Natiivimainonta on kaupallista sisältöä luonnollisena osana mediaympäristöä
Sanoman ainutlaatuisen vahvat brändit tarjoavat luotettavat monikanavaiset mediaympäristöt joissa viestin vaikutus tehostuu. Mediamme tarjoavat maan laajimman tavoittavuuden ja kohderyhmäymmärryksemme yhdistettynä kohdennusmahdollisuuksiin varmistaa asetettujen tavoitteiden saavuttamisen.
Palkitut kaupalliset sisällöntuottajamme osaavat rakentaa ja optimoida sisällön eri kohdeyleisöille.
- Natiivimainonta koetaan myönteiseksi mainonnan muodoksi - se ei keskeytä tai häiritse.
- Brändin ja sisältöjen parissa vietetään aikaa - kuluttajia osallistetaan ja sitoutetaan brändiin.
- Mahdollistaa dialogin ja vuorovaikutteisuuden yleisön kanssa.
- Natiivimainonta Sanoman laadukkaissa medioissa kannattaa hakukoneoptimoinnin näkökulmasta.
- Lukijat ovat valmiiksi kiinnostuneita teemasta ja aiheesta, mediaympäristö lisää luotettavuutta.
- Läpinäkyvyys - Kaupallinen sisältö erotetaan toimituksellisesta sisällöstä selkeästi kaikissa medioissa.
Lue lisää natiivimainonnan mittaamisesta, menestystarinoita ja ohjeistuksia IAB:n natiivimainonnan oppaasta