Aku Ankka – oivallinen alusta monenlaisille mainosratkaisuille
Aku Ankka tarjoaa mainostajalle turvallisen mediaympäristön sekä upeita mahdollisuuksia vaikuttaviin erikoisratkaisuihin, jotka huomataan ja joilla on vaikuttava muistijälki. Aku Ankka tavoittaa isot määrät suomalaisia ja luo uniikit puitteet puhutteleville ratkaisuille.
Aku Ankka on edelleen iso osa suomalaisten elämää
-
Aku Ankan kokonaistavoittavuus on 756 000 suomalaisista.
-
Aku Ankka on Suomen suurin lapsiperhelehti. Tavoittaa 24% lapsiperheistä.
-
Aku Ankka vetoaa suomalaiseen mieheen: se tavoittaa 355 000 miestä ja 23% perheen isistä.
-
Aku Ankka on myös Suomen suurin lasten ja nuorten lehti: 3–11 –vuotiaista lehti tavoittaa 36%.
Aku Ankka on oivallinen alusta monenlaisille ratkaisuille. Mainostajalle on tarjolla mainostilan lisäksi mm. partneruutta ja luovia ratkaisuja kuten mm. natiivimainontaa.
-
Aku Ankka on tunnettuuden ja brändin rakentajan oiva apu.
-
Aku Ankan avulla voi vaikuttaa mielipiteisiin.
-
Aku Ankan yhteisöt sitouttavat ja aktivoivat.