Suplalla jo 120 000 käyttäjää - hyödyntämällä keskittyneen kuulijakunnan saat lisätehoa radiokampanjaasi!

Supla
Radio- ja on demand audio -sisältöjä tarjoavaa Supla-sovellusta on ladattu jo lähes 400 000:een älypuhelimeen. Viikoittain Suplaa käyttää jo 120 000 suomalaista, jotka kerryttävät sisällöille yli miljoona käynnistä viikossa. Keskittynyt kuuntelijakunta viettää palvelussa aikaa keskimäärin 45 minuuttia per käyntikerta.

Mainostajalle Supla mahdollistaa edelläkävijä-kohderyhmän tavoittamisen sekä huomioarvon kasvattamisen radiokampanjassa. Erittäin korkeat Supla-kampanjoiden huomioarvot kertovat mm. kohderyhmän keskittyneestä ja omaehtoisesta kuuntelusta sekä mainosten onnistuneesta sijoittelusta. Supla kannattaa ottaa mukaan radiokampanjan kokonaisuuteen.

Pre-roll-spottimainonnan lisäksi Suplassa voidaan hyödyntää brändin omaa sisältöä eli audionatiivia, jolle löydetään ohjaavien elementtien kautta juuri se oikea aiheesta kiinnostunut yleisö. Ohjaavia elementtejä voivat olla esim. sisältöön linkitetyt mainosspotit Suplassa sekä radiokanavillamme tai vaikka display-mainonta Sanoman verkostossa.