Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Lehtiuutuus Tiede Luonto pureutuu ajankohtaisiin luonto- ja ympäristöaiheisiin

Tiede Luonnon jutut koskettavat jokaista suomalaista, mutta näkökulma voi olla myös kansainvälinen. Ensimmäisen numeron teema on Itämeri.
Tiede Luonto
15.3.2019
Jaa:FacebookXLinkedin

Toukokuussa ilmestyy uusi näyttävä lehti, jossa visuaalisuus on isossa roolissa. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä Tiede Luonto on suunnattu kaikenikäisille luonto- ja ympäristöasioista kiinnostuneille. ​

”Tiede Luonnon jutut koskettavat jokaista suomalaista, mutta näkökulma voi olla myös kansainvälinen. Aihepiiriin kuuluvat esimerkiksi kasvit, eläimet ja niiden käyttäytyminen, sää, luonnonilmiöt ja tietenkin ilmastonmuutos. Kaikkia aiheita käsitellään helposti ymmärrettävällä tavalla, joten lehti sopii hyvin myös nuorille lukijoille”, päätoimittaja Jukka Ruukki kertoo.

Tiede-lehden toimituksen uutuusjulkaisu keskittyy puhtaasti luonnon ja eläinten kiehtovaan maailmaan. Uusi lehti ei kuitenkaan vaikuta Tiede-lehden sisältöön, luonto on jatkossakin yksi Tieteessä käsiteltävistä aiheista.

”Painettu lehti on isolle osaa yleisöstä mieluisin tapa kuluttaa syventymistä ja visuaalisia elämyksiä tarjoavaa sisältöä. Ajankohtaiset luonto- ja ympäristöaiheet sekä Tieteen vahva brändi ovat yhdistelmä, joka kiinnostaa laajaa kohderyhmää”, Sanoma Lifestylen johtaja Johanna Lahti kertoo.

Tiede Luonnon tilausmyynti on vauhdikkaasti käyntiin.

Tiede Luonto on vahvasti ajassa kiinni ja tarjoaa markkinoijalle ainutlaatuisen ympäristön ja kattavan kohderyhmän.

”Uskomme vahvasti siihen, että maan parhaiden asiantuntijoiden kanssa tuotettua tietoa tarjoava uusi lehti tavoittaa laajasti luonnosta ja ympäristöstä kiinnostuneet edelläkävijät”, Sanoman uutis- ja aikakausmedioiden mainosratkaisujen tarjooman kehittämisestä vastaava Pietari Korhonen toteaa. 

Lehden julkaisija on Tiede- ja Hyvä Terveys -lehtien tapaan Tieteen tiedotus ry, ja kaikki sisällöt pohjautuvat tutkittuun ja luotettavaan tietoon.​

Ensimmäisen 9.5. ilmestyvän Tiede Luonnon teema on Itämeri. Tiede Luonto ilmestyy kuusi kertaa vuodessa, ja tänä vuonna lehtiä ilmestyy neljä.

Tiede Luonnon mediakortti >

Tagit

Aikakausmedia
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland