Get tomorrow 2019

TULOSSA: Get tomorrow 2.10. Finlandiatalossa

Get tomorrow

2.10.2019 klo 8–14
Finlandia-talo, Mannerheimintie 13

#gettomorrow
#ainatuleesanomista

Get tomorrow on Sanoma Media Finlandin B2B-kumppaneiden ja asiakkaiden ylimmälle markkinointijohdolle ja päättäjille tarkoitettu kutsuvierastilaisuus. Sanoma pidättää oikeuden valita tilaisuuden osallistujat.

Tule kuulemaan, mistä huomenna tulee sanomista

Markkinointi on kehtaamislaji. Ne brändit, joilla on uskallusta tehdä jotain niin merkityksellistä ja vaikuttavaa, että siitä syntyy keskustelua, saavat kuluttajien huomion. Ihmiset ostavat sitä, mistä puhutaan. Harmaat ja tylsät jäävät valitettavasti ilman seuraa.

Get tomorrow:n tarkoitus on saada sinut inspiroitumaan ja  antaa sinulle energiaa, jotta voit tehdä jotain ainutlaatuista. Rohkenemme väittää, että tämän vuoden kattaus ja sisältö jättävät sinuun jäljen. Maailmanluokan puhujat ovat valmistautuneet jakamaan oppejaan siitä, miten tehdään vaikuttavia ja tuloksellisia menestystarinoita. Kuten tilaisuuden luonteeseen kuuluu, myös tulevaisuuden keskeisimpiä muutostrendejä raotetaan.

Erinomainen markkinointi on persoonallista. Siinä näkyy tekijöiden kädenjälki. Tervetuloa hakemaan näkemyksiä ja ideoita, joita voit tiimisi kanssa vapaasti jakaa ja luoda omannäköiseksi. Meidän missiomme Sanomalla on nostaa suomalaisen markkinoinnin tasoa entisestään. Uskomme, että tämän tavoitteen jakavat kaikki tilaisuuteen ilmoittautuvat.

Teemamme tänä vuonna

Get tomorrow 2019 siivet

Liiketoiminnan tavoitteet ratkaisevat markkinoinnin onnistumisen. ​

Liiketoiminnan tuloksellisuus on nopeita ja helppoja markkinoinnin tehokkuusmittareita isompi asia. Sitä saa, mitä mittaa. Markkinointi on investointi yrityksen tulevaisuuteen ja antaa siivet kasvuun ja kannattavuuteen kunhan liiketoiminnan mittarit ohjaavat sitä. 

Get tomorrow 2019 sydän

Vaikuta – tulosta tulee! ​

Yhteenveto ja opit maailman tuloksellisimmista kampanjoista – kansainvälisen Effie Awards-kisan voittajista. Luovaa, rohkeaa ja tuloksellista mainontaa, joka saa sydämet sykkimään ja joista tuli sanomista big time! ​

 Unelmia vai suunnitelmia? Markkinoinnillisia urotekoja vai onnenkantamoisia? Suuruudenhulluutta vai rohkeutta?  Historia kirjoitettiin uusiksi, kun koko Suomea ravistellut ilmiö vei toimialan uudelle tasolle. Business case strategiasta toteutukseen avataan Get tomorrow’ssa ensimmäisen kerran.  

Get tomorrow 2019 salama

The future of Marketing​

Uudet teknologiat ja tekoäly muuttavat maailmaa. Mikä on realismia jo tänään ja mihin pitää seuraavaksi varautua. Ja miten tämä kaikki iskee meihin alan ihmisiin? Get Tomorrow today!​

Palaa viime vuoden Get tomorrow -tunnelmiin