Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Kinnarin tila rakentaa määrätietoisesti tunnettuutta Sanoman digiverkostossa

Brändin tunnettuuden kasvattamisen kivijalkana toimii Sanoma Ad Managerin kautta ostettu jatkuva mainonta.
18.12.2025
Jaa:FacebookXLinkedin

Kinnarin tila on hollolalainen perheyritys, jonka kaura kasvaa omilla pelloilla ja jalostuu omassa myllyssä puhtaiksi, kotimaisiksi tuotteiksi. Yritys voitti omilla kaurasta valmistetuilla täysjyväkauravalmisaterioillaan Suomalainen menestysresepti 2025 -kilpailun.

Kun uusi valmisateriasarja oli lanseerattu, oli selvää, että tunnettuuden rakentaminen vaatisi määrätietoista ja kustannustehokasta markkinointiviestintää.

Kinnarin tila otti Sanoma Ad Managerin käyttöön toukokuussa 2025. Ad Manager tarjosi juuri oikeanlaisen alustan jatkuvaan näkyvyyteen ja tulokselliseen digimainontaan Sanoman digiverkostossa.

Tulokset ovat olleet rohkaisevia. Kinnarin tilan kampanjoiden klikkiprosentit ovat olleet keskimääräistä paremmat kaikissa kampanjoissa.

”Olemme pieni brändi, jota kuluttajat eivät vielä kovin hyvin tunne. Pystymme Ad Managerin kautta jatkuvalla mainonnalla rakentamaan tunnettuuspohjaa määrätietoisesti juuri sillä kuukausibudjetilla, kuin meillä mahdollista käyttää”, kertoo Kinnarin tilan markkinoinnista vastaava Johanna Kuosmanen.

Itsepalvelua parhaimmillaan

Sanoma Ad Managerin käyttö on ollut Kuosmasen mukaan sujuvaa ja intuitiivista.

”Jos on käyttänyt Metan kampanjatyökaluja, tämä tuntuu heti tutulta. On hienoa, että voin itse käynnistää kampanjan silloin kun haluan, ilman erillisiä yhteydenottoja tai aikataulutuksia.”

Hän arvostaa myös sitä, että voi testata erilaisia formaatteja ja nähdä, mikä toimii parhaiten. Esimerkiksi yksittäisiin tuotteisiin keskittyvät mainokset toimivat Kinnarin tilan mainonnassa paremmin kuin tuotekollaasit.

Myös raportointi saa Kuosmaselta kiitosta: ”Näen helposti, missä mainontaa on näytetty ja miten se on toiminut. Tunnusluvut ovat selkeitä ja helposti saatavilla.”

Hänen näkemyksensä mukaan mainonnan algoritmi toimii Sanomalla hyvin ja hakee mainonnalle sopivaa kohderyhmää.

Mainonnan itseostokanavalta saa henkilökohtaista palvelua aina tarvittaessa.

”Aluksi lähdin kohdentamaan mainontaa liikaa, ja sain nopeasti näkemystä asiaan Sanoman asiantuntijalta. Samoin silloin, kun halusin vaihtaa aineistoja kesken kampanjan”, Kuosmanen kertoo.

Jatkuva näkyvyys tuo tuloksia

Kinnarin tila on rakentanut jatkuvan mainonnan mallin, joka toimii brändin tunnettuuden kivijalkana. 

”Sanoman osuus jatkuvan tekemisen mainosbudjetistamme on tällä hetkellä 65 % ja Metan 35 %. Tämä kertoo, että olemme olleet tyytyväisiä tuloksiin”, Kuosmanen sanoo.

Tulevaisuudessa Kinnarin tila aikoo laajentaa markkinointiaan tuotemainonnasta myös konseptitasolle. Tavoitteena on avata kuluttajille ja B2B-asiakkaille, miksi kaura on erinomainen vaihtoehto esimerkiksi riisille.

”Sanoman verkosto tarjoaa meille mahdollisuuden kertoa tarinamme laajasti ja vaikuttavasti. Kauran sopivuus riisin korvikkeena vaatii konseptin avaamista niin terveellisyyden, ympäristön, kotimaisen talouden kuin herkullisuuden näkökulmasta. Tämä on meille tärkeää, kun haluamme muuttaa kuluttajien ajattelua ja rakentaa uutta kategoriaa.”

Sanoman verkosto tarjoaa meille mahdollisuuden kertoa tarinamme laajasti ja vaikuttavasti.”

