Tavoita tarinan voimalla Hesarissa
Helsingin Sanomien 100 tarinaa Suomesta -sarja koostuu tarinamuotoisista mainoksista, joissa kotimaiset yritykset pääsevät itse kertomaan yrityksensä tai tuotteensa tarinan Suomen juhlavuoden kunniaksi.
Mainos itsessään toteutetaan Sanoman kaupallisten sisällöntuottajien toimesta ”avaimet käteen -ratkaisuna”, jolloin mainostajan tehtäväksi jää ainoastaan kiehtovan tarinan kertominen. Tarina voi olla historian havinaa tai tulevaisuuden visioita.
Visuaalinen ja tyylikäs mainos tuo välittömästi kaupallisia hyötyjä
· Helsingin Sanomien kokosivun mainos tutkitusti toimii ja saa aikaan myyntiä.
· Kustannustehokas avaimet käteen -ratkaisu säästää aikaa ja rahaa.
· Ammattimainen ja Hesarin lukijoita puhutteleva toteutus tavoittaa kohderyhmän tehokkaasti
Tarinat jäävät eloon Helsingin Sanomien digitaalisiin kanaviin koko vuodeksi 2017 ja niistä taitetaan tyylikäs juhlaliite HS tablet-sovellukseen juuri ennen Suomen 100-vuotispäivää.