Suuret ja yhteisölliset viihdeilmiöt yhdistävät kaikki suomalaiset - Nelonen uudisti ilmeensä, viihde on hyväksi!

Nelonen viihde on hyväksi
Tiistaina 2.10. julkistettu Nelosen brändiuudistus kumpuaa ajatuksesta, että Nelosen viihdesisällöt pitävät meidät suomalaiset esimerkiksi puoluekannasta, koulutustaustasta, asuinpaikasta ja siviilisäädystä riippumatta samalla kanavalla. Viihde on Nelosen mielestä meille kaikille hyväksi! Nelosen ohjelmiston rakentamisessa on huomioitu, että sillä tavoitetaan lähes kaikki suomalaiset.

Brändin visuaalisen ilmeen uudisti hollantilainen Cape Rock. Toimisto suunnitteli graafisen ilmeen kaikki elementit, joista laajin kokonaisuus on kanavailme. Nelonen on jatkossakin värikäs ja valovoimainen, kuten viihdebrändille sopii.

Brändistrategiasta ja markkinointikampanjasta vastasi Dynamo & son. Nelonen Median oma markkinointitiimi on ollut merkittävässä roolissa projektin jokaisessa vaiheessa.

"Nelosella panostetaan edelleen suuriin ja yhteisöllisiin viihdeilmiöihin, joista puhutaan sekä valtakunnallisesti että oman lähipiirin kesken. Tutkimustenkin mukaan TV:n äärellä halutaan kokea jaettuja hetkiä ja live-fiilistä, joka luo kaivattua kollektiivista yhteisöllisyyttä", Nelosen brändityötä vetävä markkinointijohtaja Heini Häyrinen kertoo.

"Viihde tekee ihmisille aidosti hyvää ja meistä jokainen tarvitsee hyvää viihdettä. Nelosella ollaan kaikilla osa-alueilla ylpeitä viihteentekijöitä ja meillä on ilmiömäinen kyky luoda suomalaisia kiinnostavia viihdeilmiöitä", Heini jatkaa.

Nelonen palaakin tuoreen brändiuudistuksen myötä tuttuun ja erittäin toimivaan sloganiin "Viihde on hyväksi".

Pysytään samalla kanavalla!