GET THE NEW TOMORROW
8.10.2020 klo 9–11 

Get the New Tomorrow on Sanoma Median yhteistyökumppaneilleen ja markkinoinnin päättäjille järjestämä tilaisuus, joka tänä vuonna on avoinna kaikille markkinoinnin ammattilaisille.

Haluatko saada ensimmäisenä tiedon puhujajulkistuksista ja muusta tapahtumainfosta? Liity Get the New Tomorrow -LinkedIn-ryhmään >

evento awards

Keväällä 2020 maailma muuttui. Kesken parasta sesonkia saapui hämärä. Suunnitelmat menivät uusiksi, mutta aikaa ei ollut, vaadittiin tekoja. Lamppuja pimeyteen syttyi pikavauhtia. Osa himmeämpinä, osa kirkkaina.  

Markkinoinnin rooli on valaista tietä. Tehtävämme on luoda ja ylläpitää kysyntää ja auttaa  pelastamaan tämä maa. Get the New Tomorrow -tilaisuus kokoaa markkinoinnin huiput yhteen määrittelemään markkinoinnin uudelleen. Miten valmistautua vuoteen 2021? Mihin kannattaa panostaa? Ketkä selviävät voittajina ja ketkä unohdetaan? Mitkä ovat ne asiat, jotka ratkaisevat uudenlaisen huomisen menestyjät? 

Tapahtuma-alan  Evento Awards -kilpailun Grand Prix -palkinnon voittanut Get Tomorrow on uuden edessä. Tilaisuus järjestetään virtuaalisena, ja toivotamme sinne tervetulleiksi kaikki suomalaisen markkinoinnin tekijät. Olemme tänäkin vuonna asettaneet riman korkealle, joten ilmoittaudu mukaan ja koe uusi Get the New Tomorrow!

Seth Godinin ja Bruce Dickinsonin esityksiä ei taltioida, joten voit kuulla ne vain osallistumalla tilaisuuteen.

ILMOITTAUDU

Get the New Tomorrow -agenda

Muuttuva kuluttaja

MILLAINEN ON UUSI KUNINKAAMME?

Korona vaikutti meidän kaikkien elämään radikaalisti. Se näkyy myös kuluttamisessa. Osa toimialoista kuihtui, osa kukoistaa. Verkkokauppa ja digitaalinen kuluttaminen kasvoivat muutamassa viikossa tasolle, joka oli kirjattu vasta tulevien vuosien tavoitteeksi. Mitä tapahtui kuluttajien korvien välissä? Miten asenteet muuttuivat ja mitkä muutokset tulivat jäädäkseen? Mitä näkyy pinnan alla? Ja ennen kaikkea: mitä se merkitsee markkinoinnille?

Future Consumer

CARLA BUZASI, MANAGING DIRECTOR, WSGN 

Carla Buzasi.jpg

Maailman johtavan trendejä ennustavan yrityksen WGSN:n toimitusjohtajana Carla Buzasi johtaa asiantuntijajoukkoa, joka tuottaa näkemyksiä, analyysejä sekä konsultointipalveluja asiakkaille 94 maassa. Hän toimii kommentaattorina tv- ja radio-ohjelmissa, puhujana tapahtumissa, kuten SxSW, TedX, Cannes Lions, Web Summit ja Inspiring Women ja kirjoittaa säännöllisesti Retail Week -lehteen.

Toimittaja- ja journalistitaustainen Buzasi toimi aiemmin The Huffington Post UK:n päätoimittajana ja hän on saanut useita palkintoja mm. British Media Awards –kilpailussa. Hänet on nostettu myös Top 50 Female Innovatiors in Digital Journalism ja Management Todayn 35 Under 35 -listoille. 

Markkinoinnin vallankumous  

MITEN PELASTAMME TÄMÄN MAAN? 

Markkinointi joutui keväällä reagoimaan muuttuvaan maailmaan ennennäkemättömän nopeasti. Alun lamaannuksen jälkeen suunnitelmia muutettiin, siirryttiin empatian ajanjaksoon ja siitä pikkuhiljaa kohti valoa. Mitä tunnelin päässä näkyy, minkälainen on uusi huominen ja miten suunnitella vuotta 2021 ja siitä eteenpäin, kun mikään ei ole varmaa? Mikä markkinoinnissa pysyy, mikä pitää ajatella uudelleen? 

Redefining Marketing

SETH GODIN

Seth-Godin.jpg

Kuva: Darius Bashar and Archangel

Seth Godin on kirjoittanut 19 kirjaa mm. markkinoinnista, johtamisesta, ideoista ja muutoksesta.  Hänen uusin kirjansa This is Marketing oli myyntimenestys ympäri maailman. Myös hänen bloginsa ja podcastinsa ovat maailman suosituimpia.

Kirjoittamisen ja puhumisen lisäksi Seth on perustanut useita yrityksiä kuten Yoyodyne ja Squidoo. Yli 20 000 ihmistä on myös osallistunut hänen perustamiinsa Akimbo-workshopeihin sekä altMBA ja The Marketing -seminaareihin. 

Meissä on voimaa

MISTÄ EVÄÄT UUTEEN KUKOISTUKSEEN?

Jotta koko maailma, Suomi ja jokainen meistä nousee tästä poikkeuksellisesta ajasta uuteen kukoistukseen, tarvitaan ihan uudenlaista tekemistä: enemmän yhteistyötä, lisää rohkeutta ja uudenlaista luovuutta. Sitä tarvitaan myös markkinoinnissa. Se on seuraava Next Big Thing, jolla varmistamme kasvun tulevaisuudessa.

Next Big Thing: The Power of People

BRUCE DICKINSON

BRUCE-DICKINSON.jpg

Bruce Dickinson tunnetaan legendaarisen rock-yhtye Iron Maidenin laulajana, mutta hän on sen lisäksi  paljon muuta: lentäjä, panimomestari, yrittäjä ja luova ajattelija. Liike-elämästä hänelle on kokemusta niin Astraeus Airlinesin markkinointijohtajana kuin Cardiff Aviationin perustajana.

Monien start-up-yritysten lisäksi hän on mukana myös Pouncer-drone -projektissa, jonka avulla pyritään kuljettamaan humanitaarista apua kriisialueille. Bruce yhdistää puhujana niin omia kokemuksiaan kuin luovuuttaan.  

Get tomorrow 2019 -tunnelmia