko Viinamäki kiteytti tunnelmat ja tulokset natiiviartikkelista ja sen vaikutuksesta myyntipäällikkö Pasi Vesalaiselle.

Mainosartikkelin tavoitteena oli saada uusia asiakkaita, tuoda yrittäjä esiin erottuvalla tavalla sekä muistuttaa nuohouksen tärkeydestä hyvissä ajoin ennen lämmityskautta. Kohderyhmänä oli tulisijoilla lämmittävien talouksien asukkaat Satakunnassa. 

”Puhelin ei ole koskaan soinut näin paljon”

Natiiviartikkelilla tavoitettiin tehokkaasti kohderyhmä ympäri Satakuntaa.  

”Puhelin ei ole koskaan soinut näin paljon. Kotisivukäyntien määrä kymmenkertaistui, ja työkalenteri on täynnä koko syksyksi”, Viinamäki kertoo. 

”Artikkelin tarkoituksena oli nostaa omaa profiiliani. Tykkään tehdä vähän eri tavalla.”

Artikkelin julkaisun jälkeen Viinamäellä oli ständi Porissa Noormarkun markkinoilla. 

”Moni kävijöistä tunnisti ja tuli juttelemaan. Selkeästi näkyi, että juttua oli luettu.” 

Asiakkailta on tullut pelkästään positiivista palautetta. Viinamäki sai jopa kaksi kyselyä yrittäjäkollegoilta: miten tuohon mediaan pääsee?

”Satavarmasti suosittelen kaikille!”

Kuva: Vesa Saivo

Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla? 

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.

Ota yhteyttä

Tagit

Digiratkaisut Natiivimainonta Uutismedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Sanoman tv- ja radiokampanjat nostivat InCarin tunnettuutta: ”Puhuimme samalla sävelkorkeudella”

    Julkaistu
    27.6.2025
    Autovauriokorjaamo InCar saavutti laajasti tunnettuutta Sanoman monikanavaisen mainonnan avulla. Myös tuulilasipalveluiden kevätsesonki sai kaivattua boostia.
    Lue asiakastarina
  • LähiTapiola sai huipputuloksia natiivimainonnalla

    Julkaistu
    25.6.2025
    Natiivikampanja nousi LähiTapiolan vuoden toistaiseksi parhaaksi mediatoimenpiteeksi ja osoitti, että vaikuttava tarina voi tehdä vaikeasta aiheesta lähestyttävän.
    Lue asiakastarina
  • Rajoja rikkovaa rohkeutta

    Julkaistu
    23.6.2025
    Bauhaus toteutti Sanoman kanssa näkyvän ja vaikuttavan markkinointiteon.
    Lue asiakastarina
  • Cityspotting saa suomalaiset seikkailemaan kotikulmillaan ja paljastaa piilotetut helmet

    Julkaistu
    11.6.2025
    Sanoma Ad Managerin avulla toteutetut kampanjat ovat keränneet poikkeuksellisen korkeita klikkiprosentteja ja tavoittaneet juuri oikeat yleisöt.
    Lue asiakastarina
  • Helkama Veloxin digikampanja Sanoman verkostossa ylitti odotukset

    Julkaistu
    6.6.2025
    Uutuussähköpyörien kampanja tuotti lähes 30 000 klikkiä, 6,3 miljoonaa mainosnäyttöä ja kustannustehokasta näkyvyyttä.
    Lue asiakastarina
  • Abiristeilyt on SAMKille hieno mahdollisuus tavata kasvotusten yhtä tärkeimmistä kohderyhmistään

    Julkaistu
    20.5.2025
    ”Sanoman vahvuutena on, että ison talon palvelut yhdistyvät henkilökohtaiseen asiakaspalveluun”, kertoo SAMkin viestintä- ja markkinointisuunnittelija Anssi Aarni.
    Lue asiakastarina
  • Sanoma Ad Manager toi World Visionille laadukkaampaa liikennettä ja parempaa vastinetta rahalle

    Julkaistu
    19.5.2025
    Suomen World Vision on käyttänyt Sanoma Ad Manageria vuoden ajan osana digitaalista mainontaansa erinomaisin tuloksin.
    Lue asiakastarina
  • Metsätilat.fi lanseerasi Hintakompassi-palvelun Sanoman monikanavaisen ratkaisun avulla − kiinnostus heräsi kautta maan

    Julkaistu
    13.5.2025
    Radiokampanjalla kasvatettiin tunnettuutta, digikampanjalla ohjattiin tutustumaan digitaaliseen arviointipalveluun.
    Lue asiakastarina
  • Voi näitä Elon päiviä − Kian satiirinen kampanja tarttui ajankohtaiseen ilmiöön

    Julkaistu
    17.4.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Kian HS etusivu herätti keskustelua.
    Lue asiakastarina
  • Natiiviartikkeli sai aikaan kävijäryntäyksen Tapanilan Urheilukeskukseen

    Julkaistu
    11.4.2025
    Tapanilan Urheilukeskuksen uutta viihdekeskusta päätettiin mainostaa Sanoman natiivikampanjan avulla. Tulokset näkyivät varauspiikkinä heti artikkelin julkaisun jälkeen.
    Lue asiakastarina
  • Kokoaan merkityksellisempiä kampanjoita

    Julkaistu
    7.4.2025
    Kurikan kaupungin digikampanjat Sanoman verkostossa tavoittavat kohderyhmänsä tehokkailla kohdennuksilla.
    Lue asiakastarina
  • Ilmoitus Helsingin Sanomissa toi vilskettä Alppilan Kengän myymälään

    Julkaistu
    1.4.2025
    ”Yli 50 vuoden kokemuksella voin sanoa, että Helsingin Sanomat on meille tärkein mediaväline edelleen”, yrittäjä Harri Hasa sanoo.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland