Get tomorrow 2019

Get tomorrow 2.10. Finlandia-talossa

Get tomorrow

2.10.2019 klo 8–14
Finlandia-talo, Mannerheimintie 13

#gettomorrow
#ainatuleesanomista

Get tomorrow on Sanoma Media Finlandin B2B-kumppaneiden ylimmälle liiketoiminta- ja markkinointijohdolle tarkoitettu kutsuvierastilaisuus. Sanoma pidättää oikeuden valita tilaisuuden osallistujat.

Tule kuulemaan, mistä huomenna tulee sanomista

Markkinointi on kehtaamislaji. Ne brändit, joilla on uskallusta tehdä jotain niin merkityksellistä ja vaikuttavaa, että siitä syntyy keskustelua, saavat kuluttajien huomion. Ihmiset ostavat sitä, mistä puhutaan. Harmaat ja tylsät jäävät valitettavasti ilman seuraa.

Get tomorrow’n tarkoitus on saada sinut inspiroitumaan ja  antaa sinulle energiaa, jotta voit tehdä jotain ainutlaatuista. Rohkenemme väittää, että tämän vuoden kattaus ja sisältö jättävät sinuun jäljen. Maailmanluokan puhujat ovat valmistautuneet jakamaan oppejaan siitä, miten tehdään vaikuttavia ja tuloksellisia menestystarinoita. Kuten tilaisuuden luonteeseen kuuluu, myös tulevaisuuden keskeisimpiä muutostrendejä raotetaan.

Erinomainen markkinointi on persoonallista. Siinä näkyy tekijöiden kädenjälki. Tervetuloa hakemaan näkemyksiä ja ideoita, joita voit tiimisi kanssa vapaasti jakaa ja luoda omannäköiseksi. Meidän missiomme Sanomalla on nostaa suomalaisen markkinoinnin tasoa entisestään. Uskomme, että tämän tavoitteen jakavat kaikki tilaisuuteen ilmoittautuvat.

Teemamme tänä vuonna

Get tomorrow 2019 siivet

Liiketoiminnan tavoitteet ratkaisevat markkinoinnin onnistumisen. ​

Liiketoiminnan tuloksellisuus on nopeita ja helppoja markkinoinnin tehokkuusmittareita isompi asia. Sitä saa, mitä mittaa. Markkinointi on investointi yrityksen tulevaisuuteen ja antaa siivet kasvuun ja kannattavuuteen. Menestykseen tarvitaan sekä liiketoiminta- että markkinointijohdon yhteistä näkemystä ja suunnittelua.

  • The Creation and Communication of Marketing Value. Fran Cassidy, Marketing and Advertising Consultant of IPA and the owner of Cassidy Media Partnership
Get tomorrow 2019 salama

Markkinoinnin tulevaisuus

Uudet teknologiat ja tekoäly muuttavat maailmaa. Mikä on realismia jo tänään ja mihin pitää seuraavaksi varautua. Ja miten tämä kaikki iskee meihin alan ihmisiin? Get Tomorrow today!​

  • How Marketers Can Harness AI for Competitive Advantage? Katie King , CEO of AI Marketing and Director of Transformation at Digital Leadership Associates
     
  • Technology Forces Us to be Human. Gustav Josefsson, Futurist and Entrepreneur Tadaa
Get tomorrow 2019 sydän

Se mistä puhutaan, sitä ostetaan!

Miten saada aikaan puheenaiheita ja kasvattaa businestä? Luvassa tutkimustuloksia ja vinkkejä siitä, miten linkittää brändi hyvään sekä Suomea ravistellut case, joka vei toimialan uudelle tasolle.

  • Cause Is Working, Your Marketing Isn’t. Meredith Ferguson, Managing Director DoSomething Stategic
     
  • Ilmiön esittelevä tähtipuhuja julkistetaan vain Get tomorrow’n osallistujille.

Ilmoittautuminen

Get tomorrow on Sanoma Media Finlandin B2B-kumppaneiden liiketoiminta- ja markkinointijohdolle tarkoitettu kutsuvierastilaisuus. Kutsu ja ilmoittautumisessa tarvittava salasana on lähetetty kumppaneille sähköpostitse.

