Get-Tomorrow-Commerce-Edition.jpg

Suomalainen yhteiskunta sykkii kaupankäynnin tahtiin, ja markkinoinnin ydintehtävä on pitää tätä sykettä yllä. Kunnianhimon tasoa ja tekemisen rimaa on nostettava kilpailukyvyn säilyttämiseksi ja kasvun aikaansaamiseksi jatkuvan muutoksen maailmassa. 

Pandemian vauhdittama digiloikka muutti kuluttajien käyttäytymistä pysyvästi ostokanavista arvoihin. Kaupankäynnin ekosysteemi muuttuu vauhdilla ympäröivän maailman ollessa yhä datavetoisempaa, automatisoidumpaa ja teknologiapainotteisempaa. Onnistuminen uudessa ajassa on iso haaste myös markkinoinnin johtamiselle: miten löytää oikeat kumppanit tukemaan omaa kasvua? Get Tomorrow tarjoaa markkinoinnin tekijöiden muutosmatkalle inspiraatiota, näkemyksiä ja menestystarinoita alan johtavilta asiantuntijoilta.   

Ilmoittautuminen

Get Tomorrow – Commerce Edition -virtuaalitilaisuus

torstaina 14.10.2021 kello 9–13

Ilmoittaudu tilaisuuteen

viipaloitu-sydan.jpg

Teemat

Commerce Edition -teeman kolme näkökulmaa
 

1. THE NEW ECOSYSTEM OF COMMERCE 

Markkinoinnin ydin on sama kuin ennenkin: edistää myyntiä brändin ytimestä kohti ostoa. Kaupankäynnin ekosysteemi kuitenkin elää kuluttajien muuttuvien odotusten mukaan.   

KEYNOTE
Are you ready to play your end-to-end commerce puzzle?  

Human experiences are shaping the future of commerce. How can companies respond to customer expectations by building organizational readiness? How to push the business to new heights in the new normal where the commerce ecosystem has changed for good.   

Maria Mazzone, Managing Director Accenture Innovation Milan & Mattias Boman, Managing Director Accenture Interactive Nordics

2. CUSTOMER FIRST! 

Aidosti asiakaskeskeiset yritykset ymmärtävät kuluttajien muuttuvia tarpeita, odotuksia ja käyttäytymistä ja muuttavat tämän ymmärryksen kilpailueduksi generoimaan kasvua.       

KEYNOTE
From customer experience to creative experience - A disruptive point of view on experience. 

From a crisis of creativity in CX to disruption to the rescue. Stories and case studies. 

Agathe Guerrier, Global Chief Strategy Officer TBWA\Worldwide 

3. PARTNERSHIPS IN THE NEW WORLD OF COMMERCE 

Oikeat kumppanit auttavat muutosmatkalla suunnitellen ja toteuttaen asiakkaan markkinointistrategiaa kohti yhteistä menestystä.  

KEYNOTE
The value of partnerships and how to identify, build and manage them 

  • Do partnerships make the world turn – and are they a necessary part of your marketing strategy? 
  • What are the great examples of partnerships and when do partnerships go wrong? 
  • How to make partnerships work and what is the model for success?  
  • How do you know when you are both winning? 

Julia Langkraehr, Business leader and Retail expert, Bold Clarity 

Puhujat

Tutustu puhujiin

Mazzone_Maria_pic_muokattu.jpg

MARIA MAZZONE

Managing Director, Accenture Innovation

Maria leads the Accenture Innovation Center in Milan and holds several innovation roles at different clients.

mattias_boman_2_muokattu.jpg

MATTIAS BOMAN

Managing Director Accenture Interactive in the Nordics 

Mattias has spent his 20+ years in Accenture working in the fields of customer experience, marketing and e-commmerce.

AG-headshot.jpg

AGATHE GUERRIER

Global Chief Strategy Officer, TBWA\Worldwide 

Agathe is leading strategy across the global collective at TBWA\Worldwide.

Julia-IMG_4958_1_muokattu.jpg

JULIA LANGKRAERH

Business leader and Retail expert, Bold Clarity  

Julia Langkraehr is a successful international entrepreneur having built three £ multi-million retail businesses in the UK, Germany and Russia with business models which thrived on Partnerships.

Tuomas-ja-Ida-Liina.jpg

Tilaisuuden moderoijina toimivat Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Tuomas Airisto sekä toimittaja ja Me Naiset Radion juontaja Ida-Liina Huurtela

Kansainvälisten keynote-puheenvuorojen jälkeen päästämme suomalaiset liiketoiminnasta ja markkinoinnista vastaavat ääneen kertomaan näkemyksiään päivän teemasta. Olemme saaneet mukaan loistavan kattauksen kovan luokan kotimaisia ammattilaisia erilaisista yrityksistä ja toimialoilta.

Ignatius-Eeva.jpg

EEVA IGNATIUS

kategoriamarkkinointijohtaja, 
Hartwall

Johanna-Jäkälä.jpg

JOHANNA JÄKÄLÄ

kaupallinen johtaja, 
VR

Markus-Lauri.jpg

MARKUS LAURI

liiketoimintajohtaja,
henkilöasiakkaat, 
Säästöpankkiryhmä

Jussi-Lindholm.jpg

JUSSI LINDHOLM

CEO,
Vepsäläinen

Kati-Rajala.jpg

KATI RAJALA

VP, Non-Dairy ja Dairy Business, 
Fazer Lifestyle Foods

Mia-Ropponen.jpg

MIA ROPPONEN

johtaja, markkinointi, 
Kesko

Kati-Riikonen.jpg

KATI RIIKONEN

johtaja, markkinointi, 
Telia Finland

Kati-Sulin.jpg

KATI SULIN

toimitusjohtaja, 
Ifolor Nordics

Get Tomorrow

Palkittu Get tomorrow (Evento Awards Grand Prix 2020 ja Spot Awards -finalisti 2020) on Sanoma Media Finlandin yhteistyökumppaneille tarkoitettu tilaisuus, joka tarjoaa suomalaisille liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta ja inspiraatiota tulevan vuoden suunnitteluun. Tilaisuus järjestetään virtuaalisena ja toivotamme sinne tervetulleiksi kaikki suomalaisen markkinoinnin tekijät. Tilaisuus on osallistujille maksuton.

Get-the-new-tomorrow-Share.jpg

Get the New Tomorrow 2020

Vuoden 2020 tilaisuuteen osallistui yli 4 000 markkinoinnin ammattilaista, ja se oli Suomen suurin osallistujille ilmainen markkinoinnin tapahtuma. 

Get the New Tomorrow 2020
Get tomorrow siivet

Get Tomorrow 2019

Vuoden 2019 Get Tomorrow voitti kovatasoisen Evento Awards 2019 -kilpailun oman kategoriansa sekä koko kilpailun pääpalkinnon Grand Prixin.

Get Tomorrow 2019

Kirjoituksia markkinoinnista

Kirjoituksia markkinoinnista

SanomaB2B Suomen yrittäjät artikkelikuva

Suomen Yrittäjät ja Sanoma yhteistyöhön

Suomen jäsenmäärältään suurin elinkeinoelämän järjestö Suomen Yrittäjät ja Suomen suurin mediatalo Sanoma ovat solmineet laajan yhteistyösopimuksen tavoitteenaan tuoda esille pk-yrittäjyyden merkitystä maallemme.
Näkemyksiä markkinoinnista
Suomen Yrittäjät ja Sanoma yhteistyöhön