Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Pitkäjänteinen yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut Moi Mobiilille vaikuttavia tuloksia

Kumppanuus on lisännyt asiakkaiden sitoutuneisuutta ja verkkosivujen kävijämääriä, mikä on edellytys verkkokaupassa myyntiä tekevälle palvelulle.
17.12.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

Moi Mobiililla on pitkäaikainen kumppanuus The Voice of Finlandin kanssa. Yhteistyö käynnistyi ohjelmayhteistyötunnisteilla ja on sittemmin syventynyt sisällöllisiin elementteihin. 

”Kumppanuuden tavoitteena on vahvistaa Moi Mobiilin asemaa suomalaisessa mobiilimarkkinassa tuomalla brändiä esille aidolla ja vaikuttavalla tavalla. Haluamme olla osa suomalaisten arkea ja yhdistää brändimme positiivisiin kokemuksiin, kuten Voice of Finlandin kaltaisiin viihteellisiin ja yhteisöllisiin hetkiin. Lisäksi tavoitteena on kasvattaa tunnettuutta, sitouttaa nykyisiä asiakkaita ja tavoittaa uusia kohderyhmiä jatkuvasti uudistuvan yhteistyön kautta”, kertoo Moi Mobiilin myynti- ja markkinointijohtaja Ulla Koivula.

Ohjelmayhteistyötunnisteet ovat keskeinen osa Moin tarinaa ilmiönä. Tunnisteiden visuaalisuus ja letkeä ote tekevät niistä erottuvia ja helposti lähestyttäviä.

”Ne eivät ainoastaan lisää brändimme näkyvyyttä, vaan yhdistävät Moin Voice of Finlandin kaltaiseen ilmiöön, jota katsojat rakastavat ja odottavat. Tunnisteet viestivät brändimme arvoista – helppoudesta, luotettavuudesta ja edullisuudesta – samalla kun ne luovat positiivista mielikuvaa Moi Mobiilista katsojien mielissä.”

Sisältöelementeillä lisää näkyvyyttä brändille

Sisältöelementtien, kuten brändätyn bäkkärin ja ohjelman sisäisten mainintojen lisääminen on syventänyt Moin roolia The Voice of Finlandissa. Tämä on tuonut Moin brändille lisää näkyvyyttä ja mahdollistanut yhteyden katsojiin.

”Olemme nähneet kasvua verkkosivujemme kävijämäärässä, joka on aina edellytys konversiolle kauppaan, sekä asiakkaidemme sitoutuneisuudessa. Lisäksi moni asiakas mainitsee odottaneensa juuri Moin ohjelmayhteistyön tunnisteita, mikä kertoo yhteistyön tehokkuudesta”, Koivula kertoo. 

Yhteistyö Sanoman kanssa sujuu Koivulan mukaan hienosti. 

Sanoman tiimillä on asiantuntemusta, joustavuutta sekä kykyä ymmärtää brändimme tarpeet ja kohderyhmämme odotukset. Sanoman vahvuutena on monipuolinen mediakokonaisuus ja kyky tuottaa brändille räätälöityjä ratkaisuja. Sanoma on luotettava ja innovatiivinen kumppani.

Ulla Koivula
Myynti- ja markkinointijohtaja
Moi Mobiili

”Ohjelmayhteistyö toimii todella hyvin Moi Mobiilille, koska he ottavat aina vahvan brändiyhteyden itse ohjelmaan ja saavat näin saavat viestinsä tehokkaammin läpi. Moi uskaltaa kokeilla uutta ja on laajentanut näkyvyyttä sisältöyhteistyöhön entistä vahvemmin”, toteavat Moin asiakkuudesta Sanomalla vastaava Client Partner Satu Salminen, ohjelmayhteistöistä vastaava Liisa Palomäki sekä luova tuottaja Katja Kuittinen.

Katkotunniste

Jaettu kuvaruutu

Esimerkki bäkkärinäkyvyydestä

1 609 000   

Ohjelma tavoitti keväällä 2024 viikoittain keskimäärin 1 609 000 katsojaa (kohderyhmä 3+, ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärä). 
Lähde: Finnpanel, Total TV –tutkimus, tammi-huhtikuu 2024. 

4,8 miljoonaa  

Ruudun käynnistykset, jaksot ja klipit. 
Lähde: TAT-videoanalytiikka, Ruudun startit, tammi-huhtikuu 2024. 
 

Kiinnostuitko?