ILMOITTAUDU

 Jos et ole saanut kutsua ja kuulut kohderyhmään laita viesti osoitteeseen  smf-tapahtumat@sanoma.fi.
Sanoma pidättää oikeuden valita tilaisuuden osallistujat.

Puhujaesittelyt

Fran-Cassidy.jpg

Fran Cassidy

Marketing and Advertising Consultant of IPA and the owner of Cassidy Media Partnership

Fran has over 25 years’ experience in the marketing and media sector – in agencies, as a client and as a media owner. For over 15 years she has run an international marketing and research consultancy focusing upon market analysis, marketing effectiveness and commercial development.

Her clients have included global brands such as Barclays, Honda and Harrods, media brands such as Facebook, LinkedIn, Sky, Channel 4 and the Financial Times and agencies and consultancies such as DDB Worldwide and WPP’s analytics arm Gain Theory.

Fran has been a judge in many advertising and marketing effectiveness award series in the UK, Ireland and internationally. She has also written award winning effectiveness papers herself on behalf of brands such as P&G.  She also works for industry bodies such as The Marketing Society, EGTA  ( European Group of Television and Radio Advertising Companies ), and IPA.

Katie-King.jpg

Katie King

 CEO of AI Marketing and Director of Transformation at Digital Leadership Associates

Katie has spent over 30 years in marketing and PR, advising the world’s leading brands and business leaders , including Richard Branson/Virgin, o2, Orange, Accenture, PA Consulting, Huawei, Arsenal Football Club and Harrods.  She is a Board Advisor and Keynote Speaker on Artificial Intelligence (AI) and digital transformation. Her book book Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge was published by Kogan Page, February 2019.

Katie is also an Associate Director at the Rialto Consultancy, an award-winning consultancy that drives leadership and business success. She has delivered two TEDx talks and is a frequent commentator on BBC TV and radio. She is also a regular speaker on the international conference circuit. Katie is a Group Chairperson for UK PR industry trade body.  

Gustav-Josefsson.jpg

Gustav Josefsson

Futurist and Entrepreneur Tadaa

Gustaf is one of Sweden’s most frequently hired speakers on the topics of digital transformation, technology and the future of society. He speaks about the human and societal impacts of the rapid change driven by technological evolution.

He runs Metamodern Consulting, an organizational development company which teaches practical tools for evolving organizations and the people within them. Through leadership training, culture hacking and structural evolution, he helps companies grow self-leadership.

He has an academic background in cognitive science, rhetoric, chemistry, law, biomedical engineering and business. His business ventures ranges from a nationwide entrepreneurship competition to digital tool for political data analysis. In 2014, he started Makerspark, Sweden’s first 3D Print Shop, a makerspace with a startup incubator and technology education platform. He’s built art displayed at Nationalmuseum, is on the board for the government grant committee Kulturbryggan, and the Corporate Philosopher of the toy company Strawbees.

Meredith Ferguson

Meredith Ferguson

Managing Director

As Managing Director, Meredith ensures that the work delivered is both thoughtful and impactful. Her passion for creativity and innovation leads her to challenge traditional thinking and deliver breakthrough ideas for DoSomething Strategic's clients. Meredith’s career has spanned both client and agency roles, where she's led youth-focused engagement and business-driving strategies for national retail, health, and restaurant brands. She speaks globally on the power of young people and purpose at conferences including ANA, YMS, PSFK, PromaxBDA, &Then, IEG, and Brand ManageCamp.

Meredith is an adjunct professor of Public Interest Marketing at Fordham University, a Women@Forbes contributing columnist, and has served as a judge for the Positive Change Effie Awards and the D&AD Impact Awards. She is a graduate of Vanderbilt Law School where she was a founding member of the Vanderbilt Child & Family Law Clinic. When not striving to bake the perfect chocolate chip cookie, Meredith can be found watching a musical or walking through Central Park with her husband and two kids.

Palaa viime vuoden Get tomorrow -tunnelmiin