Pitkäjänteinen yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut Moi Mobiilille vaikuttavia tuloksia
Moi Mobiililla on pitkäaikainen kumppanuus The Voice of Finlandin kanssa. Yhteistyö käynnistyi ohjelmayhteistyötunnisteilla ja on sittemmin syventynyt sisällöllisiin elementteihin.
”Kumppanuuden tavoitteena on vahvistaa Moi Mobiilin asemaa suomalaisessa mobiilimarkkinassa tuomalla brändiä esille aidolla ja vaikuttavalla tavalla. Haluamme olla osa suomalaisten arkea ja yhdistää brändimme positiivisiin kokemuksiin, kuten Voice of Finlandin kaltaisiin viihteellisiin ja yhteisöllisiin hetkiin. Lisäksi tavoitteena on kasvattaa tunnettuutta, sitouttaa nykyisiä asiakkaita ja tavoittaa uusia kohderyhmiä jatkuvasti uudistuvan yhteistyön kautta”, kertoo Moi Mobiilin myynti- ja markkinointijohtaja Ulla Koivula.
Ohjelmayhteistyötunnisteet ovat keskeinen osa Moin tarinaa ilmiönä. Tunnisteiden visuaalisuus ja letkeä ote tekevät niistä erottuvia ja helposti lähestyttäviä.
”Ne eivät ainoastaan lisää brändimme näkyvyyttä, vaan yhdistävät Moin Voice of Finlandin kaltaiseen ilmiöön, jota katsojat rakastavat ja odottavat. Tunnisteet viestivät brändimme arvoista – helppoudesta, luotettavuudesta ja edullisuudesta – samalla kun ne luovat positiivista mielikuvaa Moi Mobiilista katsojien mielissä.”
Sisältöelementeillä lisää näkyvyyttä brändille
Sisältöelementtien, kuten brändätyn bäkkärin ja ohjelman sisäisten mainintojen lisääminen on syventänyt Moin roolia The Voice of Finlandissa. Tämä on tuonut Moin brändille lisää näkyvyyttä ja mahdollistanut yhteyden katsojiin.
”Olemme nähneet kasvua verkkosivujemme kävijämäärässä, joka on aina edellytys konversiolle kauppaan, sekä asiakkaidemme sitoutuneisuudessa. Lisäksi moni asiakas mainitsee odottaneensa juuri Moin ohjelmayhteistyön tunnisteita, mikä kertoo yhteistyön tehokkuudesta”, Koivula kertoo.
Yhteistyö Sanoman kanssa sujuu Koivulan mukaan hienosti.
Sanoman tiimillä on asiantuntemusta, joustavuutta sekä kykyä ymmärtää brändimme tarpeet ja kohderyhmämme odotukset. Sanoman vahvuutena on monipuolinen mediakokonaisuus ja kyky tuottaa brändille räätälöityjä ratkaisuja. Sanoma on luotettava ja innovatiivinen kumppani.
![]()
”Ohjelmayhteistyö toimii todella hyvin Moi Mobiilille, koska he ottavat aina vahvan brändiyhteyden itse ohjelmaan ja saavat näin saavat viestinsä tehokkaammin läpi. Moi uskaltaa kokeilla uutta ja on laajentanut näkyvyyttä sisältöyhteistyöhön entistä vahvemmin”, toteavat Moin asiakkuudesta Sanomalla vastaava Client Partner Satu Salminen, ohjelmayhteistöistä vastaava Liisa Palomäki sekä luova tuottaja Katja Kuittinen.
Katkotunniste
Jaettu kuvaruutu
Esimerkki bäkkärinäkyvyydestä
1 609 000
Ohjelma tavoitti keväällä 2024 viikoittain keskimäärin 1 609 000 katsojaa (kohderyhmä 3+, ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärä).
Lähde: Finnpanel, Total TV –tutkimus, tammi-huhtikuu 2024.
4,8 miljoonaa
Ruudun käynnistykset, jaksot ja klipit.
Lähde: TAT-videoanalytiikka, Ruudun startit, tammi-huhtikuu 2024.
Kiinnostuitko?
Ilmiöohjelmayhteistyöllä erottaudut, herätät huomiota ja vaikutat brändisi mielikuviin
Tutustu ohjelmayhteistyöhön ja muihin liikkuvan kuvan erikoisratkaisuihin.