Markkinoinnin mestari vai kenttäpelaaja? Testaa pelisilmäsi! Mainonnan tuloksellisuus riippuu siitä, miten hyvin se tavoittaa kohderyhmänsä ja miten paljon huomiota se herättää. Mainonnan saamaa huomiota maksimoi: tehokas tuuttaus somekanavissamonikanavaisuusnäyttävä kamppis lineaari-tv:ssäIlman oikeanlaista sisältöä markkinointi ei jää mieleen, eikä ohjaa toimintaa. Mielenjäämistä auttaa, että: panostat johdonmukaisuuteen ja pitkäjänteisyyteen.teet mahdollisimman monta kampanjaa aina eri kulmalla.matkit kilpailijaa.Taktiseen mainontaan panostaminen vähentää pitkällä aikavälillä mainonnan tuloksellisuutta. Mitä kannattaa tehdä toisin?mitata klikkejä ja yksittäisten mainosten tavoittavuuttapanostaa brändiinodottaa parempia aikojaVain 5 % asiakkaista on kampanjan hetkellä ostoaikeet mielessä. Kuinka varmistat, ettet jätä huomiotta 95 % potentiaalisista asiakkaistasi?Tavoittamalla samat ihmiset monta kertaa lyhyessä ajassa.Ne 95 % eivät kuitenkaan osta, joten keskityn ostoaikeissa oleviin.Panostamalla kampanjoiden lisäksi jatkuvaan näkyvyyteen.Miten kampanjan onnistumista kannattaa mitata?Tuuttaan kampanjan somekanaviin ja toivon parasta.Määrittelen tavoitteet, esimerkiksi brändin tunnettuuden kasvattaminen, ja peilaan niitä tuloksiin.Kampanjan saamalla klikkimäärällä. Hio mainonnan taktiikkasi kuntoonTuloksellisen mainonnan pelikirjan avulla osut takuulla maaliin.Lataa opas