Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Oikotien Kun aika on -kampanja pokkasi kansainvälisen palkinnon

ICMA (The International Classifieds Marketplaces Association) palkitsee vuosittain onnistumisia markkinapaikkojen alalla. Oikotie voitti kultaa toimialan parhaasta markkinoinnista. Luovuus tunnettuuden kasvattamisessa ja idean omaperäisyys olivat tärkeimmät kriteerit sarjassa. Innovation Awards -palkinnosta kilpaili 26 markkinapaikkaa 16 eri maasta.
oikotie
18.5.2018
Jaa:FacebookXLinkedin

Oikotie on mukana elämän suurissa valinnoissa, kuten uuden kodin tai työpaikan vaihtamisessa, joihin liittyy usein suuria tunteita. Oikotien mainonta kertoo tunteellisilla tarinoilla luopumisen vaikeudesta. Iso muutos markkinointistrategiassa oli Oikotien kattobrändin mainonta erillisten palveluiden oman mainonnan sijaan matkalla kohti markkinajohtajuutta. Uusi strategian ja sen tuomat tulokset vakuuttivat sekä tuomariston että yleisön Wienissä. Oikotien tunnettuus, käynnit, yhteydenotot ja markkinaosuus ovat nousseet merkittävästi.  

"Olemme onnistuneet sekä mediasuunnittelussa että luovissa ratkaisuissa ja tulokset ovat olleet erinomaiset. Sanoman monimedialliset ratkaisut ja Cassiuksen luomat materiaalit ovat toimineet hyvin.  Olen todella ylpeä, että Oikotien mainonta oli niin tuomariston kuin eri maista tulevien markkinapaikkojen ammattilaisista koostuvan yleisön mieleen" , kertoo Oikotien markkinointipäällikkö Elina Bono. 

Oikotien menestyksekkään Kun aika on –konseptin on ideoinut ja toteuttanut Intohimotoimisto Cassius. Kaikki mainosfilmit on tuottanut tuottaja Ari Laitinen Otto Tuotanto Oy:sta ja ohjannut ohjaaja Anssi Määttä. 

"Oikotien mainonta on ollut yhteistyömme alusta lähtien tarkasti mitattua. Myynti ja käynnit seuraavat tunnettuuden kasvua suunnitellusti. Ohjenuoramme on ollut jokaisessa lähdössä tehdä edellistä parempi toteutus. Hienoa saada tunnustusta erittäin kilpailulla toimialalla kansainvälisestikin", kertoo copywriter Antti Tuominen Cassiukselta. 

Katso lisätietoja Kun aika on -mainonnan tuloksista >  
 

ICMA (Internation Classified Market Place Association) on maailman johtavien luokitellun median yritysten kattojärjestö. ICMA tukee yhteisöön kuuluvien jäsenyrityksien toimintaa edistäen kansainvälistä yhteistyötä, verkostoitumasta ja alan innovaatioita.  

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland