Suuret ja yhteisölliset viihdeilmiöt yhdistävät kaikki suomalaiset - Nelonen uudisti ilmeensä, viihde on hyväksi!

Brändin visuaalisen ilmeen uudisti hollantilainen Cape Rock. Toimisto suunnitteli graafisen ilmeen kaikki elementit, joista laajin kokonaisuus on kanavailme. Nelonen on jatkossakin värikäs ja valovoimainen, kuten viihdebrändille sopii.
Brändistrategiasta ja markkinointikampanjasta vastasi Dynamo & son. Nelonen Median oma markkinointitiimi on ollut merkittävässä roolissa projektin jokaisessa vaiheessa.
"Nelosella panostetaan edelleen suuriin ja yhteisöllisiin viihdeilmiöihin, joista puhutaan sekä valtakunnallisesti että oman lähipiirin kesken. Tutkimustenkin mukaan TV:n äärellä halutaan kokea jaettuja hetkiä ja live-fiilistä, joka luo kaivattua kollektiivista yhteisöllisyyttä", Nelosen brändityötä vetävä markkinointijohtaja Heini Häyrinen kertoo.
"Viihde tekee ihmisille aidosti hyvää ja meistä jokainen tarvitsee hyvää viihdettä. Nelosella ollaan kaikilla osa-alueilla ylpeitä viihteentekijöitä ja meillä on ilmiömäinen kyky luoda suomalaisia kiinnostavia viihdeilmiöitä", Heini jatkaa.
Nelonen palaakin tuoreen brändiuudistuksen myötä tuttuun ja erittäin toimivaan sloganiin "Viihde on hyväksi".
Pysytään samalla kanavalla!