Johanna Kuosmanen
markkinointi
Kinnarin tila

Osta mainontaa kätevästi 
Sanoma Ad Managerista

Näy Suomen suosituimmissa digimedioissa ketterästi, 
kustannustehokkaasti ja helposti.

Tutustu ja aloita mainonta

Kiinnostuitko?

Digimainonnan ratkaisut

Sanoman kohdennusmahdollisuudet

Tagit

Ad Manager Digiratkaisut Uutismedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Muumimaailman monikanavainen kampanjakokonaisuus herätti positiivisia tunteita kasvatti harkintaa

    Julkaistu
    17.12.2025
    Monimediallisuus toimii ja näkyy tuloksissa. Kun viesti tulee vastaan useammasta mediasta, se jää paremmin mieleen ja puhuttelee aidosti.
    Lue asiakastarina
  • Moomin Arabia otti somen rinnalle Sanoman – merkittävä parannus myyntilukuihin

    Julkaistu
    16.12.2025
    Moomin Arabia on saanut laajempaa näkyvyyttä Sanoman digiverkoston kautta. Huomioarvo, mielikuva ja ostoaikomus ovat kehittyneet hyvään suuntaan.
    Lue asiakastarina
  • Monikanavainen markkinointi on vauhdittanut Sortterin menestystä

    Julkaistu
    15.12.2025
    Sortterin ja Sanoman yhteistyössä kohtaavat kokeilunhalu, vahva tuloshakuisuus ja kotimaiset arvot.
    Lue asiakastarina
  • T-Max ylitti myyntitavoitteensa EM-koriksen ja Radio Rockin voittavalla kokonaisuudella

    Julkaistu
    26.11.2025
    Urheilun ja rockin liitto toi T-Maxille yli 47 %:n tavoittavuuden kohderyhmässä.
    Lue asiakastarina
  • Aurinkotekniikka löysi ketterän tavan kasvattaa näkyvyyttä Sanoma Ad Managerin avulla

    Julkaistu
    25.11.2025
    Monikanavainen näkyvyys kasvatti verkkosivuliikennettä yli 200 % ja vahvisti brändin tunnettuutta.
    Lue asiakastarina
  • Kilpailuetua strategisesta kumppanuudesta

    Julkaistu
    10.11.2025
    Kun tavoitteena on vaikuttava ja kohdennettu markkinointi, Aava & Bang luottaa Sanoman asiantuntemukseen. Yhteistyö tiivistyy entisestään Sanoma Agency Partner -kumppanuuden myötä.
    Lue asiakastarina
  • Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    5.11.2025
    Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
    Lue asiakastarina
  • Kun somemainonta ei riitä – Soldout Management löysi vaihtoehdon Sanomalta

    Julkaistu
    4.11.2025
    Kun tavoitteena on saada artistien kiertueet loppuunmyydyiksi, tarvitaan tarkkaa kohdentamista ja nopeaa reagointia. Soldout Management hyödyntää Sanoma Ad Manageria keikkojen ennakkomarkkinoinnissa. “Näyttökertoja tulee paljon, ja kampanjoita on helppo toteuttaa”, kiittää Aku Oikari.
    Lue asiakastarina
  • Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

    Julkaistu
    30.10.2025
    Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
    Lue asiakastarina
  • Hautausalan yrityksestä tehtiin tutumpi natiiviartikkeleiden avulla: ”Pystymme kertomaan laajemmin, mitä teemme”

    Julkaistu
    27.10.2025
    Oulussa toimivan J. Ala-Ahon Hautaustoimiston markkinointiin haluttiin löytää uusi näkökulma – jotain, mitä muut alan toimijat eivät ole tehneet. Menetelmäksi valikoitui Sanoman natiivimainonta, joka ylitti pienyrittäjän odotukset.
    Lue asiakastarina
  • Sanoma laittoi Pakkausteippi.fi:n mainonnan kuntoon: ”Kun sen hoitaa ammattilainen, siinä säästyy rahaa”

    Julkaistu
    24.10.2025
    Pakkausteippi.fi-verkkokauppa löysi uusia B2B-asiakkaita Sanoman Kasvupalvelun avulla. Google-mainonta ja uudelleenmarkkinointi osoittautuivat toimivaksi kokonaisuudeksi.
    Lue asiakastarina
  • Sporttikoneen ja Sanoman yhteistyö on tuonut näkyvyyttä ja vilskettä kivijalkamyymälöihin

    Julkaistu
    17.10.2025
    Alueellista digimainontaa, radioa, natiivimainontaa ja Google-markkinointia yhdistänyt tuloksellinen kokonaisuus on kasvattanut tietoisuutta Sporttikoneesta.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland