Effie Awards Finland 2017 -tulokset julkistettiin 25.1.
Effie Awards Finland 2017 -tulokset julkistettiin 25.1. Tutustu vuoden tuloksellisimpiin markkinointikampanjoihin ja niiden tekijöihin >>
Palkintojenjakotilaisuutta siivitti kaksi puhujavierasta, Kyrö Distilleryn Brändijohtaja Mikko Koskinen ja Partner, Global Head of Research Deloitte UK, Paul Lee.
Effie Awards Finland 2017
Effie Awards Finland on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jonka järjestää Suomessa MTL, pääyhteistyökumppaninaan Sanoma. Vuoden 2017 tehokkaimmat kampanjat ja Effie-kilpailun voittajat paljastetaan tilaisuuden päätteeksi. Katso kaikki voittajat >>
Palaa palkintojenjaon tunnelmaan ja puheenvuorojen antiin.
Global Predictions 2018
Partner and the Global Head of Research Paul Lee, Deloitte. Read more >>
Kuluttajabrändi nollasta: miten Kyrön brändi luotiin?
Kyrö Distilleryn brändivastaava Mikko Koskinen