Maailman parasta mainontaa Sanomatalossa

Maailman parasta mainontaa

Tervetuloa tutustumaan maailman parhaaseen mainontaan Sanomatalon Mediatorille 22.– 26.10.2018

Me Sanomalla haluamme lisätä ymmärrystä mainonnan merkityksestä kasvun tekijänä. Vaikuttava mainonta herättää kiinnostusta ja saa aikaan ostopäätöksiä. Se kertoo mielenpainuvia tarinoita ja antaa vastaanottajan oivaltaa itse. Luovuus, rohkeus ja ennakkoluulottomuus ovat tie menestykseen.  

Cannes Lions on maailman suurin mainosalan kilpailu, johon tänä vuonna osallistui yli 30 000 työtä ympäri maailman. Kilpailun tuomareina toimivat maailman arvostetuimmat ja palkituimmat mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiset. 

Olemme keränneet Cannes Lions -palkituista koosteen, jonka avulla voit tutustua maailman parhaaseen mainontaan sekä mainonnan trendeihin maailmalla. Tänä vuonna kilpailutöissä nousivat esiin mm. seuraavat teemat: ajankohtaisuus ja kulttuuriin kiinnittyminen, vastuullisuus ja merkityksellisyys, luova kerronta tuotteet ytimestä ja kilpailueduista sekä tasa-arvo.

Noin 45 minuutin pituista videokoostetta esitetään non-stopina Sanomatalon Mediatorilla maanantaista perjantaihin 22.–26.10. klo 9–18. Huom: keskiviikkona 24.10. yksityistilaisuus klo 8–11.

Tule. Näe. Koe. Inspiroidu.