Tuloksia pitkäjänteisellä digimainonnalla
Teuvan Mökki ja Sorvituote kampanjoi Sanoman digiverkostossa valtakunnallisesti tulospohjaisella display-mainonnalla ja ostaa myös Google-näkyvyyden Sanoman kautta.
”Jatkuva perusnäkyvyys on todettu hyväksi, vaikka budjettia onkin säädetty markkinatilanteen mukaan. Korona-aikana oli töitä enemmän kuin laki salli. Nyt alkuvuosi on edetty perusnäkyvyydellä ja kevätsesongin myötä budjetti tuplaantuu”, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Pertti Vainiola.
Hätäjarrua ei kannata vetää vaan pitää yllä mainontaa jatkuvasti.
”Vaikka taloussuhdanne onkin laskusuuntainen, hätäjarrua ei kannata vetää vaan pitää yllä mainontaa jatkuvasti. Mainontaan on järkevä laittaa tietty liikevaihtoon suhteutettu summa”, Vainiola korostaa.
Kasvanut tilauskanta ja kävijöitä verkkosivuille
Tilauskanta on kasvanut mukavasti ja Sanoman kautta saatu näkyvyys on tuonut toivottuja tuloksia, parempaa myyntiä ja kävijöitä verkkosivuille.
Pienemmälläkin budjetilla voi tehdä hyvää tulosta, kun tekeminen on jatkuvaa.
”Pienemmälläkin budjetilla voi tehdä kuukautta kohti hyvää tulosta, kun tekeminen on jatkuvaa”, muistuttaa Sanoman myyntipäällikkö Tomi Pitkäkangas.
Kun lähes jokaisella on kännykkä taskussa ja uutispalvelut ahkerassa käytössä, Sanoman uutismedia tavoittaa valtavasti ihmisiä ympäri Suomen.
Vainiolan mukaan yhteistyö Sanoman kanssa on sujunut kitkattomasti.
”Kun liikutaan alueilla, joista ei itse ymmärrä, on tärkeää saada apua ammattilaisilta”, Vainiola sanoo. Esimerkiksi kuulla millaisia vaihtoehtoja on tarjolla tai saada apua mainosaineistojen tuottamiseen.
Millainen mainoskampanja sinulle saisi olla?
Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.
Suunnitellaan sinulle toimiva ratkaisu yhdessä.