Ilmiöohjelmayhteistyöllä erottaudut, herätät huomiota ja vaikutat brändisi mielikuviin

Tutustu ohjelmayhteistyöhön ja muihin liikkuvan kuvan erikoisratkaisuihin.

Lue lisää

Tagit

TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Juhla Mokka ilahdutti arkeen palaavia – monikanavainen kampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    5.11.2025
    Suomalaiset palasivat töihin kahvin voimalla. Monikanavainen kampanja kasvatti brändin näkyvyyttä ja tunnettuutta – ja toi hymyn huulille.
    Lue asiakastarina
  • Kolmen uutuusoluen sarja löysi ostajakuntansa Sanoma kanavien kautta: ”Luvut ovat olleet huimia”

    Julkaistu
    30.10.2025
    Kuopiolainen pienpanimo Rock Paper Scissors (RPS) Brewing Co hyödynsi Sanoman monikanavaista markkinointia uutuusoluiden lanseeraamiseen.
    Lue asiakastarina
  • Finnlinesin oivaltava kampanja puhuttelee heitä, jotka eivät koe olevansa risteilyihmisiä

    Julkaistu
    16.10.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Finnlinesin humoristinen kampanja rikkoo yleisiä käsityksiä risteilyistä.
    Lue asiakastarina
  • Henkilöstöpalvelu Grouppro on saanut tuloksellista näkyvyyttä Sanoman medioissa

    Julkaistu
    14.10.2025
    Alueellista tv-, radio- ja digimainontaa Sanoman kanavissa sisältävä kokonaisuus on vahvistanut yrityksen läsnäoloa alueella ja tuonut kävijöitä kotisivuille.
    Lue asiakastarina
  • Päämajakaupunki Mikkeli hurmasi vaikuttavalla kampanjalla – matkustusaikeet kasvoivat huimat 485 %

    Julkaistu
    2.10.2025
    Sanoman kanssa toteutettu monimediallinen, natiivi-, digi- ja radiomainontaa sekä vaikuttajayhteistyötä yhdistänyt kampanja nosti Mikkelin historian ja kulttuurin uudella tavalla esiin. Kampanja vahvisti kaupungin brändiä valtakunnallisesti ja jätti muistijäljen.
    Lue asiakastarina
  • Santa Maria Tex Mex hurmasi miljoonayleisön The Voice of Finlandin kautta

    Julkaistu
    2.9.2025
    Kun tavoitteena oli vahvistaa Santa Maria Tex Mexin top-of-mind-asemaa ja lisätä tacoperjantain houkuttelevuutta, syntyi monikanavainen yhteistyö, joka yhdisti viihteen, vaikuttajayhteistyön ja herkuttelun.
    Lue asiakastarina
  • ”Elämää kokeneiden terveydeksi” − Terveystalon huomattu kampanja nosti seniorit keskiöön

    Julkaistu
    25.8.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Terveystalon seniorikampanja kiinnosti ja kosketti.
    Lue asiakastarina
  • Sanoman tv- ja radiokampanjat nostivat InCarin tunnettuutta: ”Puhuimme samalla sävelkorkeudella”

    Julkaistu
    27.6.2025
    Autovauriokorjaamo InCar saavutti laajasti tunnettuutta Sanoman monikanavaisen mainonnan avulla. Myös tuulilasipalveluiden kevätsesonki sai kaivattua boostia.
    Lue asiakastarina
  • Rajoja rikkovaa rohkeutta

    Julkaistu
    23.6.2025
    Bauhaus toteutti Sanoman kanssa näkyvän ja vaikuttavan markkinointiteon.
    Lue asiakastarina
  • Hau-Haun ja Sanoman yhteistyö toi koirat sydämiin ja ruutuihin

    Julkaistu
    18.6.2025
    Koti koiralle -ohjelma on tuonut Hau-Haun jokakoiranoikeus-viestin yli 2,5 miljoonan suomalaisen tietoisuuteen. Tuloksena on paitsi Venla-ehdokkuuksia myös syventynyt brändirakkaus ja koiramaista iloa koko kansalle.
    Lue asiakastarina
  • Lavatanssit Karhun tapaan varastaa huomion

    Julkaistu
    16.6.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Karhun Lavatanssit riemastuttaa sanaleikillään.
    Lue asiakastarina
  • Black Horse julistaa kalsareiden mukavuutta humoristisessa spotissa

    Julkaistu
    21.5.2025
    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Black Horsen humoristinen Tankilla-spotti tarjoaa selkeän viestin ja samaistuttavuutta.
    Lue asiakastarina
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland