Eckerö Line ja Me Naiset tarjoavat inspiraatiota ja hyvää mieltä kevääseen
Eckerö Linella on jo useamman vuoden ajan ollut tapana toteuttaa kauneus- ja muotiaiheiset teemaviikot hiihtolomaviikkojen ja pääsiäisen välisenä aikana.
Viime keväänä järjestettiin kolmas perättäinen Fashion Festival -nimikkeellä järjestetty tapahtuma.
”Kävimme palautetta huolella läpi ja havaitsimme, että olisi hyvä laventaa teemaa. Tämän myötä tuli ajatus lifestyle-teemasta. Syntyi Feel Good -viikot, jossa jokaisella viikonpäivällä on oma alateemansa”, kertoo Production Manager Pipsa Kyöstiö Eckerö Linelta.
Feel Good -viikot on järjestetty yhteistyössä Me Naiset -lehden kanssa.
”Haluamme tarjota asiakkaillemme matkustuksen mukavuutta lisääviä tekijöitä. Sanoma-yhteistyön tavoitteena löytää uusia kohderyhmiä, joita Feel Good -teemat puhuttelevat, ja vaikuttaa sitä kautta brändimielikuviin.”
Yhteinen arvomaailma
”Sanoman kanssa lähdettiin haarukoimaan, minkä median kanssa lähtisimme yhteistyöhön. Me Naiset tuntui itsestäänselvältä valinnalta. Jaamme saman arvomaailman ja tapamme puhutella on yhtenäinen. Vuoropuhelu on ollut koko ajan todella hyvää”, Kyöstiö kiittää.
Teemaviikot jatkuvat pääsiäiseen saakka. Yhteistyökokonaisuuteen kuuluu Me Naiset -miniristeilypaketin ohjelman lisäksi Feel Good -viikkojen mainoksia Me Naisissa, digimainontaa Sanoman verkostossa sekä Aito Iskelmä -kanavalla järjestetty kisapromootio, jonka palkintona oli risteilylahjakortteja ja hotellimatkoja Tallinnaan.
Me Naisten erikoisohjelmaan kuuluu infoiskuja esimerkiksi hyvästä elämästä, muodin ja ruuan trendeistä. Workshopeissa työstetään unelmakarttoja, tehdään värianalyysejä ja tarjotaan vinkkejä juhlien järjestämiseen ja oivalluksia hyvää elämään.
”Halusimme rakentaa ohjelmat niin, että asiakkaamme voivat itse valita osallistumisensa statuksen: haluat vain kuunnella, osallistua workshopmaisesti tai peräti heittäytyä ottamalla ohjelmasta kaiken ilon irti.”
Vahva kokeilukulttuuri
Kyöstiön mukaan tunnelma laivalla on ollut vastaanottavainen.
”Haluamme välittää tällä teemalla positiivista Feel Good -fiilistä.”
Muutoksia tehdään tarvittaessa lennossa.
Meillä molemmilla on yhteinen palo tehdä tätä ja halu saada tämä onnistumaan. Jos joskus on tuntunut, että kaikki keinot on käytetty, keskusteluissa nousee joka kerta uusia ideoita: voitaisiin vielä kokeilla tällaista. Kokeilukulttuuri on meillä Eckerö Linella vahvaa. On ollut kiva huomata, että näin on myös Sanomalla.”
”Yhteistyö Eckerö Linen kanssa on ollut tiivistä ja avointa. Feel good -teema tuntui heti loistavalta matchilta Me Naisten kanssa. Olemme tavanneet viikoittain ja käyneet Feel good -risteilyjä niin tavoitteiden, sisällön kuin tulosten kautta läpi. Avoimuus on todella tärkeää yhteistyön syventämisessä. Kiitos Eckerö Linen väki”, kommentoi Eckerö Linen asiakkuudesta Sanomalla vastaava Client Partner Satu Salminen.
Tutustu kampanjan materiaaleihin
Esimerkkejä On Air -nostoista
Promospotit
Kiinnostuitko?
Laatuaikaa mainonnalle
Aikakauslehtimainonta innostaa ja inspiroi ja saa myös ostamaan.
Hurmaa asiakkaasi äänen voimalla
Radio- ja audiomainonnalla olet äänessä kustannustehokkaasti.