HS Kuukausiliitteen lukeminen on nautinto – lue tuoreet tutkimustulokset lehden lukutottumuksista!
HS Kuukausiliite tavoittaa lähes 900 000 suomalaista. Lehden tavaramerkki on korkea journalistinen taso ja taustoitetut jutut, joiden takana ovat alansa palkituimmat ja arvostetuimmat journalistit.
HS Kuukausiliitteessä mainonta näkyy tyylikkään visuaalisessa ympäristössä, jossa laadukas sisältö ja mainonta kohtaavat. Erityistä on se, että lukijat kokevat mainonnan osaksi lehteä ja brändit tuntuvat luotettavilta.
HS Kuukausiliite tarjoaa pitkäaikaista näkyvyyttä visualisesti näyttävässä ja laadukkaassa ympäristössä
- Lähes kaikki lukijat pitävät lehden juttuja laadukkaina ja hyvin kirjoitettuina. Lehti tuo esille uusia näkökulmia asioihin.
- Kuukausiliitteen yhtä numeroa luetaan useaan kertaan. Yli 70 % lukijoista lukee lehden yhtä numeroa useammin kuin kerran. Valtaosa säilyttää lehden vähintään viikon ajan.
- Lehden keskimääräinen lukuaika on 1t 15 minuuttia.
95 % lukijoista pitää HS Kuukausiliitteen juttuja hyvin kirjoitettuina ja laadukkaina
Lähde: Interquest Oy, HS Kuukausiliitteen lukeminen 5/2018 (N=636)