Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Tero Tiainen, Head of Digital: ”Hyödynnä dataa älykkäästi ja luovasti”

"Haluaisin nähdä digitaalisissa kanavissa nykyistä enemmän luovempia, ihmisten huomiota ja kiinnostusta herättäviä brändiratkaisuja. Tässä kannattaa haastaa myös meitä mukaan suunnitteluun”, Tero Tiainen toteaa.
Tero Tiainen
13.2.2019
Jaa:FacebookXLinkedin

Tero Tiainen, miksi markkinoijan kannattaa valita Sanoma?

”Sanoma tarjoaa markkinoijille monikanavaisia tavoittavia, tehokkaita, luovia ja vaikuttavia ratkaisuja. Olemme panostaneet ja tulemme myös tulevaisuudessa panostamaan paljon digitaalisiin kyvykkyyksiin ja osaamiseen. Meillä on iso joukko ammattilaisia, jotka voivat auttaa asiakkaitamme suunnittelemaan datavetoisesti juuri heidän tarpeisiinsa sopivia ratkaisuja, oli kyse sitten brändin rakentamisesta tai potentiaalisten asiakkaiden aktivoinnista.”

Mitä uutta markkinoijalle on tarjolla?

”Pystymme tarjoamaan markkinoijille entistä parempia ja räätälöidympiä kohdentamisratkaisuja juuri heitä kiinnostaviin kohderyhmiin. Voimme esimerkiksi mallintaa mainostajan omat asiakassegmentit ja tavoittaa nämä kohderyhmät tehokkaasti digitaalisissa kanavissamme. Myös asiakkaan sivuston kävijädataa voidaan hyödyntää digitaalisten kanavien lisäksi kaikessa mediasuunnittelussa. Voimme valita laajasta tarjonnastamme mediat, joiden yleisöprofiili sopii asiakkaan tarpeisiin.

Olemme panostaneet paljon myös mainospaikkojen rakenteeseen liittyvään kehitykseen, jotta pystymme vastaamaan markkinoiden ja asiakkaiden tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla.

Henkilökohtaisesti haluaisin nähdä digitaalisissa kanavissa nykyistä enemmän luovempia, ihmisten huomiota ja kiinnostusta herättäviä brändiratkaisuja. Tässä kannattaa haastaa myös meitä mukaan suunnitteluun.”

Tero Tiaisen vinkit vaikuttavaan markkinointiviestintään:

Hyödynnä dataa älykkäästi ja luovasti markkinointiviestinnän suunnittelusta käytännön toimenpiteisiin.

Tunne kohderyhmäsi paremmin, jotta voit suunnitella vaikuttavampia konsepteja ja tavoittaa oikeat kohderyhmät oikeassa paikassa oikeaan aikaan heitä kiinnostavalla tavalla

Hyödynnä monikanavaisuutta. Ihmisten tavoittaminen ja erottuminen hälystä vaatii kiinnostavaa viestiä, monikanavaisia luovia ratkaisuja sekä riittävästi toistoa, jotta haluttu viesti menee perille. Haluttu kohderyhmä voidaan tavoittaa tehokkaasti roolittamalla ja yhdistelemällä eri kanavia.

Tero Tiainen vastaa Head of Digital -roolissa  videoiden ja digitaalisten tuotteiden tarjooman kehittämisestä.

Lue lisää Sanoman digimarkkinoinnin ratkaisuista

Tagit

Digiratkaisut
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland