Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Valmiina kokeilemaan uutta – REDIn BB-talo on esimerkki luovasta ja rohkeasta ohjelmayhteistyöstä

Big Brother -talo nousee ensi syksynä kansainvälisestikin aivan poikkeukselliseen paikkaan: kauppakeskus REDIn alueelle rakenteilla olevan tornitalon perustuksille.
BB oranssi
11.4.2019
Jaa:FacebookXLinkedin

”Sanomalta ja tuotantoyhtiöltä tullut hullu idea tuntui heti oikealta. Ennakkoluulottomuus kannattaa: BB-talon vastaanotto on ollut todella hyvä sekä suuren yleisön että REDIn yrittäjien keskuudessa”, REDIn kauppakeskusjohtaja Aleksi Salminen sanoo.

”REDI on urbaani kohtauspaikka, joka kokoaa saman katon alle erilaisia ihmisiä, jotka hakevat ostosmahdollisuuksien lisäksi elämyksiä ja viihdettä. Tästä näkökulmasta katsottuna Big Brother -tuotanto sijoittuu REDIin oivallisesti", Salminen jatkaa.       

Big Brother -talon rakentaminen kauppakeskuksen yhteyteen on ihan maailmanlaajuisestikin poikkeuksellinen hanke. Projekti onkin herättänyt jo nyt kansainvälistä kiinnostusta muissa Big Brotheria tuottavissa maissa. Myös BB:n viikoittaiset suorat lähetykset ja asukkaan häädöt tapahtuvat REDIin pystytettävässä studiossa.  Kauppakeskus palveluineen tuo myös uudenlaisia mahdollisuuksia vaihtelevan sisällön tuomiseen asukkaiden arkeen.

REDIn BB-talo on hieno esimerkki luovasta ja rohkeasta ohjelmayhteistyöstä.

”Aina tulee sanomista -markkinointikonseptissamme kysytään kuka haluaisi tehdä markkinointia, josta ei synny mitään sanomista? Onneksi ei tarvitse, vaan asioita voi tehdä rohkeasti ja ennakkoluulottomasti, kuten aiomme tehdä yhdessä REDIn kanssa”, Sanoman luova strategi Mervi Niittynen sanoo.

Yhteistyö REDIn, tuotantoyhtiö Endemol Shine Finlandin ja Sanoman välillä on mutkatonta, ja kaikki ovat laittaneet itsensä peliin, kun kokonaisuutta on lähdetty rakentamaan.

”Idea tuntui heti REDIn näköiseltä. Tämä yhteistyö sopii erittäin hyvin REDIn toiveisiin tehdä uutta ja eri tavalla, perinteistä poiketen.  Jo tässä alkutaipaleella on saanut monipuolistaa perinteistä myyjän roolia ja pistää rattaat pyörimään esimerkiksi rakennuslupaprosessin sekä live-lähetysten suunnitelmien osalta”, Client Manager Erica Ryysy kertoo.  

Big Brother tarjoaa monipuolisia kaupallisia yhteistyömahdollisuuksia. BB-talo ja tosi-TV-sisältö viikkotehtävineen, päiväkirjahuoneineen ja aktiviteetteineen tarjoaa brändeille luontevaa ja arvokasta näkyvyyttä. Ohjelmayhteistyö on mahdollista tiiviistä kumppanuudesta yksittäisiin sponsoroituihin päivä- tai viikkotehtäviin.

”Ohjelmakausi tarjoaa luovia ja elämyksellisiä keinoja brändinäkyvyydelle sekä mahdollisuuksia viedä ohjelmayhteistyö aivan uudelle tasolle”, luova strategi Mia Kantakoski muistuttaa. 

Kiinnostus Big Brotheria kohtaan on ollut huimaa. Asukashaku lähti käyntiin viime viikon tiistaina vilkkaasti. Ensimmäisen viikon aikana ohjelmaan tuli jo komeat noin 2000 hakemusta.

Big Brotherin ohjelmapaikka  Jimillä

  • ma–la klo 21.30–23.00 (1,5 h )
  • su livelähetys Nelosella klo 21.30–23.00

Ruutu ja Ruutu+

  • Ohjelmasisällöt Ruudussa
  • Ruutu + -palvelussa katsottavissa 24/7

Haluatko mukaan syksyn huikeimpaan ilmiöön? Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanoman mediamyynnistä!

Tagit

TV & video Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland